Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vild kamp!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Speroni stod også fremragende i sidste uge, så han er varm for tiden. Men ville nu ikke bekymre mig for meget om Crystal Palace. Jo, hvis vi spiller så tankeløst som i starten mod Cardiff, så kan de give os problemer, men ellers handler det om at spille tålmodigt og turde bruge hele banen. Chelsea mangler en spiller med afleveringsdynamik som Gerrard, der kan spille kort, langt, hurtigt og langsomt. Det er med den slags midler, at man får åbnet op for hold som Palace. Og så vil det også hjælpe os gevaldigt, at vores offensiv er noget mere bevægelig end Chelseas. Velorganiserede hold skal flyttes med variation i afleveringsspil og variation i spillernes bevægelse. Vi er dygtige til begge dele.
Men vi kan også være naive og arrogante - og så går det galt.
De har Ba og TorresAlonso skrev:Speroni stod også fremragende i sidste uge, så han er varm for tiden. Men ville nu ikke bekymre mig for meget om Crystal Palace. Jo, hvis vi spiller så tankeløst som i starten mod Cardiff, så kan de give os problemer, men ellers handler det om at spille tålmodigt og turde bruge hele banen. Chelsea mangler en spiller med afleveringsdynamik som Gerrard, der kan spille kort, langt, hurtigt og langsomt. Det er med den slags midler, at man får åbnet op for hold som Palace. Og så vil det også hjælpe os gevaldigt, at vores offensiv er noget mere bevægelig end Chelseas. Velorganiserede hold skal flyttes med variation i afleveringsspil og variation i spillernes bevægelse. Vi er dygtige til begge dele.
Vi har Suarez og sturrigde..
der er forskellen

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvad fanden skete der der!?
Fuck - jeg har slet ikke nerver til at se resten af kampen. Det er næsten værre end når vi selv skal forsvare en et målsføring hjem
Haha, herlig kommentar "Og Torres - scorer som sædvanlig ikke på den der"
Haha, herlig kommentar "Og Torres - scorer som sædvanlig ikke på den der"
TAK Crystal Palace
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Har haft et lille svagt punkt for CP siden de engang pryglede Scum med 5-0 i en tipslørdagskamp
Glemmer det ALDRIG.
Det punkt blev lidt større i dag

Det punkt blev lidt større i dag

Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 29. mar, 2014 17:53, rettet i alt 2 gange.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
We are going to win the league!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Takker. Kom så Arsenal!!! Det har jeg aldrig skrevet/sagt før!!!
-
Så er der fest i en dejlig del af London
Mandfolke-indsats af Crystal Palace. Det er den slags fight, der gør, at jeg altid godt har kunne lide Pulis og også Stoke, da han var der. Det er ikke altid kønt, men for mig bliver fodbold mere interessant af, at der er forskellige måder at gå til opgaven på.
Kloppite
Du er også blød...AllanShore skrev:Jeg holder med Chelsea.Alonso skrev:Tror du skal have skolepengene tilbage, medmindre du tror, at nogle herinde holder med Chelsea.Wormie skrev:don't worry, chelsea vinder 1-3
Re: Sv: Dagens Kampe
Enig. Og de spillede faktisk ret godt. PL er svær, specielt på udebane.texy skrev:Mandfolke-indsats af Crystal Palace. Det er den slags fight, der gør, at jeg altid godt har kunne lide Pulis og også Stoke, da han var der. Det er ikke altid kønt, men for mig bliver fodbold mere interessant af, at der er forskellige måder at gå til opgaven på.
Men City skal altså også lige tabe et point på vejen, før det bliver rigtigt sjovt. Og så har vi ret beset også selv en modstander, vi potentielt kan tabe point mod.