6'erenLarsU skrev:Hvor ser I kampen?steffanp skrev:Enig! den var til rød. Han var fuld bevist om det. Han ligner mere en frustreret angriber idag, pga ingen mål er i støvlerne, vel os forståeligt når man kommer fra Spanien med mål på et samlebånd.Wormie skrev:Den var til rød og 10 dages karantæne den der soldado, utroligt dommeren ikke så det.
for satan det må være pinligt at være spurs fan.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
-
Hvis folk er interesserede, så spiller Spurs på 6'eren. Soldado skulle have haft rødt. Typisk dem og deres dommerheld.
Fan af Manchester United
Nå ja, selvfølgelig. Den har jeg ikke...Brando skrev:6'erenLarsU skrev:Hvor ser I kampen?steffanp skrev:Enig! den var til rød. Han var fuld bevist om det. Han ligner mere en frustreret angriber idag, pga ingen mål er i støvlerne, vel os forståeligt når man kommer fra Spanien med mål på et samlebånd.Wormie skrev:Den var til rød og 10 dages karantæne den der soldado, utroligt dommeren ikke så det.
for satan det må være pinligt at være spurs fan.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Nice one Verthongen. Hold kæft, hvor er det klamt, det der.
ellers noget fint skuespil af tottenham idag. ufine modtoder de har taget i brug i dag.
masser af ufine slag og tacklinger som de ikke er blevet straffe for og så får dnipro et rødt kort på noget som ligner skuespil fra vertonghen
masser af ufine slag og tacklinger som de ikke er blevet straffe for og så får dnipro et rødt kort på noget som ligner skuespil fra vertonghen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
De er rædselsfulde at se på i dag, Spurs. Jeg brækker mig, hvis de går videre på sådan en indsats.Wormie skrev:ellers noget fint skuespil af tottenham idag. ufine modtoder de har taget i brug i dag.
Og Schäfer skælder og smælder på det stakkels komplotoffer. Hvordan kan han ikke se, at 1. Verthongen i ligeså høj grad søger kontakten, som Dnipro-spilleren, og 2. at Verthongen diver som en c*nt uden lige? Det er jo vanvittigt.

dommeren så dette og gav ham en henstilling.
Men smider en dnipro spiller ud for at vertonghen kaster sig i gjorden efter at være blevet skudt i hoved. af en usynlig mand
Kommentator på 6eren mener at der var klart rødt, er i enige i det. ???
Jeg så det som om at han bliver skubbet og bøjer lidt frem og på den måde rammer Vertonghen.
Jeg så det som om at han bliver skubbet og bøjer lidt frem og på den måde rammer Vertonghen.
Wormie skrev:
dommeren så dette og gav ham en henstilling.
Men smider en dnipro spiller ud for at vertonghen kaster sig i gjorden efter at være blevet skudt i hoved. af en usynlig mand
dette = rødt kort

Som sagt tidligere, fatter Schäfer hat og briller. Han har alt for travlt med at glæde sig over, at Eriksen er på vej videre. At han kan vende det blinde øje til så klart et dive er chokerende. Hold kæft hvor er det fesent, at de får snydt sig videre på sådan en baggrund.rnh skrev:Kommentator på 6eren mener at der var klart rødt, er i enige i det. ???
Jeg synes ærligt talt at soldado er et større flot end caroll var i sin tid. Hold nu kæft hvor er han dog elendig!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
Adebayor er derimod syg i skalden. Ham kan vores forsvar ikke holde fra at score.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
I det mindste ser det ud til at Spurs får to kampe ekstra i ugerne inden kampen mod os.
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 35
Præcis! Han er lige den type Skrtel ikke skal lægge sig ud med. Det preller bare af på Ham og et rødt kort til Skrtel!CVLiverpool skrev:Adebayor er derimod syg i skalden. Ham kan vores forsvar ikke holde fra at score.