Sjovt at der var total dommedagsstemning da vi (som de fleste tophold) måtte nøjes med 1 point hos WBA.Pakken skrev:West Bromwich!
Der er altså ikke mange af topholdene der er kommet derfra med 3 point i den her sæson..
Sjovt at der var total dommedagsstemning da vi (som de fleste tophold) måtte nøjes med 1 point hos WBA.Pakken skrev:West Bromwich!
Det er jo nemt nok at sige, men det er da at ignorere det faktum at vi forærer dem et mål og vi skulle have været derfra med 3 point. Så kan vi vel være ligeglade med hvad andre får med derfra.ThunderZtorm skrev:Sjovt at der var total dommedagsstemning da vi (som de fleste tophold) måtte nøjes med 1 point hos WBA.Pakken skrev:West Bromwich!
Der er altså ikke mange af topholdene der er kommet derfra med 3 point i den her sæson..
Måske måden det skete påThunderZtorm skrev:Sjovt at der var total dommedagsstemning da vi (som de fleste tophold) måtte nøjes med 1 point hos WBA.
Sidder også og ser den - temmelig interessant. Du har ret mht. Keane og Vieira! Keane har bare det der kontrollerede psykopatudtryk. Deres kemi er til gengæld meget underholdende.AllanShore skrev:Nu ved jeg ikke hvor interesseret I ville være i det, men der starter på 6'eren dokumentaren Best of Enemies med Keane og Vieira. Den er faktisk ret god, så hvis man bare som fodboldfan har brug for at få dulmet nerverne op til kampen senere, så kan den helt klart anbefales.
Keane virker i øvrigt lidt sindssyg, mens man slet ikke kan kende Vieira fra hans tid på banen. Han er en rigtig hyggefar.
Jeg kan ikke lade være med at tænke at der er noget helt galt oven i hovedet på Roy Keane. Ikke at det er noget nyt, men synes dokumentaren sætter to streger under dét facit. Ikke at jeg forventer at man som Utd-fan kan se det (det kan man måske qua hans udfald mod Fergie), men jeg mener simpelthen ikke at han bare er en hård type, der gik lidt over stregen engang i mellem. Jeg synes han virker på grænsen til sindssyg. Det er da også helt forrykt at sige at han ikke fortryder noget ifbm. tacklingen på Håland.TomViolence skrev:Sidder også og ser den - temmelig interessant. Du har ret mht. Keane og Vieira! Keane har bare det der kontrollerede psykopatudtryk. Deres kemi er til gengæld meget underholdende.AllanShore skrev:Nu ved jeg ikke hvor interesseret I ville være i det, men der starter på 6'eren dokumentaren Best of Enemies med Keane og Vieira. Den er faktisk ret god, så hvis man bare som fodboldfan har brug for at få dulmet nerverne op til kampen senere, så kan den helt klart anbefales.
Keane virker i øvrigt lidt sindssyg, mens man slet ikke kan kende Vieira fra hans tid på banen. Han er en rigtig hyggefar.
Håber ikke, uvejret kommer til London!De britiske øer er ramt af møgvejr, og det betyder, at Manchester City-Sunderland er aflyst. Stoke-Swansea er i første omgang rykket til klokken 21.
Der er seriøst dårligt vejr over de britiske øer med storm og voldsomme nedbørsmængder. Det går ud over aftenens kampe i Premier League.
BBC og Sky Sports melder, at opgøret mellem Manchester City og Sunderland er aflyst på grund af møgvejret. I Stoke er kampen mod Swansea i første omgang rykket til klokken 21. Det skyldes trafikale problemer omkring stadion.
Der foreligger på nuværende tidspunkt ingen informationer om, hvornår City-Sunderland skal spilles.
Arh der er sgu synd!! Stakkel.RedRedRed skrev:
Og så bliver kampen aflyst. Stakkels mand.
Det kommer vel an på om han ikke har gidet "rejse" 100 meter, eller han kommer lang vejs fra.Hvis han er fløjet ind, og ikke har mønten til endnu en tur, er det dælme sur røvSurf skrev:Arh der er sgu synd!! Stakkel.RedRedRed skrev:
Og så bliver kampen aflyst. Stakkels mand.