Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Belloni » fredag, 02. maj, 2014 19:35

Haha det er genialt! Specielt den sidste. His hair is covering his ears :D

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » fredag, 02. maj, 2014 23:08

Hahaha. Modric fatter ikke en skid. :lol:
Scouser by heart.

Siden 2009.

Amon

Indlæg af Amon » lørdag, 03. maj, 2014 13:57

Grinte sgu også da jeg så den, men fandt desværre ud af, at underteksten bare er blevet sat ind, og de siger noget helt andet. Men det er nu alligevel meget sjovt.

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » lørdag, 03. maj, 2014 14:12

Tidligt at Kaboul ryger ud, en WH sejr er vel godt for Evertons "sult" ?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 03. maj, 2014 14:21

phl skrev:Tidligt at Kaboul ryger ud, en WH sejr er vel godt for Evertons "sult" ?
Du mener Tottenham ..... Ikk?
Foretrækker så klart Tottenham sejr, da det muligvis kan bevare West Hams behov for point til sidste spillerunde, hvor de møder Man C
Vi SMADRER det PIShold !

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 03. maj, 2014 14:25

Cynwal skrev:
phl skrev:Tidligt at Kaboul ryger ud, en WH sejr er vel godt for Evertons "sult" ?
Du mener Tottenham ..... Ikk?
Foretrækker så klart Tottenham sejr, da det muligvis kan bevare West Hams behov for point til sidste spillerunde, hvor de møder Man C
Samtidig vil Tottenham sejr også betyde, at de rykker op på siden af Everton, hvorfor de vil presse sig på i kampen om 5. pladsen.

Vi er vel egentlig også i den forkerte tråd, om end nyheder omkring Tottenham måske nok hører til i smånyheder :D

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 03. maj, 2014 17:00

Amon skrev:Grinte sgu også da jeg så den, men fandt desværre ud af, at underteksten bare er blevet sat ind, og de siger noget helt andet. Men det er nu alligevel meget sjovt.
Hvad siger de?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 05. maj, 2014 19:46

Jeg magter ikke at Manchester United nu investerer kraftigt. De kunne fanme godt lige mærke nogen elendige år som vi har haft. Nu har jeg ser rygter om at både Reus og Müller gerne vil til dem. Ved godt det er rygter, men jeg magter bare ikke United i toppen igen.

Måske er jeg bare nervøs for at de forstærker sig langt bedre end os. Det skulle ikke undre mig hvis vi dummer os igen igen igen og køber spillere som Aspas og Alberto.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 06. maj, 2014 12:27

LFC-Aaby skrev:Jeg magter ikke at Manchester United nu investerer kraftigt. De kunne fanme godt lige mærke nogen elendige år som vi har haft. Nu har jeg ser rygter om at både Reus og Müller gerne vil til dem. Ved godt det er rygter, men jeg magter bare ikke United i toppen igen.

Måske er jeg bare nervøs for at de forstærker sig langt bedre end os. Det skulle ikke undre mig hvis vi dummer os igen igen igen og køber spillere som Aspas og Alberto.
Mht til det sidste så tror jeg det ikke. Læste en artikel på bold.dk for et par dage siden, mener jeg det var, hvor Rodgers siger at man sidste sommer snakkede med en del spillere, men fik afslag fordi de ville spille på et vidst niveau. Så i år regner han at det er muligt at hente bedre spillere ind.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » tirsdag, 06. maj, 2014 12:32

City straffet for at bryde FFP, må kun bruge 21 spillere næste år og skal betale 50mil pund i bøde
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 06. maj, 2014 14:41

Aguero skadet mod Villa og måske os WH, det var da en fin nyhed oven på igår. Ikke at jeg ønsker ham skadet, men for vores chancer er det nok bedre han ikke er med.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » torsdag, 08. maj, 2014 23:57

Thommo skrev:
Amon skrev:Grinte sgu også da jeg så den, men fandt desværre ud af, at underteksten bare er blevet sat ind, og de siger noget helt andet. Men det er nu alligevel meget sjovt.
Hvad siger de?
Nå du ved det heller ikke, konkluderer jeg. Du gav udtryk for det i første omgang.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 09. maj, 2014 00:07

Hvis man tænder på ikke-grimme-kvinder kan hun googles, hun er en nydelig kvinde....Men tror det bliver en dundrende fiasko, som kun er ment som reklame for klubben, og det sker så også, fek.s ved min hjælp. Hvis jeg skal uddybe imorgen kan jeg godt det, synes bare det ligger lige for. Mandemiljø og kvinde træner=fiasko. Menmuligt det feminine er lige i øjet...Det er jo en fransk klub.

Fransk klub henter kvindelig cheftræner
Den franske Ligue 2-klub Clermont Foot har hyret 36-årige Helena Costa som ny cheftræner for den kommende sæson.

Clermont Foot siger farvel til cheftræner Regis Brouard efter indeværende sæson, og den franske Ligue 2-klub har overrasket omverdenen ved at udnævne en kvinde som hans efterfølger.

Således meddeler Clermont Foot på klubbens website, at det bliver den 36-årige portugiser Helena Costa, der i næste sæson skal stå i spidsen for klubbens bedste hold - som ligger i den næstbedste franske række.

Helena Costa har fået sin fodboldmæssige uddannelse hos Benfica og har også arbejdet med blandt andre Qatar og Irans landshold, ligesom hun har fungeret som talentspejder for skotske Celtic.

Den portugisiske træner vil blive præsenteret for franske medier efter denne sæson, meddeler klubben.

http://onside.dk/ligue-1/fransk-klub-he ... heftraener

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 12. maj, 2014 22:20

http://m.skysports.com/article/sports//9309372
"Chelsea agree Costa deal" - ifølge Sky sports.

32£ mio. Vildt! Chelsea bliver skræmmende. Men mon ikke Hazard vil væk.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 12. maj, 2014 22:49

Hvorfor skulle Hazard ville væk, når de forstærker holdet?
Fan af Manchester United

Besvar