Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Mysjkin
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 49

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Mysjkin » tirsdag, 01. apr, 2014 22:36

Skøtt skrev:Hvor er det ulækkert det der Rooney.. Føj..
Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. apr, 2014 22:37

Ser den anden kamp. Hvad skete der?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

shv12

Indlæg af shv12 » tirsdag, 01. apr, 2014 22:39

Rooney driver og Bayern spiller det mest kedeligste fodbold længe!! ZZZZZZZZZ hver gang de når midten stopper de op så de lige alle når at røre bolden 3 gange før de afslutter. Spild af 90 min!

Det skal blive dejligt med Liverpool i CL næste år, så vi kan se noget angribes fodbold! Vi havde vundet stort over Bayern i aften!
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 01. apr, 2014 22:42

Jesper skrev:Synes nogle gange at Iniesta er undervurderet. Han ER altså på mange måder lige så god som Ronaldo, Messi og nu Suarez. En anden type, men mindst lige så genial. En kæmpe fodbold hjerne!
Hvordan er han undervurderet? Siden 2008/2009 sæsonen har han været den 3. bedste spiller i verden, og det der gør ham så unik er, at han altid spiller godt for sit hold i de store og afgørende kampe. Mere end selv Ronaldo og Messi. Inde på det engelske Man Utd forum Redcafe var der på et tidspunkt en tråd, der omhandlede ham i sammenligning med spillere som Zidane og Laudrup, og der var overraskende mange, der mente, at han færdighedsmæssigt på alle måder kunne matche dem.
Fan af Manchester United

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 01. apr, 2014 22:44

Det kan være vi får united at se sådan i premier league, moyes har fundet opskriften til ikke at tabe!
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 01. apr, 2014 22:45

Jesper skrev:Synes nogle gange at Iniesta er undervurderet. Han ER altså på mange måder lige så god som Ronaldo, Messi og nu Suarez. En anden type, men mindst lige så genial. En kæmpe fodbold hjerne!
Iniesta er nutidens Laudrup. Man snakker altid om Xavi og Iniesta, men i mine øjne overmatcher Iniesta Xavi på de fodboldmæssige kvaliteter.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 01. apr, 2014 22:49

Vedr. Iniesta. Han er undervurderet i den forstand, at når der tales om verdens bedste, så er det Messi og Ronaldo, der tales om. Ligeledes når man ser historisk på de bedste spillere. Det er som om, at fodbold er blevet for sort/hvidt, så det eksempelvis kun er mål, det handler om. Fodboldspillet er en så utroligt kompleks størrelse, at Iniestas fodboldhjerne ikke altid kan måles og vejes.
Min påstand er, at han er helt, helt oppe i toppen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 01. apr, 2014 22:58

Jesper skrev:Vedr. Iniesta. Han er undervurderet i den forstand, at når der tales om verdens bedste, så er det Messi og Ronaldo, der tales om. Ligeledes når man ser historisk på de bedste spillere. Det er som om, at fodbold er blevet for sort/hvidt, så det eksempelvis kun er mål, det handler om. Fodboldspillet er en så utroligt kompleks størrelse, at Iniestas fodboldhjerne ikke altid kan måles og vejes.
Min påstand er, at han er helt, helt oppe i toppen.
Enig. Iniesta er fuckin genial - og langt bedre end ALLE andre til at lave tryllerier med bolden (ahh, ok, måske Zlatan kan være med) - desværre er han ikke specielt farlig foran mål og brænder rigtig mange chancer - og derfor bliver han ikke verdens bedste. For når man er en spiller, der godt nok tryller som en gal, men samtidig kommer til rigtig mange chancer som man brænder, ja så er det desværre ikke godt nok.

Men det er også ligegyldigt. Suarez snupper titlen næste gang.

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » tirsdag, 01. apr, 2014 22:59

Mysjkin skrev:
Ja. Schweinsteiger når bolden længe før Rooney. Efterfølgende ligger han og vrider sig og spiller skuespil - præcis indtil Schweinsteiger får rødt - så rejser han sig og griner. Skandale.
Ligner jeg er den eneste der syns det var super fedt at Roney og Vidic gave Guardiola hans egen medicin og smage.. hahaha.. :laughin:
Hvor er Bayern blevet lige som Bacar.. falder for let og flyer i hoved på dommer med 3-4 spillere for at påvirker ham.. klamt :army5: :army5: :army5:

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 01. apr, 2014 23:01

Du er da helt væk...
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 01. apr, 2014 23:02

shv12 skrev:Rooney driver og Bayern spiller det mest kedeligste fodbold længe!! ZZZZZZZZZ hver gang de når midten stopper de op så de lige alle når at røre bolden 3 gange før de afslutter. Spild af 90 min!

Det skal blive dejligt med Liverpool i CL næste år, så vi kan se noget angribes fodbold! Vi havde vundet stort over Bayern i aften!
Aaah skulle vi nu ikke lige. Den eneste grund til at Bayern ikke vandt stort var at man u stod kompakt og langt tilbage på banen. Noget man ikke kan sige vi gør, eller kan finde ud af.

En sådan kamp havde nok nærmere end 6-5 til bayern
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 01. apr, 2014 23:04

Hans evner med bolden er uden tvivl bedre end Ronaldos og formentlig helt på niveau med Messi, men hvad de to har på ham, er som du selv siger, at de scorer umenneskeligt mange mål, og det er bare også et vigtigt parameter at tage med. Derudover virker de to til at have et drive, der hele tiden holder dem skarpe og aldrig får dem til at sænke blusset i løbet af kampen. Og så er de ham også fysisk overlegne.

Men det er rigtigt, at manden, der står for den 4. eller 5. aflevering inden en afgørende sekvens sjældent tiltrækker den store opmærksomhed, på trods af, at den er lige netop den aflevering, der gør meget af udslaget. En spiller som ham kommer aldrig til at trække de store overskrifter som Messi, Zlatan, Ronaldo, Bale mv., men for folk med bare lidt forstand på fodbold er jeg ikke i tvivl om, at de har ham som en af de bedste, der findes.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 01. apr, 2014 23:40

Aha, jeg synes det virker suspekt at disse Captain Fantastic 30 minutter efter man er oprettet....Men det er nok bare mig...Eller.

Edit: det var tilmed kun 22 minutter efter oprettelsen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 02. apr, 2014 00:07

Jeg ser egentligt heller ikke pointen. At vi har divers er ingen i tvivl om - Sturridge har været igang fot nyligt - men det gør da ikke Rooneys handling mere plausibel? Jeg er overbevist om, at der ikke er nogen her der klapper i hænderne af 'vores' dives, ligeså lidt som vi klapper af andres.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » onsdag, 02. apr, 2014 00:08

jørgen lk skrev:Du er da helt væk...
hvis det er til mig vil jeg anbefaler du ser kampen ;)

Besvar