24 - Joe Allen
Re: 24 - Joe Allen
Allen har en stor fremtid foran sig, og den er forhåbentlig i Liverpool.
Jeg synes på ingen måde, at han skal sælges. Han er essentiel for vores spil i en kamp som igår mod manu, hvor han konstant er i bevægelser og presser modstanderen.
Rigtig nok er han ikke typen, der vil lave et hav af mål og assists, men han kan så mange andre ting, som i sidste ende vil lade andre spillere stå for at lave de nødvendige assists og mål.
Jeg synes på ingen måde, at han skal sælges. Han er essentiel for vores spil i en kamp som igår mod manu, hvor han konstant er i bevægelser og presser modstanderen.
Rigtig nok er han ikke typen, der vil lave et hav af mål og assists, men han kan så mange andre ting, som i sidste ende vil lade andre spillere stå for at lave de nødvendige assists og mål.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.
- TomViolence
- Alder: 36
Enig med Aarhus og Hr. Drejer! Allen skal ingen vegne, og han spillede en kanon kamp i går - nok lidt undervurderet, ift. hvad man kunne læse sig til i kamptråden. Dejligt at have the Welsh Xavi i omdrejninger omsider. 

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er vist også snart længe siden, at nogen har krævet ham væk fra klubben. Han er ved at falde til, spillestilen passer fint til ham; man kunne måske ønske sig at han fik et par ekstra kilo muskler på kroppen, men bortset fra det er også jeg helt tilfreds med ham. For min skyld skal han ingen steder.Hr. Drejer skrev:Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Arhhhh - Jeg synes det var fremragende, at han var til at skubbe omkuld igårScouserTommy skrev:Det er vist også snart længe siden, at nogen har krævet ham væk fra klubben. Han er ved at falde til, spillestilen passer fint til ham; man kunne måske ønske sig at han fik et par ekstra kilo muskler på kroppen, men bortset fra det er også jeg helt tilfreds med ham. For min skyld skal han ingen steder.Hr. Drejer skrev:Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.

Vi SMADRER det PIShold !
Han har fået en større muskelmasse i forhold til sidste sæson. Jeg mener ikke, han behøver mere. Han har vist, han kan være overlegen over for særdeles fysiske stærke spillere i form af Fellaini, Carrick og Dembele. Bare for at nævne et par eksempler.
- Sledgehammer
Nu har jeg jo heller ikke læst hans vejeskemaer, synes bare stadig at han ser noget klejn ud (bevares, det er nok også nogle velvoksne herrer, man sammenligner ham med...Aarhus skrev:Han har fået en større muskelmasse i forhold til sidste sæson. Jeg mener ikke, han behøver mere. Han har vist, han kan være overlegen over for særdeles fysiske stærke spillere i form af Fellaini, Carrick og Dembele. Bare for at nævne et par eksempler.

Men det er en lille detalje, som han har steppet up i denne sæson er jeg under alle omstændigheder glad for at have ham i truppen, og jeg synes han skal blive i klubben.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
NaturligvisCynwal skrev:Arhhhh - Jeg synes det var fremragende, at han var til at skubbe omkuld igårScouserTommy skrev:Det er vist også snart længe siden, at nogen har krævet ham væk fra klubben. Han er ved at falde til, spillestilen passer fint til ham; man kunne måske ønske sig at han fik et par ekstra kilo muskler på kroppen, men bortset fra det er også jeg helt tilfreds med ham. For min skyld skal han ingen steder.Hr. Drejer skrev:Allen er en god type at have i truppen. Han er god til at presse, han holder spillet kørende og hans afleveringer er præcise. Næste år skal vi spille CL (forhåbentlig), og så har vi brug for flere spillere - også Allen.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
bare lige for at smide til mere brænde i diskussionen, om Joe Allan. er kæmpe fan af ham, ligesom jeg er med Hendorsen, de to bliver så vigtige for os de næste år. de har dog ikke spillet 90 minutter sammen udover Southampton og United.
http://anfieldindex.com/8391/with-hendo ... stats.html
de har for resten en god podcast hvis nogle bruger det.
some people think football is a matter of life and death
i assure you, it's much more serious than that!... "Bill Shankley
Han hedder stadig Allen!Nikolai skrev:bare lige for at smide til mere brænde i diskussionen, om Joe Allan. er kæmpe fan af ham, ligesom jeg er med Hendorsen, de to bliver så vigtige for os de næste år. de har dog ikke spillet 90 minutter sammen udover Southampton og United.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
ja det er hårdt for jer, kan jeg godt se
- Bellamy_fever
Nåeh jamen Man skulle da mene en 'kæmpe fan' kan stave til sit idols navn.Nikolai skrev:ja det er hårdt for jer, kan jeg godt se
Ud over det tror jeg bare det
Er en principiel sag som jeg er lidt enig i nogle gange kan blive liiige vigtig nok for nogle.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Ja stave fejl, betyder meget
ej det er taget til eftertragtning, Allan ligger bedre i fingrene når der skrives. Men må da vidst læse min posts igennem fra nu af 

-
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Som jeg har skrevet før, så er jeg personligt ligeglad med, om der er stavefejl el. kommafejl mm.Nikolai skrev:Ja stave fejl, betyder megetej det er taget til eftertragtning, Allan ligger bedre i fingrene når der skrives. Men må da vidst læse min posts igennem fra nu af
Dog mener jeg helt bestemt, at spillernes navne både kan, og skal man stave rigtigt. Det er sjusket, når man ikke gør det korrekt.