Dagens Kampe
- TomViolence
- Alder: 36
Re: Dagens Kampe
Øv. Det eneste positive er, at Fulhams morale kommer til at være i kælderen op til kampen mod os.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Det var vel også for godt til at være sandt 

Så er de tilbage i vanlig vammel stil. Ærgeligt jeg ikke nåede at smide et par hundrede kr på at de ville vende kampen.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Godt de kan få lidt succes mod Premier Leagues dårligste hold, så Moyes kan få forlænget livet lidt. Det er godt for os. Håber Meulensteen overlever mindst en kamp mere, selvom han burde fyres. Fulham er Premier Leagues dårligste mandskab, og de indkasserer nok engang et hav af mål. Med fare for jinx, så ville jeg være alvorligt bekymret, hvis jeg var Fulham, når man ser på at de møder os på onsdag. Tror de skal pløje banen inden kampen, hvis de skal have en chance.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ser bestemt ikke Man U som en trussel for os eller 4. pladsen. De har ikke holdet, manageren eller momentum til at få 4. pladsen. Dernæst har de et svære program end os. Så dem er jeg ikke bekymret for. Jeg er heller ikke bekymret for Everton og Spurs. Spurs skal gæste Anfield.Surf skrev:Selvom vi stadig skal være gode for at ende over Everton og Tottenham, så ser jeg faktisk man united som en større udfordrer til 4. pladsen. Men den holdning må jeg nok revurdere hvis man u taber i dag.
United har et ubalanceret hold, Moyes og et svært program.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Fedt at se rødtudens fjæs efter Bents scoring.
Har i husket at grine af United idag? 
- Tror i forresten Poul Hansen havde hele pensionen placeret på en United sejr, sindsyg han lød frustreret

- Tror i forresten Poul Hansen havde hele pensionen placeret på en United sejr, sindsyg han lød frustreret

hahahaha

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Moyes må nøjes! 

Re: Sv: Dagens Kampe
Håber da ikke han bliver fyret når vi sådan hygger os!!Robbie_God_Fowler skrev:Moyes må nøjes!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!