Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ligner ikke der er nogle resultater der flasker sig for os idag. Må håber Palace kan lave en overraskelse og gennemtæve scum.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg gør, og det gør jeg altid.thefugle skrev:Nogen gør måske men det gør jeg bestemt ikke. Gider ikke engang snakke mesterskab i år for det sker ikke. Så jeg ser det som en god ting Everton ikke vinder eller får point.Hr. Drejer skrev:Everton er slet ikke en trussel til 4. pladsen. De har ikke top 4 kvalitet, og ville falde fra, før eller siden. Hvorimod Chelsea er en trussel til mesterskabet, og man går vel lidt og drømmer i disse tiderthefugle skrev:En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!
Det kan Chelsea, City og Arsenal også sige imorgen, når vi lammetæver SvanerneBelloni skrev:Ligner ikke der er nogle resultater der flasker sig for os idag. Må håber Palace kan lave en overraskelse og gennemtæve scum.

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
Re: Sv: Dagens Kampe
link?phl skrev:Vanvittigt frisparksmål i HSV - Dortmund kampen!![]()
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
https://www.facebook.com/photo.php?v=677804082262186Jesper skrev:link?phl skrev:Vanvittigt frisparksmål i HSV - Dortmund kampen!![]()
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
I sandhed vanvittigt. Hold da op hvor den brækker i luftenYNWA! skrev:https://www.facebook.com/photo.php?v=677804082262186Jesper skrev:link?phl skrev:Vanvittigt frisparksmål i HSV - Dortmund kampen!![]()
Det er satme godt nok også langt ude fra!Jesper skrev:I sandhed vanvittigt. Hold da op hvor den brækker i luftenYNWA! skrev:https://www.facebook.com/photo.php?v=677804082262186Jesper skrev:link?phl skrev:Vanvittigt frisparksmål i HSV - Dortmund kampen!![]()
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Skidt runde. Tror heller ikke Tottenham taber point i morgen. Det gør vi dog heller ikke. Status uændret. 11 runder igen.
Montoya på kanal 7. Og Danmarks suverænt mest elendige "ekspert", politihunden
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Men de er vel en trussel lige indtil de falder af, hvilket de måske gjorde i dag.Hr. Drejer skrev:Everton er slet ikke en trussel til 4. pladsen. De har ikke top 4 kvalitet, og ville falde fra, før eller siden. Hvorimod Chelsea er en trussel til mesterskabet, og man går vel lidt og drømmer i disse tiderthefugle skrev:En trussel til 4 pladsen taber. Kan ikke se det dårlige i det.Hr. Drejer skrev:Hvorfor?thefugle skrev:Det er da super?
everton nederlag!

Hvis vi antager at det gjorde de, så er det efterhånden "kun" Tottenham, der mangler at snuble. I det lys er dagens Everton nederlag da absolut positivt.p
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det er vel langt bedre at to konkurrenter - en vi skal indhente og en der skal indhente os - begge mister point end at den ene får ekstra point. Var det uafgjort havde vi alle tiders mulighed for at flytte os to point på begge. Det er i mine øjne langt bedre end den ene får 3
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det bliver vist en "er glasset halvt fyldt eller halvt tomt" diskussion, og sådan en er pr. Definition næsten umulig at afslutteBojangles skrev:Det er vel langt bedre at to konkurrenter - en vi skal indhente og en der skal indhente os - begge mister point end at den ene får ekstra point. Var det uafgjort havde vi alle tiders mulighed for at flytte os to point på begge. Det er i mine øjne langt bedre end den ene får 3

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- TomViolence
- Alder: 36
KOM SÅ NORWICH!!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Norwich 1-0 
Go go go !

Go go go !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !