Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
zalcos skrev:
He he. Nej vi må håbe på der kommer et godt vindue.
Vm gør ofte at flere klubber må vente til et pænt stykke inde i vinduet med at skrive.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
HVIS vi ender i top 4, så mener jeg helt seriøst, at vi skal gå all-in.
Vi skal forsøge at lægge boksen for at få Reus.
Vi må meget gerne prøve at gøre handlen til et double scoop, hvor vi også henter Grosskreutz (erstatning for Johnson).
Og så skal vi identificere endnu en central midtbanespiller.
Ud ryger Assaidi, Borini, Aspas og Johnson. Reina skal vel også sælges. Hvis vi skal spille CL, så håber jeg, at vi beholder alle fire midterforsvarere Agger, Sakho, Skrtel og Toure.
Så burde vi være konkurrencedygtige i forhold til den absolutte top.
Kloppite
-
thefugle
af thefugle » tirsdag, 04. feb, 2014 10:15
texy skrev:HVIS vi ender i top 4, så mener jeg helt seriøst, at vi skal gå all-in.
Vi må meget gerne prøve at gøre handlen til et double scoop, hvor vi også henter Grosskreutz (erstatning for Johnson).
Ud ryger Assaidi, Borini, Aspas og Johnson. Reina skal vel også sælges. Hvis vi skal spille CL, så håber jeg, at vi beholder alle fire midterforsvarere Agger, Sakho, Skrtel og Toure.
Texy jeg ved godt du ikke kan li Borini, men at leje manden ud, hvor han rent faktisk har gjort det godt på det sidste, og måske bliver ved med det resten af sæsonen, for så at sælge ham før han rent faktisk kan vise for LFC om han har fået noget ud af lejeopholdet. Det er jo dumhed. Du burde vide bedre.
aspas og assaidi kan jeg godt være enig med dig i.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Drezz
- Alder: 34
Jeg ved godt at Johnson har haft et formdyk (hvilket vel også dels kan tilskrives hans skader), men tror Liverpool vil have mere end svært ved at finde en erstatning, der blot er på niveau med Johnson. Herudover passer han perfekt til vores offensive stil, hvor vores backs skal angribe. Jeg håber vi beholder ham, og kigger på forstærkninger på andre positioner.
-
Kelly
-
Regista
af Regista » tirsdag, 04. feb, 2014 12:35
jeg kunne godt se en wing som kan lave mål og iscenesætte andre, Reus ville være det optimale, men tvivler på han bliver aktuel. Dernæst en midtbane spiller der kan score, både ved dybdeløb samt skud ude fra, samtidigt med han ikke er doven og kan fungere i et aggressivt pres. Disse spillere er få og kunne forestille mig de var meget dyre. Der findes tre styks i Juventus hvoraf de to nok desværre er udenfor rækkevide, men en Marchisio ser jeg som en mulighed og er på sin bedste dage en verdensklasse spiller. Til sidst synes jeg vi mangler en venstre back, spørgsmålet er så om det skal være en til at udfordre Enrique over tid (muligvis Robinson) eller man skal prøve at finde en med tilsvarende niveau er måske endda bedre.
hvorom alting er, tror jeg det bliver et vanvittigt dyrt vindue. Dette skal forstås at truppens bredde er smal som den ser ud nu, og hvis alting flaske sig og holdet spiller CL i næste sæson, skal der en meget større dybde til som jeg ser det, og selvom en del spillere kommer hjem fra lån.
-
texy
thefugle skrev:texy skrev:HVIS vi ender i top 4, så mener jeg helt seriøst, at vi skal gå all-in.
Texy jeg ved godt du ikke kan li Borini, men at leje manden ud, hvor han rent faktisk har gjort det godt på det sidste, og måske bliver ved med det resten af sæsonen, for så at sælge ham før han rent faktisk kan vise for LFC om han har fået noget ud af lejeopholdet. Det er jo dumhed. Du burde vide bedre.
aspas og assaidi kan jeg godt være enig med dig i.
Hvad i alverden skal vi hente en spiller tilbage for, når han ikke forbedrer hverken startelver eller bredde. Jeg har set Sunderland meget på det sidste og streamede også Newcastle-Sunderland. Jeg er stadig ikke imponeret. Hvis andre er mere imponeret end jeg, så er det kun godt, da vi så forhåbentlig kan få lidt mere for ham. Og det er det, som jeg antager, formålet med udlejningen var (øge hans værdi) - uanset hvor dum du så måtte mene, at jeg er. Ja, han har scoret et par mål på det seneste. Men i hvert fald to af dem har været på straffe.
Hvis vi vil mere end 4-7 pladser, så skal vi have dygtigere spillere end Borini.
Men jeg vil da medgive, at jeg hellere havde set Borini i truppen end Aspas.... tror jeg.
Kloppite
-
texy
Drezz skrev:Jeg ved godt at Johnson har haft et formdyk (hvilket vel også dels kan tilskrives hans skader), men tror Liverpool vil have mere end svært ved at finde en erstatning, der blot er på niveau med Johnson. Herudover passer han perfekt til vores offensive stil, hvor vores backs skal angribe. Jeg håber vi beholder ham, og kigger på forstærkninger på andre positioner.
Men, når manden ikke er villig til at forlænge med os og har kontraktudløb om et år (fra sommerens transfervindue), så mener jeg, at det fornuftige er at få en dygtig erstatning ind, mens vi måske kan få lidt penge for Johnson.
Kloppite
-
richs
- Geografisk sted: Hinnerup
Lidt off target og måske ikke
jeg læste at Puma vil betale noget af Ballotelis skifte (100 mill) , hvis de kunne få ham til Arsenal (Arsenal spiller i puma tøj)
Så kunne vi vel håbe at Warrior ville noget af det samme, i dag er deres navne i stalden, dog ikke af samme kaliber (med udtagelser):
Fellaini
Kompany
Bellamy
Tom Ince
Gutierrez
Tim Cahill
og vores egen Toure
Tror i det kunne blive en del af gamet i fremtiden.
-
Kelly
Liverpool akter å legge inn et bud på Manchester City-forsvareren Micah Richards til sommeren. 25-åringen kan operere både som høyreback og midtstopper.
SportsDirect News
Liverpool-linkede Martin Montoya har takket nei til Barcelonas siste forslag til ny kontrakt. Forsvarsspilleren synes han får for lite spilletid hos katalanerne.
AS
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=40240&zone=145
Richards og Montoya kunne jeg godt se en ide i at hente. De kan begge dække højre back og Richards kan bruges i midterforsvaret.
En byttehandel mellem Borini og Adam Johnson. kunne være spændende.
-
texy
Kelly skrev:Liverpool akter å legge inn et bud på Manchester City-forsvareren Micah Richards til sommeren. 25-åringen kan operere både som høyreback og midtstopper.
SportsDirect News
Liverpool-linkede Martin Montoya har takket nei til Barcelonas siste forslag til ny kontrakt. Forsvarsspilleren synes han får for lite spilletid hos katalanerne.
AS
Richards og Montoya kunne jeg godt se en ide i at hente. De kan begge dække højre back og Richards kan bruges i midterforsvaret.
Det ville i mine øjne også være nogle stærke indkøb. Richards fysik og alsidighed kan i nogle kampe og skadessituationer være ekstrent brugbar, mens Montoya's offensive kvaliteter bestemt også kan hjælpe os.
I øvrigt er der nu et rygte om, at LFC vil bruge Borini i et forsøg på at få Adam Johnson til LFC.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ur-6673779
Kloppite
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
texy skrev:Kelly skrev:Liverpool akter å legge inn et bud på Manchester City-forsvareren Micah Richards til sommeren. 25-åringen kan operere både som høyreback og midtstopper.
SportsDirect News
AS
Det ville i mine øjne også være nogle stærke indkøb. Richards fysik og alsidighed kan i nogle kampe og skadessituationer være ekstrent brugbar, mens Montoya's offensive kvaliteter bestemt også kan hjælpe os.
I øvrigt er der nu et rygte om, at LFC vil bruge Borini i et forsøg på at få Adam Johnson til LFC.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ur-6673779
Micah Richards har spillet 17 kampe i løbet af de sidste halvanden sæson. Noget skyldes skader, andet at han generelt har spillet ganske middelmådigt. Han lever som jeg ser det for meget på den hype, der blev pisket op omkring ham i hans ungdomsår. Han er taktisk udisciplineret og ikke god nok i én mod én situationer med kreative og teknisk stærke spillere; jeg ville ikke være tryg ved ham hverken som midterforsvarer eller back. Det er muligt, at han bare skal have en chance for at få gang i karrieren igen, men som udgangspunkt er det ikke en chance, jeg er ret positivt stemt over for at tage.
Hvad angår den - på baggrund af en halv god sæson i City og nu en håndfuld gode kampe for Sunderland - nototisk hypede Adam Johnson:
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Absolut helt og aldeles enig med Aarde. Specielt ang. Johnson, han blomster kun lidt op pt fordi han jagter en plads i vm truppen. Niveauet falder med sikkerhed igen efter VM. Og Richards er bare ikke dygtig nok taktisk, men måske kan BR lære ham det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
mawope
Meget enig mht. Adam Johnson. Han virker energisk og udfordrende, så jeg forstår godt nogle kan lide ham, men som én eller anden fornyligt beskrev Konoplyanka, så er han lidt for meget en hovedløs kylling. Jeg vil hellere have Borini tilbage så. Jeg har mere tiltro til, han kan udvikle sig til en solid arbejdskraft og god breddespiller for holdet end at Johnson kan blive en god holdspiller og udvikle spilintelligens. Micah Richards er et sats. I hans gode periode for City var han dog meget gennembrudsstærk i højre side. Af de listede i artiklen ville de fleste nok tænke, Lukaku er mest spændende, selvom det ikke er den position, vi pt. har mest brug for forstærkning.
-
texy
Jeg skal være den første til at indrømme, at Adam Johnson ikke er mit førstevalg, som forstærkning på kanten. Men jeg ville en milliard gange hellere have ham i truppen, end Borini, Aspas eller Assaidi. Han er mere decideret kantspiller end de to første (og langt bedre til at kunne påvirke udfaldet af kampene end de to), og ganske enkelt bedre end den sidstnævnte, efter min opfattelse. Men han er en spiller, som vi ikke bør priotere allerede nu, med mindre der er planer om også at hente et topnavn på en af de offensive pladser. Jeg ville betragte ham som en nød nødløsning, når nu alle vores førsteprioriteter har afvist os eller valgt andre destinationer.
I forhold til Richards, så forstår jeg, at der sættes spørgsmålstegn ved hans skadeshistorik. Men at negligere hans fodboldevner, synes jeg er helt forkert. De gange jeg har set ham spille (hvilket vel er næsten alle hans kampe for Man City), synes jeg bestemt ikke, at han har været middelmådig. Han lider bare under, at Zabaletta har udviklet sig til at være en af verdens tre bedste på positionen.
Kloppite