Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
http://www.fifa.com/aboutfifa/organisat ... index.html
Barcelona får transferforbud i de næste 2 vinduer for brud på reglerne omkring køb af u18 spillere..
Så er det vel slut med rygterne omkring Agger, Johnson, Reina (og Suarez).
Barcelona får transferforbud i de næste 2 vinduer for brud på reglerne omkring køb af u18 spillere..
Så er det vel slut med rygterne omkring Agger, Johnson, Reina (og Suarez).
sker ikke, det samme fik chelsea men de fik omstødt den igen uden problemer.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvis det er niveauet blandt Scum-fansAllanShore skrev:LFC-fan: Liverpool can't win all their games if City win all theirs and vice versa so it's in both.Belloni skrev:Haha den er faktisk mega sjovthefugle skrev:Episk post fra en Man Utd fan:
I like how all the papers are saying the title is Liverpool's to lose. It's not really because even if Liverpool win all their games and City when all their games, then City win the title. The title is in City's hands, not Liverpool's.
Oh my dear....
Man. Utd. fan: Good point. I forgot they have still to play each other again.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Bellamy_fever
uden at være sikker, er den fejl vist også sket her på forum... Jeg kunne da selv have lavet den brøler i farten - og jeg håber da VIRKELIG ikke det sætter mig i samme bås som scum fans
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
- TomViolence
- Alder: 36
Oraklet har talt.Wormie skrev:sker ikke, det samme fik chelsea men de fik omstødt den igen uden problemer.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden
Det er vel en rimelig antagelse. Synes også det er en mærkelig straf, idet den er meget voldsom. Så skal klubberne da for alvor frygte FFP, hvis der skal være en sammenhæng ml straffe ift lovovertrædelser.TomViolence skrev:Oraklet har talt.Wormie skrev:sker ikke, det samme fik chelsea men de fik omstødt den igen uden problemer.
Derimod ikke sagt det er i orden det de har gjort, hvis de altså har gjort noget forkert. Deres humanitære programmer er tidligere rost til skyerne og nu er der åbenbart alligevel sket noget. Som sådan er det ikke ulovligt at skrive de her kontrakter, så længe hele familiens behov for job er varetaget.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Så vidt jeg ved, så var Chelseas straf alene baseret på overgangen af Kakuta. I Barcas tilfælde er det på baggrund af undersøgelser i perioden 2009-2013, hvorfor man godt kan forvente, at det er en noget mere alvorlig sag og at de derfor ikke vil have lige så let ved at få omstødt afgørelsen.
Fan af Manchester United
man kan dog sige hvis barcalona ikke må handle spiller i 1 år så har de da et kæmpe problem på målmandsposten samt midter forsvaret
Hvis AS har ret, så giver det ingen mening at det først er nu man griber ind.
-
Det giver da fin mening, hvis man har mistanke om, at det er noget de systematisk gør, og at det ikke bare er engangstilfælde. Og så kan det jo også være et spørgsmål om at opbygge et solidt nok fundament for at træffe en afgørelse.
Fan af Manchester United
Man kunne eksempelvis bare være gået i dialog med dem langt tidligere. Derudover er det spanske fodboldforbund også involveret og det gør det ikke mindre speget. Jeg tror næppe på at straffen reelt bliver så hård.
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
PSG og Chelsea hygger sig lidt på de sociale medier idag: http://chelseafan.dk/chelsea-og-psg-i-kamp-pa-facebook/
En god gang lir inden aftenens kamp.
En god gang lir inden aftenens kamp.
Jeg er lidt uklar på området. Kan nogen forklare mig, hvorfor engelske klubber godt må hente spillere under 18 (Arsenal hentede eksempelvis Fabregas, og vi har selv hentet Suso og Sterling), mens spanske klubber ikke må?
Jeg troede, at det var en lokal spansk regel, der gav spanske klubber denne "bagdel", men hvis det var tilfældet, så var det vel ikke FIFA's opgave at tildele straffen, men det spanske fodboldforbunds?
Jeg troede, at det var en lokal spansk regel, der gav spanske klubber denne "bagdel", men hvis det var tilfældet, så var det vel ikke FIFA's opgave at tildele straffen, men det spanske fodboldforbunds?
Kloppite
vi må først skrive kontrakt med dem når de er fyldt 15.
- Ma Captain
Er ret sikker på at udenfor EU må du ikke hente spillere under 18. FC Midtjylland må netop hellere ikke hente spillere fra Afrika, men dem fra Danmark og EU er ikke noget problem
There is only one Captain...... Ma Captain!!