Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Har set en del kampe med Lucas efterhånden. Må indrømme, at jeg slet ikke forstår den store hype. Han har en tendens til nærmest konstant at træffe de forkerte beslutninger. En brasiliansk Lennon.
Dommeren i Real Madrid kampen er godt nok helt ude at skide da...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- TomViolence
- Alder: 36
Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!
Det eneste positive er vel nok, at Chelsea får andet at tænke på end kun at vinde PrL.
Det eneste positive er vel nok, at Chelsea får andet at tænke på end kun at vinde PrL.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Re: Sv: Dagens Kampe
Hvorfor? Ser den anden kamp.YNWA! skrev:Dommeren i Real Madrid kampen er godt nok helt ude at skide da...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Phl's selvfølgeligScouserTommy skrev:phl's mor? Eller din egen?Bojangles skrev:Ja, det ville jeg også.phl skrev:Jeg ville godt sælge min mor for at få Reus i Liverpool..

Præcis. De spiller semifinale 4 dage før de kommer til Anfield, og skal spille den anden semi få dage efter. Slet ikke tosset.TomViolence skrev:Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!
"Raul barely had a kick. The nearest he got to greatness was when he shook Gerrard by the hand." - Kommentar efter 4-0 sejren over Real Madrid på Anfield.
Jeg kan da godt smide min mor i puljenBojangles skrev:Phl's selvfølgeligScouserTommy skrev:phl's mor? Eller din egen?Bojangles skrev:Ja, det ville jeg også.phl skrev:Jeg ville godt sælge min mor for at få Reus i Liverpool..
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg hader egentlig ikke Chelsea. De ægte fans kan ikke gøre for rublerne og Mourinho. Men klubben er efterhånden lig med ruski dollars og arrogancens mesterTomViolence skrev:Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Han smed ikke Alonso ud som stoppede en kontra hvor han havde gult i forvejen, manglende frispark til Dortmund også var der kun 2 minutters tillægstid selvom Benzema tog omkring ét minut om at blive skiftet ud, og der var 2 der havde slået hovederne sammen hvor der også gik en masse tid.Jesper skrev:Hvorfor? Ser den anden kamp.YNWA! skrev:Dommeren i Real Madrid kampen er godt nok helt ude at skide da...
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Henrikh Mkhtaryan kommer sikkert til at få en urolig søvn i nat. Han burde have udlignet 3 gange. Men hvor er det flot kæmpet af Dortmund og sikke en stemning Westfalen skabte.
Jeg hader heller ikke Chelsea, bryder mig bare ikke om dem - men har absolut heller ingen respekt for rigmandsklubben PSG. Chelsea var det bedste hold idag og derfor fortjent nok at de vinder.Jesper skrev:Jeg hader egentlig ikke Chelsea. De ægte fans kan ikke gøre for rublerne og Mourinho. Men klubben er efterhånden lig med ruski dollars og arrogancens mesterTomViolence skrev:Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!
Og det gør da ikke noget at de har CL at tænke på de næste uger.
The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Jeg holdt med Chelsea, dels fordi at de så, som nævnt har en del at tænke i tiden omkring vores møde med dem, men også fordi at PSG da om noget er en plastik klub af den anden verden... Har de nogen fans ? udover folk der bor i Paris ? og så Zlatan følgere... jeg tror det sgu ik.
Og hvor jeg dog hader at Real Madrid får nølet sig videre.... Jeg var helt sikker på at de ville køre Dortmund over på trods af at Ronaldo ikke var med. Den gav pengene 2,42 gange igen... gavebod... og så spiller de så sølle og latterligt uengageret og alligevel ender de med det længste strå... og jeg tabte mine penge... møghold !!
I det hele taget en møgdag på Bet 365 for mig.. havde dog Chelsea videre sammenlagt.
Imorgen forventer jeg at Bayern tager sig sammen og ydmyger Scum også håber jeg at Atl madrid tager sejren hjem over Barca.
Og hvor jeg dog hader at Real Madrid får nølet sig videre.... Jeg var helt sikker på at de ville køre Dortmund over på trods af at Ronaldo ikke var med. Den gav pengene 2,42 gange igen... gavebod... og så spiller de så sølle og latterligt uengageret og alligevel ender de med det længste strå... og jeg tabte mine penge... møghold !!

I det hele taget en møgdag på Bet 365 for mig.. havde dog Chelsea videre sammenlagt.
Imorgen forventer jeg at Bayern tager sig sammen og ydmyger Scum også håber jeg at Atl madrid tager sejren hjem over Barca.
Der er da netop ikke noget plastik over kun at have fans fra selve byen. Det er da bare cool. Det er nu snarere os danske fans af Liverpool, Man Utd, Barca osv., der er plastikfans.mortenbak skrev:Jeg holdt med Chelsea, dels fordi at de så, som nævnt har en del at tænke i tiden omkring vores møde med dem, men også fordi at PSG da om noget er en plastik klub af den anden verden... Har de nogen fans ? udover folk der bor i Paris ?
Man kan så ikke holde af PSG's ejerforhold, men det er noget andet. Vil heller ikke kalde fx Cardiff en plastikklub. Og de har vel heller ikke fans uden for Wales?
This. Det passer mig ganske udmærket.hvepse skrev:Præcis. De spiller semifinale 4 dage før de kommer til Anfield, og skal spille den anden semi få dage efter. Slet ikke tosset.TomViolence skrev:Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!