Til 100 mio siger jeg bestemt også køb. Han vil imø klart blive vores bedste alternativ til at spille Gerrards plads. Og tiden i Barca kan næppe have gjort ham dårligere rent teknisk.CJohansen skrev:Song ville da være et super køb. Han har ikke været fast mand i Barca men da han spillede i Arsenal var han glimrende. Han kender jo også pl og ved hvad der skal til for at klare sig. Hvis vi kan få ham for omkring 100 mil, siger jeg KØB!!
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Jeg er også klar på Song. Han er en stærk spiller.Bojangles skrev:Til 100 mio siger jeg bestemt også køb. Han vil imø klart blive vores bedste alternativ til at spille Gerrards plads. Og tiden i Barca kan næppe have gjort ham dårligere rent teknisk.CJohansen skrev:Song ville da være et super køb. Han har ikke været fast mand i Barca men da han spillede i Arsenal var han glimrende. Han kender jo også pl og ved hvad der skal til for at klare sig. Hvis vi kan få ham for omkring 100 mil, siger jeg KØB!!
Song. Lallana. Pedro. og en venstre back. Samt et par unge spillere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
http://liverpool.no/Nyheter/Nrmere-over ... e-Can.aspx
Can nærmer sig. BR ønsker at hente 5 spillere. Målmand. Venstre back. Offensiv midt og abgriber ud over Can.
.kunne være Lallana. Can. Pedro. Venstre back og målmand er jeg blank på.
Bemærk der står intet om midterforsvarer.
Can nærmer sig. BR ønsker at hente 5 spillere. Målmand. Venstre back. Offensiv midt og abgriber ud over Can.
Kelly skrev:http://liverpool.no/Nyheter/Nrmere-over ... e-Can.aspx
Can kan vist også spille venstre back.
I forhold til en ny målmand er jeg ikke så begejstret for Mignolet som mange andre herinde. Javel han har reddet os i nogle af kampene men omvendt synes jeg også han lidt for ofte har set alt for usikker ud og lavet mange dumme fejl. Husker stadig city kampen på Etihad fy for satan. Hvis vi henter Vorm, som der florerer rygter om, får vi en lige så god målmand som Mignolet. Men jeg drømmer stadig om Victor Valdes fra Barcelona der har kontraktudløb nu her. Han skal sikkert have en meget høj løn men koster ikke noget i transfer. Det ville være en kæmpe forstærkning at få ham til at vogte buret.
Liverpool FC - YNWA 96
http://liverpool.no/Nyheter/M-ke-budet-p-Lallana.aspx
Hvad gør Liverpool nu.25 mill syntes jeg er for meget.
Hvad koster Fabregas 30 mill ?.
Hvad gør Liverpool nu.25 mill syntes jeg er for meget.
Hvad koster Fabregas 30 mill ?.
Hvad synes I om Sagna til højre back på en 3 års kontrakt til 120.000/ugen
http://www.liverpool-kop.com/2014/05/li ... -news.html
Hvad synes I om A. Cole på venstre back på en 2 års kontrakt til 130.000/ugen
"Ashley Cole ønsker en toårskontrakt med en klubb som spiller i Champions League, og Real Madrid, Liverpool og Manchester City er alle interesserte. Liverpool prioriterer å hente inn en venstreback, og dersom de kan hente Cole på gratisovergang kan de betale noe i nærheten av de £130,000 i uken som han har hatt i Chelsea."
Mirror
Voldsomme lønninger men også rigtig gode og rutinerede spillere, som jeg anser for virkelige forstærkninger af vores start 11.
Reserver for dem vil så være Flanagan og Enrique.
Salget af: Reina, Johnson, Touré og Coates samt hjemsendelsen af Cissokho og Moses bør vel rigeligt kompensere for de 2 x høje lønninger, da Johnson sikkert ligger på niveau med den ene af dem alene.
http://www.liverpool-kop.com/2014/05/li ... -news.html
Hvad synes I om A. Cole på venstre back på en 2 års kontrakt til 130.000/ugen
"Ashley Cole ønsker en toårskontrakt med en klubb som spiller i Champions League, og Real Madrid, Liverpool og Manchester City er alle interesserte. Liverpool prioriterer å hente inn en venstreback, og dersom de kan hente Cole på gratisovergang kan de betale noe i nærheten av de £130,000 i uken som han har hatt i Chelsea."
Mirror
Voldsomme lønninger men også rigtig gode og rutinerede spillere, som jeg anser for virkelige forstærkninger af vores start 11.
Reserver for dem vil så være Flanagan og Enrique.
Salget af: Reina, Johnson, Touré og Coates samt hjemsendelsen af Cissokho og Moses bør vel rigeligt kompensere for de 2 x høje lønninger, da Johnson sikkert ligger på niveau med den ene af dem alene.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... balotelli/
Rygte Arsenal og Liverpool ude efter Balotelli
Jeg ved godt det er daily mail der beretter om dette rygte.
Men hold kæft hvor ville jeg ønske at han kom til Liverpool (Suarez salg eller ej).
Han er en fantastisk spiller når han vil, og med Steve Peters måske han kunne blive til en fantastisk spiller.
Jeg siger Balotelli ja tak.
Rygte Arsenal og Liverpool ude efter Balotelli
Jeg ved godt det er daily mail der beretter om dette rygte.
Men hold kæft hvor ville jeg ønske at han kom til Liverpool (Suarez salg eller ej).
Han er en fantastisk spiller når han vil, og med Steve Peters måske han kunne blive til en fantastisk spiller.
Jeg siger Balotelli ja tak.
Forstærkninger til sommervinduet 2014
Balotelli JA TAK!
Gamle afdankede backs NEJ TAK
Gamle afdankede backs NEJ TAK
Senest rettet af Emmy søndag, 25. maj, 2014 10:54, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det bliver også et nej tak herfra til Balotelli. Ashley Cole er jeg sgu heller ikke så vild med, han er for gammel. Sagna kan jeg ikke se hvorfor vi skulle hente. Glen er stadig en super back, og jeg håber han forlænger.
Liverpool FC - YNWA 96
Jeg ser heller ingen fremtid i at hente de 3.CJohansen skrev:Det bliver også et nej tak herfra til Balotelli. Ashley Cole er jeg sgu heller ikke så vild med, han er for gammel. Sagna kan jeg ikke se hvorfor vi skulle hente. Glen er stadig en super back, og jeg håber han forlænger.
- TomViolence
- Alder: 36
Står der ikke Balotelli overvejes hvis Suarez sælges. Ergo bliver det ikke aktuelt
Clyne og Lallana lyder spændende

Clyne og Lallana lyder spændende
- Bellamy_fever
Jeg tror sku jeg ville have det ganske glimrende hvis Balotelli Kom - jeg er pjattet med ham, men det er godt nok heller ikke fordi jeg stor tuder hvis han ikke gør.
Med det sagt tror jeg simpelthen ikke på det.
Med det sagt tror jeg simpelthen ikke på det.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Balo får 100%
fra mig. Javist han er gal, men i den grad også genial... Jeg elsker ham og imø ville han være et stjernekøb. For fesan hvor ville det blive interessant at følge SaS og Balo på samme hold. At han skulle være erstatning for Suarez kan de glemme. Køb ham som supplement