Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ach! Så viser Bayern klassen:-)
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Det må være det gladeste 35 sekunder i Man U's fans live i denne season.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Jeg synes overhovedet ikke de har vist noget klasse indtil videre over de 2 kampe...Mysjkin skrev:Ach! Så viser Bayern klassen:-)
Måske kommer det nu, men hold da kæft det har været kedeligt indtil videre.
Følelsen man får ved at kigge på opdateringer på face lige efter uniteds mål;
"UNITEED!!! <3 !!!" Man opdaterer kort efter.. Så er de søreme slettet igen.. Haha

"UNITEED!!! <3 !!!" Man opdaterer kort efter.. Så er de søreme slettet igen.. Haha

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
Re: Sv: Dagens Kampe
Det forstår jeg ikke. Har set 10+ kampe med Atletico i år, og foruden Diego Costa, er de fleste spillere i mine øjne meget reelle. Der var lige kampen mod Real Madrid, som udviklede sig til en farce - men det var begge parter skyld i.Callesen skrev:Enig. Men hold da fast et usympatisk trup han har fået stablet på benene.Robbie_God_Fowler skrev:Simeone kandiderer stærkt til årets træner i Europa. Hvilken organisation, men samtidig vildskab, han har tilført Atleti.
Det er ganske enkelt imponerende.
Der er mange jernmænd hos Atletico, der spiller hårdt. Fabio, Tiago, Mario Suarez og Miranda er eksempler herpå. Jeg vil dog ikke sætte lighedstegn mellem at spille fysisk og gå hårdt ind i nærkampe og tacklinger.
Re: Sv: Dagens Kampe
Jeg er helt enig. Det er jo ikke psykopathandlinger de laver. De spiller bare hårdt - men stort set altid inden for grænsen/reglerne.Robbie_God_Fowler skrev:Det forstår jeg ikke. Har set 10+ kampe med Atletico i år, og foruden Diego Costa, er de fleste spillere i mine øjne meget reelle. Der var lige kampen mod Real Madrid, som udviklede sig til en farce - men det var begge parter skyld i.Callesen skrev:Enig. Men hold da fast et usympatisk trup han har fået stablet på benene.Robbie_God_Fowler skrev:Simeone kandiderer stærkt til årets træner i Europa. Hvilken organisation, men samtidig vildskab, han har tilført Atleti.
Det er ganske enkelt imponerende.
Der er mange jernmænd hos Atletico, der spiller hårdt. Fabio, Tiago, Mario Suarez og Miranda er eksempler herpå. Jeg vil dog ikke sætte lighedstegn mellem at spille fysisk og gå hårdt ind i nærkampe og tacklinger.
Og lad os håbe det bliver de sidste 35 glade sekunder de fårWormie skrev:Det må være det gladeste 35 sekunder i Man U's fans live i denne season.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Føj. Jeg har en dårlig Bayern-fornemmelse. Synes de ligner et hold der har peaket lidt for tidligt, mens Manure omvendt først nu er ved at være i omdrejninger. For en måned siden ville Bayern have mast Manure, men nu... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
BAYERN da!! Sådan!
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Det skrev jeg heller ikke. Men det er klasse at svare igen med et mål i det første angreb efter at være kommet bagud. Og der igen. Bayern er et klassehold og de spiller klassebold.mortenbak skrev:Jeg synes overhovedet ikke de har vist noget klasse indtil videre over de 2 kampe...Mysjkin skrev:Ach! Så viser Bayern klassen:-)
Måske kommer det nu, men hold da kæft det har været kedeligt indtil videre.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
lålålålålålålålålålåålålålå bayern <3
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Utroligt at man kan tage sig selv i at juble så meget. Jeg kan overhovedet ikke fordrage Bayern - men fordi man slet ikke kan lade være med at hade Manure så inderligt, så var det jo lige før man jublede ligeså højt som når vi selv scorer.Skøtt skrev:BAYERN da!! Sådan!
Lige en Bayern scoring mere tak, så man kan tage det lidt med ro.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Pyyyyyhhh, det lettede ... men det er stadig kun en enkelt Scum scoring, så har vi balladenSkøtt skrev:BAYERN da!! Sådan!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp