Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hold nu kæft en klovn... Til gengæld forstår jeg dog godt at de måske er en anelse utilfredse med ikke at få straffe her
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 185458.ece
Vil næsten sige den er større end den der blev begået på Suarez i sidste runde
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ja det er der åbenbart rimelig enighed om, men som skrevet i kamptråden, så mener jeg at hvis der er straffe til Young, så er der også straffe til Sterling i Hull kampen, men det er der ingen, som snakker om (link til indlæg i kamptråden): http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... 55#p385039lars skrev:Hold nu kæft en klovn... Til gengæld forstår jeg dog godt at de måske er en anelse utilfredse med ikke at få straffe her
Vi SMADRER det PIShold !
Ja, den bør nok dømmes. Men som Graham Poll skrev i en klumme i går (vist), så kan der godt være lidt Peter og Ulven over visse spillere i dommerkredse. Hvis Ashley Young efterhånden er en, som skal gøre lidt mere en gennemsnittet for at få et straffespark, ja så har han vist kun én at bebrejde.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Jeg må ærligt indrømme, at jeg var en kende skeptisk, da City hentede Negredo, men den skepsis har han godt nok gjort til skamme.
Jovist nu var scoringen for lidt siden mod Blackburn ikke den sværeste i hans karriere, men jeg synes godt nok, at han virker til at være en "komplet" angriber. Han scorer både svære mål, men har også målnæse nok til at søge de lidt lettere, der bare skal skovles ind over stregen. Han er et fysisk pragteksemplar, der volder selv de stærkeste centerbacks problemer i luftduellerne, men også på jorden. Hans evne til at skærme af for bolden, indtil der kommer en medspiller og tilbyder sig, er i mine øjne eminent. I kombinationspillet har han også vist sig ganske habil, hvorfor han falder godt ind i samspillet med de teknisk stærke spillere, han er omgivet af i City. I forhold til at sætte en modstander mangler han en smule speed i fødderne, men kompenserer fra tid til anden for dette ved smarte førstegangsberøringer, der snyder modstanderen, hvilket målet, han scorede mod Tottenham, ganske fint illustrerer. I forhold til den måde, hvorpå han bliver spillet i City, er det selvfølgelig ikke et krav, at han skal snyde sin direkte modstander, men derfor trækker det naturligvis stadigvæk op, at han er i stand til det.
Det er mig stadig en gåde, hvordan valget faldte på Carroll, da vi søgte efter det store skur af en angriber, som vi åbenbart manglede tilbage i sin tid, når nu Negredo rendte uforstyrret rundt nede i La Liga. Den eneste logiske slutning, jeg kan komme på, må være, at manden, der tog beslutningerne havde en usund fetich for britiske spillere.
Jovist nu var scoringen for lidt siden mod Blackburn ikke den sværeste i hans karriere, men jeg synes godt nok, at han virker til at være en "komplet" angriber. Han scorer både svære mål, men har også målnæse nok til at søge de lidt lettere, der bare skal skovles ind over stregen. Han er et fysisk pragteksemplar, der volder selv de stærkeste centerbacks problemer i luftduellerne, men også på jorden. Hans evne til at skærme af for bolden, indtil der kommer en medspiller og tilbyder sig, er i mine øjne eminent. I kombinationspillet har han også vist sig ganske habil, hvorfor han falder godt ind i samspillet med de teknisk stærke spillere, han er omgivet af i City. I forhold til at sætte en modstander mangler han en smule speed i fødderne, men kompenserer fra tid til anden for dette ved smarte førstegangsberøringer, der snyder modstanderen, hvilket målet, han scorede mod Tottenham, ganske fint illustrerer. I forhold til den måde, hvorpå han bliver spillet i City, er det selvfølgelig ikke et krav, at han skal snyde sin direkte modstander, men derfor trækker det naturligvis stadigvæk op, at han er i stand til det.
Det er mig stadig en gåde, hvordan valget faldte på Carroll, da vi søgte efter det store skur af en angriber, som vi åbenbart manglede tilbage i sin tid, når nu Negredo rendte uforstyrret rundt nede i La Liga. Den eneste logiske slutning, jeg kan komme på, må være, at manden, der tog beslutningerne havde en usund fetich for britiske spillere.
Så har Man City med uafgjort ude imod Blackburn lige fået en ekstra kamp ind i kalenderen. Det kan vi vel ikke klage over, så længe vi ånder dem i nakken i ligaen.
Kloppite
Til gengæld skulle Blackburn vel have vundet i dag, hvis de ville gå videre - jeg tror ikke på, at de vinder på Ethiad. Selvom City får ekstra kampe ud af det, ville eg egentligt hellere have dem ekspederet ud af FA, så vi ikke har mulighed for at trække dem senere.texy skrev:Så har Man City med uafgjort ude imod Blackburn lige fået en ekstra kamp ind i kalenderen. Det kan vi vel ikke klage over, så længe vi ånder dem i nakken i ligaen.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Helt sjovt med et gensyn med Leeds. Måske mest på den kitschede måde, for der er godt nok ikke meget storhold tilbage over vores rivaler fra 70´erne og 80´erne. Jeg håber at de får styr på tingene igen på Elland Road (hvis deres stadion stadig hedder sådan...), synes at en klub som Leeds hører hjemme i PrL.
Billy Bremner. Joe Jordan. Paul Reaney. Terry Yorath. David Harvey. Eddie & Frank Gray. Paul Madeley. Alan Clarke. Norman Hunter. Gordon McQueen. Peter Lorimer. Jackie Charlton. Gordon Strachan. Johnny Giles. Bare nogle få af de store navne der har været i klubben.
Billy Bremner. Joe Jordan. Paul Reaney. Terry Yorath. David Harvey. Eddie & Frank Gray. Paul Madeley. Alan Clarke. Norman Hunter. Gordon McQueen. Peter Lorimer. Jackie Charlton. Gordon Strachan. Johnny Giles. Bare nogle få af de store navne der har været i klubben.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Rochdale - Leeds er slut... det er derfor jeg elsker engelsk fodbold. Flot kamp af hjemmeholdet .
Mvh
Lasse
Lasse
Flere undertippede hold der får flotte resultater i dag.....lad os håbe at vi blæser Oldham ud af banen i morgen!!
Rochdale (League 2)-Leeds (Championship) 2-0
Aston Villa-Sheff Utd (bund i League 1) 1-2
Blackburn-Man City 1-1
Doncaster (Championship)-Stevenage (League 1) 2-3
Newcastle-Cardiff 1-2
Southampton-Burnley 4-3
Wigan-MK Dons 3-3
Rochdale (League 2)-Leeds (Championship) 2-0
Aston Villa-Sheff Utd (bund i League 1) 1-2
Blackburn-Man City 1-1
Doncaster (Championship)-Stevenage (League 1) 2-3
Newcastle-Cardiff 1-2
Southampton-Burnley 4-3
Wigan-MK Dons 3-3
Noget der irriterede mig var at kommentatorene fremhævede det resultat som en sensation, Odds eksperten forslog faktisk hjemme sejr inden kampen, og odds på hjemmesejr lagde omkring 4,0-4,4 dermed er det overraskende, men sensation er det på ingen måde.lasse.j skrev:Rochdale - Leeds er slut... det er derfor jeg elsker engelsk fodbold. Flot kamp af hjemmeholdet .
Verden er smask fuld af hyklere....
Enig.. Men gjorde ikke kampen ringere og et godt spillene/kæmpene Rochdale . Fedt at se når kameraet kiggede ud på tilskuerne, de hyggede sigThommo skrev: Noget der irriterede mig var at kommentatorene fremhævede det resultat som en sensation, Odds eksperten forslog faktisk hjemme sejr inden kampen, og odds på hjemmesejr lagde omkring 4,0-4,4 dermed er det overraskende, men sensation er det på ingen måde.

Mvh
Lasse
Lasse
Nej det var glimrende, de 20-30 minutter jeg så. Og herligt Leeds røg ud, bærer stadig nag efter Viduka slog os 4-3 og min yngling(Patrick Berger blev skadet) 

Verden er smask fuld af hyklere....
Hvis nogen her inde skal se Derby-Chelsea, kunne det være fedt med lidt kommentarer på Will Hughes og især Wisdom. Er desværre selv forhindret i at se kampen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Hm, gad vide om Big Sam skal på job centeret i morgen.?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Ja uha-da-dAllerdyceWeissmuller skrev:Hm, gad vide om Big Sam skal på job centeret i morgen.?
Vi SMADRER det PIShold !