Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. apr, 2014 09:50

AJ skrev:
hvepse skrev:
TomViolence skrev:Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!

Det eneste positive er vel nok, at Chelsea får andet at tænke på end kun at vinde PrL.
Præcis. De spiller semifinale 4 dage før de kommer til Anfield, og skal spille den anden semi få dage efter. Slet ikke tosset.
This. Det passer mig ganske udmærket.
Hvis man følger jeres logik, som også er helt naturlig, så er det en fordel for os.
Men sejre giver også selvtillid og ofte kan man trække noget momentum ind i de andre kampe, så det er ikke nødvendigvis en fordel. Man kan sige, at den mest umiddelbare fordel er, at de via de ekstra kampe risikerer skader som vi så igår. Men det at de spiller 4 dage før, det tror jeg ikke betyder det store, idet netop Chelsea er så vant til at stå i sådan en situation.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 09. apr, 2014 10:26

Jesper skrev:
AJ skrev:
hvepse skrev:
TomViolence skrev:Satans med både Chelsea og Real Madrid videre ... Suk!

Det eneste positive er vel nok, at Chelsea får andet at tænke på end kun at vinde PrL.
Præcis. De spiller semifinale 4 dage før de kommer til Anfield, og skal spille den anden semi få dage efter. Slet ikke tosset.
This. Det passer mig ganske udmærket.
Hvis man følger jeres logik, som også er helt naturlig, så er det en fordel for os.
Men sejre giver også selvtillid og ofte kan man trække noget momentum ind i de andre kampe, så det er ikke nødvendigvis en fordel. Man kan sige, at den mest umiddelbare fordel er, at de via de ekstra kampe risikerer skader som vi så igår. Men det at de spiller 4 dage før, det tror jeg ikke betyder det store, idet netop Chelsea er så vant til at stå i sådan en situation.
Det er vel skader og træthed samt fokus vi kan håbe på. Selvom deres fokus os vil være i stor del på PrL så ligger sådanne ting altid i baghoved. Det eneste vi kan håbe på er en hård kamp Tirs/onsdag for dem. Gerne med et nederlag.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 09. apr, 2014 10:59

Svært at sige om det er godt eller skidt, for med succesen får spillerne også en masse selvtillid og de har jo en bred nok trup til at hvile spillere ind imellem. Så der kan siges for og imod om det er godt for os. Jeg ville egentlig gerne ha haft at Chelsea var røget ud, så de måske var lidt skuffede, men nu fjerner det så lidt fokus fra kampen mod os, så det er måske meget godt.
Chelsea er utroligt gode til at få de resultater, som de har behov for og er super kyniske i deres spil, så de kan godt blive gift for os og vores fremadrettede spil. Det bliver sindsygt spændende, altså hvis vi fortsat er med i kampen om mesterskabet til den tid.

Og ærgerligt med Dortmund, som godt nok var tæt på og det havde jo været en streg i regningen for UEFA, hvis de ikke havde fået Real med i semifinalen.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. apr, 2014 12:01

Igår tænkte jeg ikke over det, da Mourinho jublede med sine spillere. Det fandt jeg et eller andet sted sympatisk, selvom det ord for mig næsten er umuligt at forbinde med ham. I dag, så indrømmer han gudhjælpemig, at han bevidst for derned for at coache sine spillere, vel sagtens under dække af jubel. Det bør vel ret beset give en karantæne?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. apr, 2014 12:18

Man må rose Mourinho for hans arbejde. Det er 8 gang han er i CL kvartfinalen med Chelsea, og alle 8 gange er han gået videre. Det er klasse!

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. apr, 2014 12:21

Hr. Drejer skrev:Man må rose Mourinho for hans arbejde. Det er 8 gang han er i CL kvartfinalen med Chelsea, og alle 8 gange er han gået videre. Det er klasse!
8. gang i alt. Ikke med Chelsea

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 09. apr, 2014 12:23

Jesper skrev:
Hr. Drejer skrev:Man må rose Mourinho for hans arbejde. Det er 8 gang han er i CL kvartfinalen med Chelsea, og alle 8 gange er han gået videre. Det er klasse!
Det er stadig klasse! ;)

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 09. apr, 2014 13:12

Hr. Drejer skrev:
Jesper skrev:
Det er stadig klasse! ;)
Ubetinget. Han har en evne i specielt de her cup kampe, eller særligt afgørende kampe i ligaen. Han er taktisk og intens i sin ageren, men han slidder sine omgivelser op.
Jeg har meget lidt respekt for hans stil og menneskelige fremtoning. Jeg anerkender ham dog som brand.

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 09. apr, 2014 15:55

Harvey skrev:Svært at sige om det er godt eller skidt, for med succesen får spillerne også en masse selvtillid og de har jo en bred nok trup til at hvile spillere ind imellem. Så der kan siges for og imod om det er godt for os. Jeg ville egentlig gerne ha haft at Chelsea var røget ud, så de måske var lidt skuffede, men nu fjerner det så lidt fokus fra kampen mod os, så det er måske meget godt.
Chelsea er utroligt gode til at få de resultater, som de har behov for og er super kyniske i deres spil, så de kan godt blive gift for os og vores fremadrettede spil. Det bliver sindsygt spændende, altså hvis vi fortsat er med i kampen om mesterskabet til den tid.

Og ærgerligt med Dortmund, som godt nok var tæt på og det havde jo været en streg i regningen for UEFA, hvis de ikke havde fået Real med i semifinalen.
Der er jeg så faktisk ikke helt enig med dig Harvey.

Synes faktisk ikke deres udvalg på bænken er særlig godt. Stort set alle deres angribere har skuffet i år, og er decideret ikke gode nok til et top 4 hold.

Jeg vil derimod sige at deres defensive setup, dvs defensive midtbaner, forsvar og målmand er helt klart deres force. Men lige udover Hazard, Oscar MÅSKE, men han har heller ikke imponeret mig synderligt, så synes jeg rent faktisk de er decideret svage i angrebet. Især hvis du stiller det op imod Liverpool eller City.

Og de har ikke nogen jeg mener de kan sætte ind istedet for de normale startere, som overhovedet er bare lidt bedre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » onsdag, 09. apr, 2014 16:07

thefugle skrev:Og de har ikke nogen jeg mener de kan sætte ind istedet for de normale startere, som overhovedet er bare lidt bedre.
Det er da også mærkeligt, hvis man ikke stiller med de bedste spillere.
Fan af Manchester United

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 09. apr, 2014 18:50

AJ skrev:
mortenbak skrev:Jeg holdt med Chelsea, dels fordi at de så, som nævnt har en del at tænke i tiden omkring vores møde med dem, men også fordi at PSG da om noget er en plastik klub af den anden verden... Har de nogen fans ? udover folk der bor i Paris ?
Der er da netop ikke noget plastik over kun at have fans fra selve byen. Det er da bare cool. Det er nu snarere os danske fans af Liverpool, Man Utd, Barca osv., der er plastikfans.

Man kan så ikke holde af PSG's ejerforhold, men det er noget andet. Vil heller ikke kalde fx Cardiff en plastikklub. Og de har vel heller ikke fans uden for Wales?
Du har faktisk ret. Jeg fik udtrykt det forkert.

Jeg tænker bare på PSG som den vildeste købeklub af købeklubberne, nok fordi jeg efterhånden har vænnet mig til Chelsea og City...

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 09. apr, 2014 19:52

Jeg er så pivringe til at spille på Bet365. Taber penge hele tiden...

Så jeg sætter noget mønt på Scum i aften :headbang: :gunfire:

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 09. apr, 2014 20:14

Så kan du jo ligeså godt spille på Liverpool taber
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 09. apr, 2014 20:36

AllanShore skrev:
thefugle skrev:Og de har ikke nogen jeg mener de kan sætte ind istedet for de normale startere, som overhovedet er bare lidt bedre.
Det er da også mærkeligt, hvis man ikke stiller med de bedste spillere.
Læs nu hvad jeg svarede på før du spiller smart, klaphat.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 09. apr, 2014 20:37

Hekkem skrev:Så kan du jo ligeså godt spille på Liverpool taber
Det gør jeg jo netop også når jeg sætter penge på vores modstandere :)

Men i dette tilfælde spiller jeg jo på at Scum vinder.... så det gør de ikke HAHA

Besvar