Hehehe ja ikke helt perfekt,han har Onsdags kampen i hovedet... nogen der fik fat i gennemsnitsalderen i anden halvleg for Hammers ??Cynwal skrev:Ja uha-da-dAllerdyceWeissmuller skrev:Hm, gad vide om Big Sam skal på job centeret i morgen.?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Mvh
Lasse
Lasse
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Jeg er på, dog nok lidt on and off. Skal nok holde øje med de (vores?) to young gunsSurf skrev:Hvis nogen her inde skal se Derby-Chelsea, kunne det være fedt med lidt kommentarer på Will Hughes og især Wisdom. Er desværre selv forhindret i at se kampen.

Hughes er let at holde øje med. Han må være den hvideste spiller i hele ligaen

Senest rettet af Sledgehammer søndag, 05. jan, 2014 15:25, rettet i alt 2 gange.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Glæder mig til at se Will Hughes i aktion efter der har været så meget positiv snak om ham. Jeg synes dog han ligner en lille dreng på 10 år. Iago Aspas ligner jo Arnold Schwartznegger ved siden af ham.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Anonyme 25 minutter fra Hughes' side på trods af, at Derby faktisk har haft okay fat på Chelsea. Jeg troede egentligt, at han var central midtbane spiller, men det ser ud til, at han ligger i en fri rolle som ACM, hvor han flakker en del.
- Sledgehammer
Ja, han er jo i billedet stort set hele tiden, men får ikke rigtigt sat noget aftryk på spillet. Men modstanderne er nok også af en lidt anden kaliber end han er vant til.Redmaniac skrev:Anonyme 25 minutter fra Hughes' side på trods af, at Derby faktisk har haft okay fat på Chelsea. Jeg troede egentligt, at han var central midtbane spiller, men det ser ud til, at han ligger i en fri rolle som ACM, hvor han flakker en del.
Aktionsradius og løbepensum ser ud til at være i orden.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og et udmærket venstreben ser det ud til. Men han virker klejn, selvom det umiddelbart ikke ser ud til at være et problem.ScouserTommy skrev:Ja, han er jo i billedet stort set hele tiden, men får ikke rigtigt sat noget aftryk på spillet. Men modstanderne er nok også af en lidt anden kaliber end han er vant til.Redmaniac skrev:Anonyme 25 minutter fra Hughes' side på trods af, at Derby faktisk har haft okay fat på Chelsea. Jeg troede egentligt, at han var central midtbane spiller, men det ser ud til, at han ligger i en fri rolle som ACM, hvor han flakker en del.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ud fra i dag, så falder han ikke igennem, men vil på den anden siden på ingen måde være en forstærkning.Emmy skrev:Og et udmærket venstreben ser det ud til. Men han virker klejn, selvom det umiddelbart ikke ser ud til at være et problem.ScouserTommy skrev:Ja, han er jo i billedet stort set hele tiden, men får ikke rigtigt sat noget aftryk på spillet. Men modstanderne er nok også af en lidt anden kaliber end han er vant til.Redmaniac skrev:Anonyme 25 minutter fra Hughes' side på trods af, at Derby faktisk har haft okay fat på Chelsea. Jeg troede egentligt, at han var central midtbane spiller, men det ser ud til, at han ligger i en fri rolle som ACM, hvor han flakker en del.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
HVIS han skal til Anfield, så er han nok heller ikke tiltænkt en bærende rolle nu og her. I givet fald er han en investering i fremtiden. Spm er så hvad den rette pris for ham er. Umiddelbart lyder de £10-12M der har været nævnt som mange penge.Jesper skrev:Ud fra i dag, så falder han ikke igennem, men vil på den anden siden på ingen måde være en forstærkning.Emmy skrev:Og et udmærket venstreben ser det ud til. Men han virker klejn, selvom det umiddelbart ikke ser ud til at være et problem.ScouserTommy skrev:Ja, han er jo i billedet stort set hele tiden, men får ikke rigtigt sat noget aftryk på spillet. Men modstanderne er nok også af en lidt anden kaliber end han er vant til.Redmaniac skrev:Anonyme 25 minutter fra Hughes' side på trods af, at Derby faktisk har haft okay fat på Chelsea. Jeg troede egentligt, at han var central midtbane spiller, men det ser ud til, at han ligger i en fri rolle som ACM, hvor han flakker en del.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Du har selvfølgelig ret i, at modstanderen er af en anden kaliber, men vi har jo før set, at spillere fra de lavere divisioner løfter deres niveau, når de møder de store drenge. Det ser så bare ikke ud til at gælde for Hughes.ScouserTommy skrev:Ja, han er jo i billedet stort set hele tiden, men får ikke rigtigt sat noget aftryk på spillet. Men modstanderne er nok også af en lidt anden kaliber end han er vant til.Redmaniac skrev:Anonyme 25 minutter fra Hughes' side på trods af, at Derby faktisk har haft okay fat på Chelsea. Jeg troede egentligt, at han var central midtbane spiller, men det ser ud til, at han ligger i en fri rolle som ACM, hvor han flakker en del.
Hvad angår løbepensum er jeg en smule skuffet, havde forventet et mere aggressivt presspil fra ham, den position han spiller taget i betragtning.
Det er klart, at man skal huske på, at han kun er 18 år gammel - men derfor kunne man i mine øjne stadig godt have forventet noget mere med det prisskilt, der er på ham.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Så ser vi igen en fra hjemmeholdet smide sig i feltet på Theater of Double Standards, fordi der er lidt nærkontakt!
Vi SMADRER det PIShold !
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Mike Dean skal nok ikke håbe på kampen bliver afgjort af en tvivlsom kendelse efter den her:
http://plbold.dk/video-hvad-har-mike-dean-gang-i/
WTF!!Callesen skrev:Mike Dean skal nok ikke håbe på kampen bliver afgjort af en tvivlsom kendelse efter den her:
"We're not racist, we only hate the mancs"
Fucking langt ude.Callesen skrev:Mike Dean skal nok ikke håbe på kampen bliver afgjort af en tvivlsom kendelse efter den her:
"Anybody who plays for me should be a bad loser."