Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Så glæder man sig til at se CL og barca og så er det X (mener han er skaldet) der kommenterer, som er så ulideligt kedelig. Øv
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er godt nok en hyperoffensiv opstilling Bayern kommer med.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kom så Atletico!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hold da kæft det sejler for Barcelona; eller også er det Atletico der kører i 6. gear. Barca er heldige med at det kun står 0-1 her efter 10 min. 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Imponerende. Med lidt mere skarphed havde der allerede stået 2 eller 3-0. Fantastisk energi og organisation.
Niels Christian Frederiksen mener jeg det er. Plus, at have Poul Hansen som medkommentator hjælper ikke just.Jesper skrev:Så glæder man sig til at se CL og barca og så er det X (mener han er skaldet) der kommenterer, som er så ulideligt kedelig. Øv
-
Simeone kandiderer stærkt til årets træner i Europa. Hvilken organisation, men samtidig vildskab, han har tilført Atleti.
Det er ganske enkelt imponerende.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
PlaprePoul, som han kaldes på OB fanforumIcipher skrev:Niels Christian Frederiksen mener jeg det er. Plus, at have Poul Hansen som medkommentator hjælper ikke just.Jesper skrev:Så glæder man sig til at se CL og barca og så er det X (mener han er skaldet) der kommenterer, som er så ulideligt kedelig. Øv

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
GAB !! Bayern.
Kom nu med nogle afslutninger !
Kom nu med nogle afslutninger !
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 37
Re: Sv: Dagens Kampe
Enig. Men hold da fast et usympatisk trup han har fået stablet på benene.Robbie_God_Fowler skrev:Simeone kandiderer stærkt til årets træner i Europa. Hvilken organisation, men samtidig vildskab, han har tilført Atleti.
Re: Sv: Dagens Kampe
Jeg ser den anden kamp. Hvordan usympatisk ?Callesen skrev:Enig. Men hold da fast et usympatisk trup han har fået stablet på benene.Robbie_God_Fowler skrev:Simeone kandiderer stærkt til årets træner i Europa. Hvilken organisation, men samtidig vildskab, han har tilført Atleti.
-
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Alder: 35
Nu har jeg været ved og brække flere gange i Madrid-Barcelona kampen, er det blevet en dille for Barcelona og smide sig konstant! skal lige siges Cesc fabregas har smidt sig 2 gange i feltet. Det er jo rent skuespil, simpelthen for meget!
NEJ ikke ham! Jeg får opkastfornemmelser 
*EDIT* YES! godt svaret igen

*EDIT* YES! godt svaret igen

Senest rettet af phl onsdag, 09. apr, 2014 22:00, rettet i alt 1 gang.
VIGTIGT! SÅdan bayern!!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly