Nå, så er Mugges lillebror vågen igen.AllanShore skrev:Hold dog med dit lokale hold.LFC-Aaby skrev:Hold kæft en pinlig omgang elendig fodbold som AGF præsterer idag. De får det svært i år, og jeg frygter nedrykning. Og ja, jeg er AGF-fan
Dagens Kampe
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Re: Dagens Kampe
Glæder mig til at se Max Meyer (tror jeg han staves). Har et par tyske bekendte der siger, at han er den næste superstjerne. Men jeg har aldrig set ham.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Du er sgu en underlig snegl. Du har i hvert fald en underlig måde at sige ting på. Hvad med at du først og fremmest holder dig til dit holds forum. Du er i den grad på udebane her.AllanShore skrev:Hold dog med dit lokale hold.LFC-Aaby skrev:Hold kæft en pinlig omgang elendig fodbold som AGF præsterer idag. De får det svært i år, og jeg frygter nedrykning. Og ja, jeg er AGF-fan
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 35
Glæder mig til og se draxler hvad han kan. Tror i Liverpool har nogle nede og se kampen? Snakken om isco os?.
Re: Sv: Dagens Kampe
Kan ikke score..steffanp skrev:Glæder mig til og se draxler hvad han kan. Tror i Liverpool har nogle nede og se kampen? Snakken om isco os?.

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Giver man de store hold lillefingeren, så snupper de hele armen. Dagens kampe er endnu et studie i kynisme.
-
Ja et velspillende Real Madrid hold må man sige. Bliver en hård dag på kontoret for Schalke.
Det blev det. RM vandt 6-1steffanp skrev:Ja et velspillende Real Madrid hold må man sige. Bliver en hård dag på kontoret for Schalke.
utroligt at alle 1/8 finalerne allerede er afgjort efter første kamp. Håber 1/4 finalerne bliver mere spændende.
Håber at spurs kommer videre iaften så de får flere kampe i programmet
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Flot kasse af Huntelaar til sidst. Han ramte den lige i rumpetten, må man sige.niels skrev:Det blev det. RM vandt 6-1steffanp skrev:Ja et velspillende Real Madrid hold må man sige. Bliver en hård dag på kontoret for Schalke.
Uden at det dog udløste den helt store jubel

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Halvdelen af kampene er da ikke afgjort.peter42 skrev:utroligt at alle 1/8 finalerne allerede er afgjort efter første kamp. Håber 1/4 finalerne bliver mere spændende.
Jeg vil mene at Man City stadig kan slå Barcelona ud, da de har styrken i truppen til at vende det samlede resultat.
Atl. Madrid kan snuble på hjemmebane mod Milan.
Selvom vi alle håber det kan vi ikke være sikre på at scum ryger ud før returkampen er slut.
Og hvem ved om Galatasaray kan overraske og sende Chelsea ud?
Så lidt spænding er der da endnu. Men med potientelt alle store hold videre til 1/4 finalerne så bliver der virkelig knald på der.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Den var til rød og 10 dages karantæne den der soldado, utroligt dommeren ikke så det.
for satan det må være pinligt at være spurs fan.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Enig! den var til rød. Han var fuld bevist om det. Han ligner mere en frustreret angriber idag, pga ingen mål er i støvlerne, vel os forståeligt når man kommer fra Spanien med mål på et samlebånd.Wormie skrev:Den var til rød og 10 dages karantæne den der soldado, utroligt dommeren ikke så det.
Hvor ser I kampen?steffanp skrev:Enig! den var til rød. Han var fuld bevist om det. Han ligner mere en frustreret angriber idag, pga ingen mål er i støvlerne, vel os forståeligt når man kommer fra Spanien med mål på et samlebånd.Wormie skrev:Den var til rød og 10 dages karantæne den der soldado, utroligt dommeren ikke så det.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
6'eren
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.