Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
thefugle
af thefugle » torsdag, 17. apr, 2014 01:47
Alonso skrev:thefugle skrev:Alonso skrev:Nu gik min argumentation på, at vi har brug for en kvalitetsangriber mere i truppen, ikke at Sturridge har for mange skader. At finde spillere uden skader er meget, meget svært. Der render ikke mange rundt som Luis Suarez og Cristiano Ronaldo, men netop derfor er det vigtigt med solide garderinger i truppen. Doumbia var bare et bud på en spiller, som jeg ikke tror koster +20 mio. pund.
Vil helt ærligt hellere satse pengene på andre end ham.
Hvem?
Jay Rodriguez
Josip Drmic
Luis Muriel
Bare for at nævne nogen, der er sikkert flere. Men er ret træt lige nu, så min hjerne arbejder ikke lige på 100%.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Jesper
Er manden ude resten af sæsonen, så betyder det bare Suarez alene på top. Jeg tror ikke holdet bliver dårligere af den grund. Måske tværtimod. Suarez fungerer bedst på den måde.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
af bblauritzen » torsdag, 17. apr, 2014 09:10
Når de nu endelig er sket så er Norwich heldigvis ikke den allerværste kamp at undvære ham i. Hellere lade ham springe over en enkelt kamp end haste ham på banen med fare for yderligere komplikationer.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » torsdag, 17. apr, 2014 15:06
bblauritzen skrev:
Når de nu endelig er sket så er Norwich heldigvis ikke den allerværste kamp at undvære ham i. Hellere lade ham springe over en enkelt kamp end haste ham på banen med fare for yderligere komplikationer.
Enig. Han bør spares, hvis ikke han er 100%. Eller i det mindste starte på bænken, så må vi se hvordan kampen udvikler sig.
-
lasse.j
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 52
af lasse.j » torsdag, 17. apr, 2014 16:19
RedRedRed skrev:bblauritzen skrev:
Enig. Han bør spares, hvis ikke han er 100%. Eller i det mindste starte på bænken, så må vi se hvordan kampen udvikler sig.
Præcis.. Suarez plejer heller ikke ligefrem at ramme alt ved siden af målet mod kanariefuglene

Mvh
Lasse
-
LarsAllan
af LarsAllan » søndag, 27. apr, 2014 01:41
Faldt lige over en ny DS15 sang:
På samme som Torres sanges
The rent boys sold the lad to us
Sturridge Sturridge
They say he wasn't good enough
Sturridge Sturridge
he comes to us he scores for fun
when chances come he Need just one
Daniel Sturridge he dances when he scores
Nar na na na na na
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » søndag, 27. apr, 2014 09:35
LarsAllan skrev:Faldt lige over en ny DS15 sang:
På samme som Torres sanges
The rent boys sold the lad to us
Sturridge Sturridge
They say he wasn't good enough
Sturridge Sturridge
he comes to us he scores for fun
when chances come he Need just one
Daniel Sturridge he dances when he scores
Nar na na na na na
*kuldegysninger*
Hvis han kan holde niveau bliver han en Anfield legende

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » søndag, 27. apr, 2014 20:20
Han skulle være blevet på bænken. En mere ligegyldig indsats skal man lede længe efter.
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Hr. Drejer skrev:Han skulle være blevet på bænken. En mere ligegyldig indsats skal man lede længe efter.
Enig. Han virkede slet ikke klar. Men som så ofte nævnt så har vi ikke rigtigt andet at skyde med, så blev næsten nødt til at sætte ham ind
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
De sagde lige, på fransk tv (Frankrig-Jamaica) at Sturridge (lige som Sterling), osse stammer fra Jamaica.
Det var jeg slet ikke klar over?
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Jensen skrev:De sagde lige, på fransk tv (Frankrig-Jamaica) at Sturridge (lige som Sterling), osse stammer fra Jamaica.
Det er heller ikke helt rigtigt men jeg kan ikke huske sammenhængen. Jeg mener bestemt han er født i Birmingham.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Jensen skrev:De sagde lige, på fransk tv (Frankrig-Jamaica) at Sturridge (lige som Sterling), osse stammer fra Jamaica.
Det er vidst hans bedsteforældre der er fra Jamaica.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » søndag, 08. jun, 2014 21:48
Emmy skrev:Jensen skrev:De sagde lige, på fransk tv (Frankrig-Jamaica) at Sturridge (lige som Sterling), osse stammer fra Jamaica.
Det er heller ikke helt rigtigt men jeg kan ikke huske sammenhængen. Jeg mener bestemt han er født i Birmingham.
Han er født i England. Men han har jamaicanske rødder (ved ikke hvor langt ude).
Han har også en foundation i Jamaica, hvor målet er at hjælpe unge videre med deres sport. Eller sådan noget lign.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
Ny info for mig, men egentlig vildt nok en så lille nation har fostret 2(3 hvis Sturr kan medregnes) så store spillere for LFC på så kort tid. John Barnes og Sterling er tilmed begge født i Kingston, Jeg tillader mig at kalde Sterlig for en stor spiller trods sin unge alder, for han går vel under talent kategorien, men spiller som en spiller i sin bedste fodbold alder.
Verden er smask fuld af hyklere....