Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Nu blev det lige pludseligt alvorligt.
....Og jeg har billetter til sidste kamp mod Newcastle....
7 CL Finaler i vente, den første imorgen, hjemme mod spurs.....Uuuuuuha....
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Vi skal måske lige slå lidt koldt vand i blodet og huske på, at City OGSÅ kan afgøre det selv.; hvis de kan undgå at tabe på Anfield og vinder resten, så er titlen deres
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Kan du se denne mandScouserTommy skrev:Vi skal måske lige slå lidt koldt vand i blodet og huske på, at City OGSÅ kan afgøre det selv.; hvis de kan undgå at tabe på Anfield og vinder resten, så er titlen deres

Han lader ikke city forlade det stadion med 1 eneste point min ven.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Både City og Chelsea har svære modstandere i næste runde.. Hmm. 

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tør næsten ikke tænke tanken til ende, for HVIS StevieWormie skrev:Kan du se denne mandScouserTommy skrev:Vi skal måske lige slå lidt koldt vand i blodet og huske på, at City OGSÅ kan afgøre det selv.; hvis de kan undgå at tabe på Anfield og vinder resten, så er titlen deres
Han lader ikke city forlade det stadion med 1 eneste point min ven.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
I teorien kan vi faktisk "bytte plads" med united, i forhold til sidste sæson!
Just imagine that for a second...
Just imagine that for a second...

Ser lige højdepunkter fra Tyskland. Scorede Naldo ikke lige årets langskudsmål!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er simpelthen så mega fedt at kunne drømme om PL titlen.
Kan slet ikke se, hvorfor vi ikke nakker dem alle sammen hjemme på Anfield. Kig blot på statistikken hjemme - de fleste hold er blevet kvast. De sværeste kampe kan godt blive udekampene.
Men igen - så fedt at kunne gå i seng vel vidende at vinder vi som forventet i morgen, så sidder vi på 1. pladsen.
Kan slet ikke se, hvorfor vi ikke nakker dem alle sammen hjemme på Anfield. Kig blot på statistikken hjemme - de fleste hold er blevet kvast. De sværeste kampe kan godt blive udekampene.
Men igen - så fedt at kunne gå i seng vel vidende at vinder vi som forventet i morgen, så sidder vi på 1. pladsen.

Vi kan selv afgøre mesterskabet! I slutningen af marts måned!
Det er for vildt. Kampen mod Man City kan gå hen at blive den vigtigste, jeg nogensinde har set. Jeg håber, at Anfield kommer til at koge, som da vi slog Chelsea i CL-semien 2005.
Det er for vildt. Kampen mod Man City kan gå hen at blive den vigtigste, jeg nogensinde har set. Jeg håber, at Anfield kommer til at koge, som da vi slog Chelsea i CL-semien 2005.
-
Lidt numsegymnastik i ny og næ har vel aldrig skadet nogle.Ultra skrev:Har ellers hørt at alle Scum fans er til mænd...
Fan af Manchester United
Er også pænt sikker på hvis vi slår tottenham og westham og går ind til kampen mod city. så vil Anfield slå seattle seahawks i lydkulisse, european night style x 10
det lidt kedeligt at alle topholene har en nem modstander på sidste spilledag.
det lidt kedeligt at alle topholene har en nem modstander på sidste spilledag.
Senest rettet af Scherwin lørdag, 29. mar, 2014 22:37, rettet i alt 1 gang.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
I har da tydeligvis taget skade?AllanShore skrev:Lidt numsegymnastik i ny og næ har vel aldrig skadet nogle.Ultra skrev:Har ellers hørt at alle Scum fans er til mænd...
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Jeg begynder kun at glæde mig mere mere, til jeg skal stå på Anfield for første gang imod City også på the kob
Det bliver en kamp uden lige, og nok en af de største oplevelser i mit unge 20 årige liv.
Men fuld fart på i morgen, og lad os banke Tottenham endnu en gang
Walk on you mighty reds

Det bliver en kamp uden lige, og nok en af de største oplevelser i mit unge 20 årige liv.

Men fuld fart på i morgen, og lad os banke Tottenham endnu en gang

Walk on you mighty reds
Never walked alone since 2003!! The Reds !!
I utopiens verden hvor du går hen og blev forundret i at komme så laver du lige en pm til mig så giver jeg top krone for dem/den....Jensen skrev:Nu blev det lige pludseligt alvorligt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- And I'm Javert
- Alder: 33
Jeg tror, at Suarez er den spiller, jeg er mest nervøs for i de næste mange kampe. Ham og Sturridge. Kan de holde hovedet over egen egoisme? Tænke på hvad der er bedst for holdet? Gerrard, Henderson, Skrtel og Agger er spillerne, der om nogen skal vinde os et mesterskab.Wormie skrev:at vi selv kan afgøre det er at hænge en stegt bøf foran en bulldog.(suarez)
Jeg tror han stepper 1 niveau op i de sidste kampe og viser han er verdens bedste.
Suarez slutter på 34 season kasser.
Do not forget my name!