Dagens Kampe
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Dagens Kampe
Det er også meget nemmere, at man senere skal skrive stolpe op og stolpe ned, for at uddybe hvad man egentlig mente, end lige at klikke "Rediger", bruge musen til at placere cursor, taste "Mellemrum" og så klikke "Udfør"Skøtt skrev:Jeps jeg så den også lige efter jeg havde skrevet det, men orkede ikke lige at redigere i det. Håbede den blev forståetThommo skrev:Så hedder det "og*mellemrum*så til Augsburg" det er nok Dougs anke

Vi SMADRER det PIShold !
For dem som synes at SkySports (og andre) ind i mellem overdriver deres SuperDuperSunday.
Sikke Everton presser Arsenal i bund.
En Everton-sejr ville ikke være dårligt - så er top 3 næsten sikret
En Everton-sejr ville ikke være dårligt - så er top 3 næsten sikret

Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvorfor fanden i fede helvede Mourinho valgte at låne en kopi af hans yndlingsangriber, Drogba, ud. Det vil for evigt være mig en gåde. Han er da en kæmpe spade.
Jeg kan ikke andet end at grine min røv i laser over at han nu sidder og sviner hans egne angribere til for at være elendige og ikke at lave mål.
Jeg kan ikke andet end at grine min røv i laser over at han nu sidder og sviner hans egne angribere til for at være elendige og ikke at lave mål.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Sledgehammer
Please hent Barkley til sommer, Moyes!
Send Young og Cleverley plus 15 mio. pund til Everton for Barkley.
Har de opdaget Everton er over dem? Hvad fanden skal de bruge Young og Cleverley til? Hvad fanden skal nogen bruge dem til?
Har de opdaget Everton er over dem? Hvad fanden skal de bruge Young og Cleverley til? Hvad fanden skal nogen bruge dem til?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Haha Arsenal... De er simpelthen bare ringe!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Okay, så fordi Everton er over United, så vil det pr. automatik være mere attraktivt at spille i Everton? Og hvad end man mener om Young og Cleverley, så ville de sagtens kunne fungere på et hold som Everton. Martinez har desuden arbejdet med Cleverley, som er en spiller lige efter hans smag.thefugle skrev:Please hent Barkley til sommer, Moyes!
Fan af Manchester United
- Sledgehammer
Fedt at Everton vinder her - så har de (forhåbentlig) stadig en CL-kval at kæmpe for når de møder City i næstsidste runde 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Utroligt du gider forsvare det hele. Især når du ikke kan forsvare det.AllanShore skrev:Okay, så fordi Everton er over United, så vil det pr. automatik være mere attraktivt at spille i Everton? Og hvad end man mener om Young og Cleverley, så ville de sagtens kunne fungere på et hold som Everton. Martinez har desuden arbejdet med Cleverley, som er en spiller lige efter hans smag.thefugle skrev:Please hent Barkley til sommer, Moyes!
Og nej jeg siger ikke det er mere attraktivt at spille i Everton. Young og Cleverley er elendige fodboldspillere der høre hjemme hos midterhold, hvilket er derfor de passer fint ind i Manchester United.
De er simpelt sagt, ikke gode nok til Everton.