Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
-
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Det er efter Arsenalkampen, og United er som bekendt ikke med i FA Cuppen, som spilles i weekenden.
Fan af Manchester United
- TomViolence
- Alder: 36
Det er efter kampen i morgen mod Arsenal ... De har jo ikke en kamp i FA-cuppen i weekenden, fordi de blev slået ud.texy skrev:Er Man Utd virkelig rejst til Dubai efter Fulham-kampen, eller misforstår jeg denne artikel?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ad-3132753
Hvis det er tilfældet, så virker det helt hen i vejret på mig. De har spillet sent søndag og har en kamp igen onsdag. I den korte periode vælger de lige at bruge 12-14 timer på flytransport plus det løse i form af transport til og fra lufthavne.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ok. Det giver mere mening. Så er det bare en dårlig formulering i artiklen.TomViolence skrev:Det er efter kampen i morgen mod Arsenal ... De har jo ikke en kamp i FA-cuppen i weekenden, fordi de blev slået ud.texy skrev:Er Man Utd virkelig rejst til Dubai efter Fulham-kampen, eller misforstår jeg denne artikel?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ad-3132753
Hvis det er tilfældet, så virker det helt hen i vejret på mig. De har spillet sent søndag og har en kamp igen onsdag. I den korte periode vælger de lige at bruge 12-14 timer på flytransport plus det løse i form af transport til og fra lufthavne.
"Rio Ferdinand IS with Manchester United's squad in a training camp with Dubai, despite speculation he hadn't made the trip."
Den sætning lød på mig fuldstændigt som om, at de var taget afsted.
Kloppite
- Bellamy_fever
undskyld TomViolence... jeg fik vist ikke helt fat i det, kan du ikke lige gentage hvorfor det var de ikke er med i FA cuppen mere ??TomViolence skrev: [...] De har jo ikke en kamp i FA-cuppen i weekenden, fordi de blev slået ud.

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- TomViolence
- Alder: 36
Sagtens.Bellamy_fever skrev:undskyld TomViolence... jeg fik vist ikke helt fat i det, kan du ikke lige gentage hvorfor det var de ikke er med i FA cuppen mere ??TomViolence skrev: [...] De har jo ikke en kamp i FA-cuppen i weekenden, fordi de blev slået ud.
![]()
![]()

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Billetpriser.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 217801.ece
Er der nogen der ved hvordan vi ligger i Liverpool? Med de udtalelser som Bayerns præsident kommer med, er det jo lige før man bliver skabs Bayernfan. (og så lige hader Arsenal lidt ekstra)
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 217801.ece
Er der nogen der ved hvordan vi ligger i Liverpool? Med de udtalelser som Bayerns præsident kommer med, er det jo lige før man bliver skabs Bayernfan. (og så lige hader Arsenal lidt ekstra)
God stil af BM, kvalmende af arse
"We're not racist, we only hate the mancs"
Arsenal er til grin. Nu må de fanme tage sig sammen.
"What do you think they're smoking over there at Emirates?"

Hellere en god trekant end en ond cirkel
WhyLFC-Aaby skrev:Arsenal er til grin. Nu må de fanme tage sig sammen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hvorfor skal de kræve så absurde høje priser?Hekkem skrev:WhyLFC-Aaby skrev:Arsenal er til grin. Nu må de fanme tage sig sammen.
Ahr, så kunne jeg også forstå sammenhængenLFC-Aaby skrev:Hvorfor skal de kræve så absurde høje priser?Hekkem skrev:WhyLFC-Aaby skrev:Arsenal er til grin. Nu må de fanme tage sig sammen.

Stupidity now - Insanaty later
-
Fordi de kan.LFC-Aaby skrev:Hvorfor skal de kræve så absurde høje priser?Hekkem skrev:WhyLFC-Aaby skrev:Arsenal er til grin. Nu må de fanme tage sig sammen.
Fan af Manchester United
Det kan alle klubber sguda. Vil vædde med at Liverpool og United kan sætte deres priser i vejret og stadig få udsolgt hver gang. Men gør de det???AllanShore skrev:Fordi de kan.LFC-Aaby skrev:Hvorfor skal de kræve så absurde høje priser?Hekkem skrev:WhyLFC-Aaby skrev:Arsenal er til grin. Nu må de fanme tage sig sammen.
Det kan godt være Arsenal er for grådige, men jeg synes Bayern München skider mere på deres fans.
Ja Bayerns sæsonkort er billige, men det hjælper ikke når de stort set er umulige at få fat på.
Så vidt jeg ved har sæsonkortholderne har deres sæsonkort så længe de vil forny dem, og da de kan sælge billetterne til kampene de ikke selv vil se gennem Viagogo, kan de tjene meget mere end hvad sæsonkortet koster. Derfor er det stort set kun folk, som dør som opgiver deres sæsonkort, hvilket har resulteret i en absurd lang venteliste til at købe et sæsonkort - den er så lang så Bayern er ikke modtager flere ansøgninger om at komme på listen.
Derudover kan man selvfølgelig købe enkeltbilleter gennem klubben, til de fleste kampe skal man dog have været medlem i mange år for at at have en reel chance for at få fat i en billet.
Men de skal have respekt for at betale en lidt af udebanebilleterne til Arsenalkampen.
Ja Bayerns sæsonkort er billige, men det hjælper ikke når de stort set er umulige at få fat på.
Så vidt jeg ved har sæsonkortholderne har deres sæsonkort så længe de vil forny dem, og da de kan sælge billetterne til kampene de ikke selv vil se gennem Viagogo, kan de tjene meget mere end hvad sæsonkortet koster. Derfor er det stort set kun folk, som dør som opgiver deres sæsonkort, hvilket har resulteret i en absurd lang venteliste til at købe et sæsonkort - den er så lang så Bayern er ikke modtager flere ansøgninger om at komme på listen.
Derudover kan man selvfølgelig købe enkeltbilleter gennem klubben, til de fleste kampe skal man dog have været medlem i mange år for at at have en reel chance for at få fat i en billet.
Men de skal have respekt for at betale en lidt af udebanebilleterne til Arsenalkampen.
-
Ja de gør.LFC-Aaby skrev:Det kan alle klubber sguda. Vil vædde med at Liverpool og United kan sætte deres priser i vejret og stadig få udsolgt hver gang. Men gør de det???
Fan af Manchester United