Dagens Kampe
-
- Alder: 37
Re: Dagens Kampe
De er da fuldstændig skandaløst retarderede på det forum. Det er ikke god underholdning. Det er bare utrolig pinligt. De må godt nok ikke have nogen webadministrator på det site.
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Ikke den bedste debut til Kvist. Av av
Tænkte det samme..Tom_Jorsal skrev:De er da fuldstændig skandaløst retarderede på det forum. Det er ikke god underholdning. Det er bare utrolig pinligt. De må godt nok ikke have nogen webadministrator på det site.

YNWA
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Måske også værd at bemærke, for dem der måske ikke skulle vide det, at den side ikke er nogen officiel side, og dermed ikke har forpligtigelser over for andre end sig selv.Tom_Jorsal skrev:De er da fuldstændig skandaløst retarderede på det forum. Det er ikke god underholdning. Det er bare utrolig pinligt. De må godt nok ikke have nogen webadministrator på det site.
Asaidi er en joke, undskyld jeg siger det. Verdens sejeste tackling af Stoke i den situation hvor United appellerer for straffe
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Synes faktisk ikke sproget og holdningerne er så meget værre end når det går forfærdeligt under vores kampe.
Vi siger det måske en kende pænere af hensyn til Mugges gule kort, men ellers er vi da ret godt med i forhold til at mobbe spillere, hade dommere og (især) hade Stoke..
Vi siger det måske en kende pænere af hensyn til Mugges gule kort, men ellers er vi da ret godt med i forhold til at mobbe spillere, hade dommere og (især) hade Stoke..
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Bryder mig virkelig ikke om MirralsWormie skrev:Everton 2-1 86' Mirallas
Direkte frispark: It's a brave man who takes a free-kick off of Leighton Baines, but Kevin Mirallas pushes the England left-back away before curling home into the top corner from 25 yards. Beauty.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lidt off-topic, og beklager hvis jeg spørger dumt: ER det her en "officiel" fanclub? Jeg kan jo se på nettet, at der også er noget, der hedder lfc-danmark.dk - foruden en hel masse Facebook-sider,som jeg til gengæld er sikker på er helt uofficielle.Mugge skrev:Måske også værd at bemærke, for dem der måske ikke skulle vide det, at den side ikke er nogen officiel side, og dermed ikke har forpligtigelser over for andre end sig selv.Tom_Jorsal skrev:De er da fuldstændig skandaløst retarderede på det forum. Det er ikke god underholdning. Det er bare utrolig pinligt. De må godt nok ikke have nogen webadministrator på det site.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Har skrevet det før: jeg er vild med Stoke og jeg mener det
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
7 minutters tillægstid til United. Stoke er under gevaldigt pres.. hang in there
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Det her er den officielle danske fanklubs hjemmeside og forum, yes - registreret ved LFC og det hele.ScouserTommy skrev:Lidt off-topic, og beklager hvis jeg spørger dumt: ER det her en "officiel" fanclub? Jeg kan jo se på nettet, at der også er noget, der hedder lfc-danmark.dk - foruden en hel masse Facebook-sider,som jeg til gengæld er sikker på er helt uofficielle.Mugge skrev:Måske også værd at bemærke, for dem der måske ikke skulle vide det, at den side ikke er nogen officiel side, og dermed ikke har forpligtigelser over for andre end sig selv.Tom_Jorsal skrev:De er da fuldstændig skandaløst retarderede på det forum. Det er ikke god underholdning. Det er bare utrolig pinligt. De må godt nok ikke have nogen webadministrator på det site.
Nej hvor er det dog godt reddet, Begovic!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Tottenham tabte point og det gør United også. God runde