Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
ScouserTommy skrev:Skøtt skrev:Ham der Messi virker ok.
Sign him up!

Benzema gør det også OK. Og nok mere realistisk at hente ham...

Er nu mere på Messi.
Messi ville være god at få nu, inden han bliver hypet og kendt i hele verden. Et SCOOP siger jeg dig Tommy!
EDIT: Mener selv jeg er genial til at spotte talenter inden de rammer deres højeste niveau!

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Martin E
- Geografisk sted: Glostrup
- Alder: 52
af Martin E » søndag, 23. mar, 2014 21:42
Forstår ikke de bruge neymar han har intet vist. Pedro og Alexis skal ind.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
-
Martin E
- Geografisk sted: Glostrup
- Alder: 52
af Martin E » søndag, 23. mar, 2014 21:44
Pepe er et svin.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 23. mar, 2014 21:47
Skøtt skrev:ScouserTommy skrev:Skøtt skrev:Ham der Messi virker ok.
Sign him up!

Er nu mere på Messi.
Messi ville være god at få nu, inden han bliver hypet og kendt i hele verden. Et SCOOP siger jeg dig Tommy!
EDIT: Mener selv jeg er genial til at spotte talenter inden de rammer deres højeste niveau!

Jeg ser hvad du mener. Synes måske bare at han er lidt for meget af en lottokupon

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Skøtt
ScouserTommy skrev:Skøtt skrev:ScouserTommy skrev:Skøtt skrev:Ham der Messi virker ok.
Sign him up!

Er nu mere på Messi.

Jeg ser hvad du mener. Synes måske bare at han er lidt for meget af en lottokupon

Hmm en welt-klasse argumentation du kommer med der Tommy!

. Jeg kan godt se tvivlen kan ligge skjult under overfladen og hvem ved om han falder igennem når han skal mod de helt store hold, som Real Madrid el.lign.
Du har overtalt mig. Vi lader ham være. Jeg tror også han er en døgnflue

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 23. mar, 2014 22:12
Der var ikke straffe til Fedthår. Tydeligt udenfor feltet.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
YNWA!
- Alder: 28
El Clasico er kvalmende at se på. Et frispark og der står 20 mand omkring dommeren.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Skøtt
Det er lækkert med så meget intensitet

-
Jesper
Yes!! Messi!!!!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Skøtt
Morten Bruun bliver ved med at sige at Atl.Madrid ligger nr.1
Er det virkelig, ved pointlighed, indbyrdes opgør først i La liga?
-
Jesper
Skøtt skrev:Morten Bruun bliver ved med at sige at Atl.Madrid ligger nr.1
Er det virkelig, ved pointlighed, indbyrdes opgør først i La liga?
Yes
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
Et af de bedre opgør mellem Real Madrid og Barcelona, de senere år. Kampen bølgede frem og tilbage og selvom jeg er glad for at Barcelona vandt, kan jeg nu stadigvæk ærgre mig over den regel med at man skal straffes dobbelt, når man hiver i nødbremsen, i straffesparksfeltet.
Det burde være et straffespark og et gult kort. Ramos kendte dog vejen. Mener kommentatoren sagde det var 18. eller 19. gang, han blev vist ud i sin RM-karriere.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Jesper
nrg skrev:Et af de bedre opgør mellem Real Madrid og Barcelona, de senere år. Kampen bølgede frem og tilbage og selvom jeg er glad for at Barcelona vandt, kan jeg nu stadigvæk ærgre mig over den regel med at man skal straffes dobbelt, når man hiver i nødbremsen, i straffesparksfeltet.
Det burde være et straffespark og et gult kort. Ramos kendte dog vejen. Mener kommentatoren sagde det var 18. eller 19. gang, han blev vist ud i sin RM-karriere.
9. gang, men hvem tæller!
Synes du underdriver bare en lille, lille smule. Det var da en helt utroligt dramatisk og velspillet kamp, hvor dommeren var myndig, modig og konsekvent. Og så var det to hold, der samtidig var på toppen. Jeg var helt oppe at køre.
Jeg ved ikke helt om jeg er enig, for i de fleste tilfælde, så vil jeg give dig ret. Men der kan være tilfælde, hvor der vil kunne blive spekuleret i, at det kan betale sig at begå straffet (scorer man på ca 70 % af skuddene?) og så kommer der en form for kynisme ind i spillet, som jeg ikke kan lide.
-
mortenbak
af mortenbak » mandag, 24. mar, 2014 08:18
Jesper skrev:nrg skrev:Et af de bedre opgør mellem Real Madrid og Barcelona, de senere år. Kampen bølgede frem og tilbage og selvom jeg er glad for at Barcelona vandt, kan jeg nu stadigvæk ærgre mig over den regel med at man skal straffes dobbelt, når man hiver i nødbremsen, i straffesparksfeltet.
Synes du underdriver bare en lille, lille smule. Det var da en helt utroligt dramatisk og velspillet kamp, hvor dommeren var myndig, modig og konsekvent. Og så var det to hold, der samtidig var på toppen. Jeg var helt oppe at køre.
Jeg ved ikke helt om jeg er enig, for i de fleste tilfælde, så vil jeg give dig ret. Men der kan være tilfælde, hvor der vil kunne blive spekuleret i, at det kan betale sig at begå straffet (scorer man på ca 70 % af skuddene?) og så kommer der en form for kynisme ind i spillet, som jeg ikke kan lide.
Jeg er ikke tilhænger af både rødt og straffe. Chancen for at score bliver imo ikke mindre af om det er straffe eller den oplagte målchance. Neymar kunne jo godt have brændt. Men når det nu er sådan at reglerne er... burde man så ikke kunne modtage direkte rødt for film i feltet... hvis "filmen" lykkes og der scores på det efterflg straffe, er "forseelsen" jo ligeså kampafgørende, som nødbremsen...
Det er vel ligefør at "film" er værre, da det som regel foretages i situationer hvor bolden/chancen sandsynligvis ville være løbet ud i sandet eller hvor "skuespilleren" har ryggen til målet.
Jeg synes der tildelt alt for få kort for film.
-
Jesper
mortenbak skrev:Jesper skrev:nrg skrev:Et af de bedre opgør mellem Real Madrid og Barcelona, de senere år. Kampen bølgede frem og tilbage og selvom jeg er glad for at Barcelona vandt, kan jeg nu stadigvæk ærgre mig over den regel med at man skal straffes dobbelt, når man hiver i nødbremsen, i straffesparksfeltet.
Jeg er ikke tilhænger af både rødt og straffe. Chancen for at score bliver imo ikke mindre af om det er straffe eller den oplagte målchance. Neymar kunne jo godt have brændt. Men når det nu er sådan at reglerne er... burde man så ikke kunne modtage direkte rødt for film i feltet... hvis "filmen" lykkes og der scores på det efterflg straffe, er "forseelsen" jo ligeså kampafgørende, som nødbremsen...
Det er vel ligefør at "film" er værre, da det som regel foretages i situationer hvor bolden/chancen sandsynligvis ville være løbet ud i sandet eller hvor "skuespilleren" har ryggen til målet.
Jeg synes der tildelt alt for få kort for film.
Spændende diskussion. Jeg vil næsten mene det modsatte, for det er som om dommerne føler at enten skal de dømte straffe eller give et kort for film. Men nogle gange er det bare fysisk kontakt. Det er heldigvis stadig et fysisk spil.
Mht reglen er det jo ikke helt simpelt, for begås en lignende forseelse uden for feltet i oplagt scoringsposition, så vil de fleste vel mene at et direkte rødt kort er okay. Dvs at skal man trække nødbremsen, så ja..hvor kan det bedst betale sig?
Differentierede regler har man vel ret beset ikke i fodboldloven, så helt simpelt er det vist ikke (jeg væver, for dette område er ikke mit felt).