Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Spørgsmålet er måske heller ikke om man skal give fans magt, omend det er en anden interessant diskussion. Spørgsmålet er, om fansene så at sige tager magten? Magt er jo mange ting, og jeg vil da mene at dette er et eksempel en magtdemonstration. Det interessante, synes jeg, er legitimiteten i at tage magten eller at styre beslutningerne på denne vis?
Grundlæggende mener jeg, at de har ret til at gøre det, men igen, i hvis interesse er det, at det gør det? Og har fansene det nødvendige helikopterperspektiv? Nogle gange, så vil jeg mene, at fansene mange gange er garant for at opretholde kulturen og identiteten i klubben, men mon de også er garant for den rette udvikling?
Grundlæggende mener jeg, at de har ret til at gøre det, men igen, i hvis interesse er det, at det gør det? Og har fansene det nødvendige helikopterperspektiv? Nogle gange, så vil jeg mene, at fansene mange gange er garant for at opretholde kulturen og identiteten i klubben, men mon de også er garant for den rette udvikling?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Det er i hvert fald ikke i klubbens interesse. Det må være forbeholdt for de personer, der åbenbart har brug for at komme ud i offentligheden og demonstrere mod den nuværende situation. De har selvfølgelig til at gøre det, men det stiller deres egen klub i et ikke særlig godt lys, og det vil også for (forhåbentligt) fremtidige managere vise, at lunten ikke er så lang, som man oprindelig havde troet. Og så må de jo som individer gøre op med dem selv, om de for deres egen vinding vil kunne leve med at stille deres egen klub i et dårligt lys.
Fan af Manchester United
@ Allan Shore
Jeg fangede godt joken. Den var sjov
Jeg fangede godt joken. Den var sjov

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Wormie skrev:United meltdown
er ved at død af grin
http://www.redcafe.net/threads/should-b ... 644/page-2

Mvh
Lasse
Lasse
-
- Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
- Alder: 45
Synes iøvrigt ikke vi skal glemme den tragiske hændelse der resulterede i et dødsfald i den svenska liga idag mellem HIF og Djurgården. En 43-årig Djurgården fan blev banket ihjæl her i Helsingborg (jeg befandt mig i byen da det skete). Da Djurgårdens fans ellers er kendt som de værste hooligans i Sverige kan jeg ikke lade være med at tænke på næste gang de to hold skal mødes. Kampen måtte også afbrydes, da Djurgårdens fans stormede banen efter at nyheden blev kendt. Virkelig en skamplet for fodbolden. Iøvrigt også trist, at der formentlig var danske supportere indblandet i balladen, da Djurgårdens hooligans samarbejder med Lyngbys, mens Helsingborgs hooligans samarbejder med FCKs.
En frygteligt tragedie, men det er desværre ikke første gang en svensk supporter bliver banket ihjæl i Sverige. Der må sættes hårdt ind mod den slags. Og det er vigtigt at vi tager skarp afstand fra hooliganismen. Forældre skal kunne tage sin børn med til foldboldkampe uden at frygte for sit liv.
RIP til supporteren der blev dræbt.
En frygteligt tragedie, men det er desværre ikke første gang en svensk supporter bliver banket ihjæl i Sverige. Der må sættes hårdt ind mod den slags. Og det er vigtigt at vi tager skarp afstand fra hooliganismen. Forældre skal kunne tage sin børn med til foldboldkampe uden at frygte for sit liv.
RIP til supporteren der blev dræbt.
Ret skal være ret, der kommer sgu et par meget fine indlæg fra dem.Wormie skrev:United meltdown
er ved at død af grin
Why would Rodgers go to a living-in-the-past has-been club in 7th place?
Well, he's already done it once.
Nah, it's gotta be Rafa for me.
At this point I'd take Kenny!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Syntes det er ulideligt at høre på United fans for tiden. De har ikke lavet andet end at hive den ene pokal hjem efter den anden i mange år og nu, blot fordi de har én sæson med lidt modgang, så er deres verden ved at gå under.tue69 skrev:Ret skal være ret, der kommer sgu et par meget fine indlæg fra dem.Wormie skrev:United meltdown
er ved at død af grin
Well, he's already done it once.Nah, it's gotta be Rafa for me.At this point I'd take Kenny!
De United fans der er i min omgangskreds tager det trods alt pænt. Bevares, de er ikke tossede med, at det er Liverpool der indtager førstepladsen, men de holder sig fra at tude og forfalde til den lette "Nårh men vi har vundet 20 mesterskaber" osv.bblauritzen skrev:Syntes det er ulideligt at høre på United fans for tiden. De har ikke lavet andet end at hive den ene pokal hjem efter den anden i mange år og nu, blot fordi de har én sæson med lidt modgang, så er deres verden ved at gå under.tue69 skrev:Ret skal være ret, der kommer sgu et par meget fine indlæg fra dem.Wormie skrev:United meltdown
er ved at død af grin
Well, he's already done it once.Nah, it's gotta be Rafa for me.At this point I'd take Kenny!
På diverse fanforaer kunne jeg godt forestille mig, at tonen var mere opgivende og rå, men dem holder jeg mig så også fra.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Episk post fra en Man Utd fan:
I like how all the papers are saying the title is Liverpool's to lose. It's not really because even if Liverpool win all their games and City when all their games, then City win the title. The title is in City's hands, not Liverpool's.
Oh my dear....
I like how all the papers are saying the title is Liverpool's to lose. It's not really because even if Liverpool win all their games and City when all their games, then City win the title. The title is in City's hands, not Liverpool's.
Oh my dear....
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Haha den er faktisk mega sjovthefugle skrev:Episk post fra en Man Utd fan:
Oh my dear....

Agüero stadig ude. Tvivlsom til kampen mod os: http://www.theguardian.com/football/201 ... r-comeback
Om ikke andet, så vil han i bedste fald nok være lidt rusten …
Om ikke andet, så vil han i bedste fald nok være lidt rusten …
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
LFC-fan: Liverpool can't win all their games if City win all theirs and vice versa so it's in both.Belloni skrev:Haha den er faktisk mega sjovthefugle skrev:Episk post fra en Man Utd fan:
Oh my dear....
Man. Utd. fan: Good point. I forgot they have still to play each other again.
Fan af Manchester United
AllanShore skrev:LFC-fan: Liverpool can't win all their games if City win all theirs and vice versa so it's in both.Belloni skrev:Haha den er faktisk mega sjovthefugle skrev:Episk post fra en Man Utd fan:
Oh my dear....
Man. Utd. fan: Good point. I forgot they have still to play each other again.