WalcottTomViolence skrev:Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chancemen damn han er hurtig!!
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Imod moderne fodbold.
- TomViolence
- Alder: 36
Ham havde man lidt glemt. Men jeg er stadig ikke overbevist. Walcotts topfart er i hvert fald hurtigere end Sterlings, skulle jeg mene.sjampen skrev:WalcottTomViolence skrev:Umiddelbart vil jeg mene, han er PrLs hurtigste? Hans acceleration er i hvert fald vanvittig...Mavericks skrev:Salah har lige brændt en semi-stor chancemen damn han er hurtig!!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Den eneste spiller jeg tror er i nærheden af Walcott er Aubameyang fra Dortmund. Walcott har både sindssyg topfart og acceleration, men har har også en sprinters løbestil og virker generelt sindssygt adræt/atletisk. Samtidig synes jeg Walcott kan være hurtig med bolden på fødderne. Tidligere blev Aaron Lennon jo nævnt i den sammenhæng og han er da også hurtig, men der er stor forskel på Lennons hastighed når han bare skubber bolden 10 meter frem og løber efter den og når han skal have den tæt på fødderne. Det siger ikke bare noget om Walcotts teknik, men for mig også lidt om at Walcott simpelthen bare er mere tilpas og naturlig i sin topfart, hvilket jeg tror betyder meget.TomViolence skrev:
Ham havde man lidt glemt. Men jeg er stadig ikke overbevist. Walcotts topfart er i hvert fald hurtigere end Sterlings, skulle jeg mene.
Imod moderne fodbold.
-
Jeg ville umiddelbart påstå, at Walcotts topfart ikke helt er på højde med lidt større spillere som Aubermayang, Ronaldo og andre af samme bygning, men at han så har den fordel, at hans acceleration på de første meter vil give ham et forspring i starten hvis man satte dem op på en løbebane. Det kunne i øvrigt være et skide interessant program at lave, hvor man fik fodboldspillere til at konkurrere i alle mulige fysiske discipliner. Det får de nok bare ikke lov til af klubberne. Men så kunne i jo få lov til at se Sahko bænke om kap med Elokobi 

Fan af Manchester United
- Bellamy_fever
stakkels lille uskyldige maskine der skal ligge metal til den test.....AllanShore skrev: Men så kunne i jo få lov til at se Sahko bænke om kap med Elokobi
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Hvad tænker folk om Tot-EVE kampen. En uafgjort er jo selvfølgelig atforetrække. Men skal der væreen vinder, hvem foretrækker vi så. Rent følelsesmæssigt håber jeg Everton vinder af de to, for Tottenham er et af mine absolut hadehold.
Og skal vi se nøgternt på det, tror jeg i længden at Tottenham er en større konkurrent til 4.pladsen end Everton. Everton er pt et fantastisk hold og har goðe spillere - men jeg ser ikke ret meget uforløst i deres trup. De leverer de de kan og skal med deres trup. Tottenham derimod syntes jeg stadig har en masse uforløst, de ikke har fået vist ordentligt denne sæson. Får de pludselig den maskine i gear, og vi kommer til at dumme os, så kan de blive farlige.
Me heldigvis kan vi helt selv afgøre det, som det ser ud nu.
Og skal vi se nøgternt på det, tror jeg i længden at Tottenham er en større konkurrent til 4.pladsen end Everton. Everton er pt et fantastisk hold og har goðe spillere - men jeg ser ikke ret meget uforløst i deres trup. De leverer de de kan og skal med deres trup. Tottenham derimod syntes jeg stadig har en masse uforløst, de ikke har fået vist ordentligt denne sæson. Får de pludselig den maskine i gear, og vi kommer til at dumme os, så kan de blive farlige.
- TomViolence
- Alder: 36
HVIS den ikke skulle blive uafgjort, håber jeg da 100% på en Tottenham-sejr fordi 1) de ikke er vores byrivaler 2) de har et point mindre end Everton.Bojangles skrev:Hvad tænker folk om Tot-EVE kampen. En uafgjort er jo selvfølgelig atforetrække. Men skal der væreen vinder, hvem foretrækker vi så. Rent følelsesmæssigt håber jeg Everton vinder af de to, for Tottenham er et af mine absolut hadehold.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Jeg håber selvfølgelig på uafgjort, men ellers på en Everton sejr. Jeg tror ikke Everton holder i det lange løb og derfor ser jeg helst en Everton sejr hvis det skal ende med 3 point til en af holdende. Tottenham har en meget god trup, som måske er stærkere end vores i ihvertfald i bredden. Tottenham skal dog ud og spille Euro League hvilket formentlig vil tage på kræfterne. De mister Defoe fra 1. marts også har de kun Adebayor og Soldado til at spille på toppen. Everton sejr er stadig at fortrække jeg kan nemlig ikke fordrage Spurs
.

Everton har været det bedste og mest solide hold denne sæson, mens Tottenham har noget mere bredde at skyde med. Men jeg har stor sympati for Everton, så skal jeg vælge, så bliver det dem.
Utrolig mange fejlafleveringer og brud i spillet. Det er utroligt, at de to klubber ligger så højt i tabellen.
Gode iagttagelser og helt enig herfra.Bojangles skrev:Hvad tænker folk om Tot-EVE kampen. En uafgjort er jo selvfølgelig atforetrække. Men skal der væreen vinder, hvem foretrækker vi så. Rent følelsesmæssigt håber jeg Everton vinder af de to, for Tottenham er et af mine absolut hadehold.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Chokerende teknisk og taktisk niveau. Det minder om en kamp fra tipslørdag anno '95. Det var selvfølgelig også dengang, at Sherwood selv var aktiv.
Uafgjort, ellers håber jeg på Tottenham, så har vi et lille hul.
Desuden ser jeg også på dette:
Tottenham har pt. en målscore på -1, vores er på +33.
Det er så tæt, at målscorer godt kan få indflydelse.
Desuden ser jeg også på dette:
Tottenham har pt. en målscore på -1, vores er på +33.
Det er så tæt, at målscorer godt kan få indflydelse.
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Blev tottenhams frispark ikke taget meget langt fra hvor hændelsen foregik ?
Har kun set den i slow - men spilleren der ligger ned er meget langt væk synes jeg.
Men det er måske ligemeget ?
Har kun set den i slow - men spilleren der ligger ned er meget langt væk synes jeg.
Men det er måske ligemeget ?
Kampen idag viser mig en ting. Ingen af de hold kan true vores 4. plads. Hold op de er ringe begge to.
United er en større konkurrent i mine øjne.
United er en større konkurrent i mine øjne.
Hellere en god trekant end en ond cirkel