Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Scherwin

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Scherwin » onsdag, 18. dec, 2013 22:46

det køre for spurs

+ de lukkede for http://www.tottenhamhotspurs.tv/forum/ :( var ellers dejlig læsning at se dem lide hver kamp :D
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 18. dec, 2013 22:51

Ved trænerfyringer håber man jo ofte på en reaktion fra spillerne med det samme. Så der kommer nye vinde under sejlene. Det skete så ikke idag. Det er klasse! Nu er de måske "fanget" i al elendigheden.

Jeg ser ikke Tottenham have nogen som helst chance for top4 i år... Medmindre de køber Messi, Ronaldo og Suarez.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 19. dec, 2013 00:40

Bellamy_fever skrev:
Aarde skrev:Sikke dog en fabelagtig idé, det var at fyre Villas Boas. Spurs sprudler!
Aaaah'... Sku vi nu ikke liiiige ? Jeg er selv imod at man vælger at fyre AVB, men ligefrem allerede nu at konstatere at det er en forkert beslutning syntes jeg er liiiige til den gode side
Det er skam ikke nu, jeg konstaterer, at det var en forkert beslutning. Det gjorde jeg allerede for et par dage siden, da fyringen blev offentliggjort. I dag konstaterer jeg bare, at beslutningen ikke ser meget bedre ud nu, end den gjorde i forgårs.

(Og så er det jo - hvis nogen skulle være i tvivl - bare min egen mening. Jeg finder fyringen komplet håbløs.)

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 19. dec, 2013 09:24

Mener også det var forkert at fyre Andre Villas-Boas, men Rom blev ikke bygget på en dag, og ser Tottenhams nederlag til West Ham som en eftervirkning på den deroute Tottenham har været på hele sæsonen. Ud af de spillere de har hentet i sommers, var alle spillere nogle spillere der ventede på deres helt store spring fremad i karrieren. Eneste der skiller sig ud er Soldado, der dog gennem de seneste 3 sæsoner for Valencia har scoret mål på samlebånd. Det han slet ikke kan fungere i Premier League - endnu - kan hænge sammen med den defensive organisation og hårdhed i Premier League er forskellig fra niveauet i La Liga.

Men ellers vil jeg mene Christian Eriksen, Erik Lamela, og Nacer Chadli alle er offensive rigtig gode spillere. De har en teknik der gør, de kan gå forbi en modstander, samt de kan indgå i pasningsspillet. Derudover bringer de nye dimensioner til Tottenhams spil. Paulinho og Etienne Capoue har begge været rigtig gode. Måske lidt for ens typer, men garderer for hinanden. Nu med de problemer de har med skader i det centrale forsvar, så har Capoue vikarieret ganske fornuftigt i midterforsvaret og været en fuldgod backup der.

Skaden til Andros Townsend vil være et problem for Tottenham. Han har netop den fart i benene der skal til, samt han er bedre teknisk end Aaron Lennon. Aaron Lennon er meget en dimensional i sit spil, hvor Andros Townsend har langt flere elementer at spille på.

Erik Lamela virker utrolig spændende. Han har alle elementer rent teknisk. Spørgsmålet er så bare om han kan stå distancen fysisk, hvorved han gøre sine tekniske driblinger gældende eller det blot er i ikke vigtige positioner han kan udføre de tekniske driblinger. Så skal han være bedre til at samle sig om sine medspillere, hvor han alt for ofte kun ser sin egen vej og bliver ensporet. Han skal gøre sine medspillere bedre, ved selv at gøre sig gældende i afgørende situationer. Han mangler slut-produktet. Vi ser måske først hans kompetencer rigtig komme til udtryk, når han har været i Premier League i mindst 7-8 måneder. Han minder rigtig meget om en ung Cristiano ronaldo, da han først kom til Premier League.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 19. dec, 2013 20:27

Det var ligegodt Sat... Wilshere har fået 2 spilledage for at hilse med Langemand:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 179054.ece
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 19. dec, 2013 20:57

Cynwal skrev:Det var ligegodt Sat... Wilshere har fået 2 spilledage for at hilse med Langemand:
:shock:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 19. dec, 2013 21:07

Cynwal skrev:Det var ligegodt Sat... Wilshere har fået 2 spilledage for at hilse med Langemand:
Tjah. Luis Suarez havde vel fået en 7-8 stykker... :doh1:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 19. dec, 2013 21:20

ScouserTommy skrev:
Tjah. Luis Suarez havde vel fået en 7-8 stykker... :doh1:
Suarez fik én dag, da han gjorde det samme.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Erode

Indlæg af Erode » torsdag, 19. dec, 2013 21:20

Øøh, Suarez fik kun 1 dag mod Fullham.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » torsdag, 19. dec, 2013 21:47

Erode skrev:Øøh, Suarez fik kun 1 dag mod Fullham.
Er der ikke også lavet nye/strammere regler efterfølgende? Men jeg er nu også lidt overrasket, og jeg synes nok også, det er lidt i overkanten. Jeg er sikker på, at spillerne skal stå model til meget fra tilskuerne, og ved den mindste reaktion så falder hammeren.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Erode

Indlæg af Erode » torsdag, 19. dec, 2013 22:24

Holdet der skal forsvare jorden mod invasion fra rummet

http://m.youtube.com/watch?v=EC-zB2aSXXM

Lol

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 20. dec, 2013 02:18

Imponerende at en brite får mere end Luis S, enig med Lars U, 2 dage for fingeren. Intet for en benbrækker tackling som dommeren ser, men vurderer til intet eller gult. Eller er den håbløse regel også ændret, noget siger mig faktisk det er tilfældet. Jeg håber da.
Verden er smask fuld af hyklere....

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 20. dec, 2013 10:17

Thommo skrev:
Imponerende at en brite får mere end Luis S, enig med Lars U, 2 dage for fingeren. Intet for en benbrækker tackling som dommeren ser, men vurderer til intet eller gult. Eller er den håbløse regel også ændret, noget siger mig faktisk det er tilfældet. Jeg håber da.
han fik 1 dag for fingeren og 1 dag for at appellere og tabe sagen

det ihvertfald det jeg har forstået.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 20. dec, 2013 10:30

Wormie skrev:
Thommo skrev:
han fik 1 dag for fingeren og 1 dag for at appellere og tabe sagen

det ihvertfald det jeg har forstået.
Så vidt jeg har læst, så ville han ikke appellere den, men acceptere den straf han ville få. Det er vist noget med, at det giver to dage, hvis fingeren vises over for en af dommeren, noget med en præcedens med Tom Ince fra sidste år. Suárez var til tilskuerne. Det kan også være det bare har strammet, det skal jeg ikke kunne sige.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 21. dec, 2013 16:23

Hvor er det irriterende at både 6´eren og 3+ viser Manure-WHU, når der nu er noget nær fuldt program. Jeg ville da hellere er Fulham-City eller WBA-Hull :wall:

edit: Charlie Adam på tavlen for Stoke. Han gør det vist fint hos dem, har det åbenbart bedst i klubber på det niveau. Godt for ham, har altid godt kunnet lide den lille skotske terrier :headbang:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar