Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Meulensten ser ikke glad ud efter scoringen, kan der være noget om at han forsøger at tabe med vilje?
Ja, selvfølgelig. Han vil gerne tabe, så Fulham kan rykke ned, og han kan blive fyret. Det er klart. #deadgiveawayAPLFC skrev:Meulensten ser ikke glad ud efter scoringen, kan der være noget om at han forsøger at tabe med vilje?
Bliver spændende at se hvordan United reagerer.. Havde det været sidste sæson, havde de vundet 4-1. Nu må vi se 

Haha næppeAPLFC skrev:Meulensten ser ikke glad ud efter scoringen, kan der være noget om at han forsøger at tabe med vilje?

Så Benitez nogensinde glad ud når vi scorede?

Kieran Richardson 

Jo jo! Den er god nok! Nu brændte Richardson også lige med vilje! Det er alle de tidligere United-folk. De er bundkorrupte hele bundtet! De skal nok få foræret Moyes en sejr. Ingen tvivl om det.Belloni skrev:Haha næppeAPLFC skrev:Meulensten ser ikke glad ud efter scoringen, kan der være noget om at han forsøger at tabe med vilje?mon ikke personlig succes vægter højere end en klub han har været ansat i.
Nej det rigtigt jeg bryder mig bare ikke om Meulensten, og derfor beskylder jeg ham for alt muligt som selvfølgelig ikke er rigtigt. Jeg ved det er en dårlig undskyldning.Belloni skrev:Haha næppeAPLFC skrev:Meulensten ser ikke glad ud efter scoringen, kan der være noget om at han forsøger at tabe med vilje?mon ikke personlig succes vægter højere end en klub han har været ansat i.
Så Benitez nogensinde glad ud når vi scorede?
Hvem holder Riise så med?Aarde skrev:Jo jo! Den er god nok! Nu brændte Richardson også lige med vilje! Det er alle de tidligere United-folk. De er bundkorrupte hele bundtet! De skal nok få foræret Moyes en sejr. Ingen tvivl om det.Belloni skrev:Haha næppeAPLFC skrev:Meulensten ser ikke glad ud efter scoringen, kan der være noget om at han forsøger at tabe med vilje?mon ikke personlig succes vægter højere end en klub han har været ansat i.

Personligt regner jeg stærkt med at de vinder de 3 første og så er spørgsmålet hvor meget de har fået maskineriet igang til de to svære kampe imod Chelsea og Arsenal. Klart de to er favoritter, men jeg kan sagtens se dem hente point der. Så stor forskel er der ikke.Alonso skrev:Tottenham har Newcastle ude, Norwich ude, Cardiff hjemme, Chelsea ude og Arsenal hjemme de næste fem kampe. Jeg vil blive overrasket hvis de vinder mere end to af de kampe.Bojangles skrev:Imø var det det dårligste resultat. Everton skal nok smide flere point. Tottenham får helt sikkert momentum men en brandvarm Adebayor. Tottenham er en LANGT større konkurrent end Everton. Så det ene point mindre vores forfølgere har nu end hvis Everton havde vundet bliver forfærdeligt for os. Kampen mod Tottenham ender med at blive en vind eller forsvind kamp.
Jeg kan slet ikke forstå at i kun vurderer på, hvordan tabellen ser ud lige nu???
Everton har de næste 5 kampe CP hjemme, Chelsea ude, Westham hjemme, Newcastle ude og Cardiff hjemme - Her kan se sagtens tabe mod Chelsea, West Ham (hvis Carroll er tilbage?) og Newcastle.
Og hvis man så ser på de resterende 8 kampe efter de fem kampe, jamen så kommer Tottenham jo til at gå stille og roligt i mål. De har kun os de skal møde, som de på papiret ikke bør vinde over. Everton skal til sammenligning møde både, ManU, Arsenal og City. som de på papiret bør tabe til.
At glæde sig over at Tottenham vandt er helt forrykt. De har et LANGT bedre hold end Everton og er en langt større konkurrent, samtidigt med at de har et langt lettere slutprogram.
Chelsea, det ved alle.RedRedRed skrev: Hvem holder Riise så med?
Pede skrev:Chelsea, det ved alle.RedRedRed skrev: Hvem holder Riise så med?

@Bojangles
Jeg kan slet ikke se Tottenham som så farlige som du mener. Ja, de har et bedre hold end Everton, men kun marginalt hvis man ser på start-11. Bredden er selvfølgelig klart til Tottenhams fordel. Til gengæld skal Tottenham ud og spille europæisk, hvilket de helt sikkert kommer til at miste point på, særligt hvis de når langt i turneringen.
Derudover tror jeg virkelig at Tottenham ridder på en ny-træner-bølge, som jeg regner med kommer til at uddø over tid. Jeg har slet ikke tillid til, at Sherwood har kvaliteterne. Det kan dog være at jeg tager fejl.
Selvom vi stadig skal være gode for at ende over Everton og Tottenham, så ser jeg faktisk man united som en større udfordrer til 4. pladsen. Men den holdning må jeg nok revurdere hvis man u taber i dag.
Jeg kan slet ikke se Tottenham som så farlige som du mener. Ja, de har et bedre hold end Everton, men kun marginalt hvis man ser på start-11. Bredden er selvfølgelig klart til Tottenhams fordel. Til gengæld skal Tottenham ud og spille europæisk, hvilket de helt sikkert kommer til at miste point på, særligt hvis de når langt i turneringen.
Derudover tror jeg virkelig at Tottenham ridder på en ny-træner-bølge, som jeg regner med kommer til at uddø over tid. Jeg har slet ikke tillid til, at Sherwood har kvaliteterne. Det kan dog være at jeg tager fejl.
Selvom vi stadig skal være gode for at ende over Everton og Tottenham, så ser jeg faktisk man united som en større udfordrer til 4. pladsen. Men den holdning må jeg nok revurdere hvis man u taber i dag.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det som sker for United i øjeblikket, var det som konstant skete for os for et par år siden.
Styrer spillet, overlegenhed i possession, masser af chancer. Men ind vil den ikke. Og så målmanden der står sit livs kamp.
Fryd.
Styrer spillet, overlegenhed i possession, masser af chancer. Men ind vil den ikke. Og så målmanden der står sit livs kamp.
Fryd.

Men ligesom os, bringer de sjældent bolden til en rigtig, rigtig stor chance. Der er mange bolde omkring det lille felt, men det er sjældent en Man Utd spiller får en god berøring på den derinde.RedRedRed skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at det som sker for United i øjeblikket, var det som konstant skete for os for et par år siden.
Fryd.
meeeh...... 

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly