Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- JudgeArdaStudge
Re: Forstærkninger til sommervinduet 2014
Hvem er denne NBC-journalist, Michael Stafford? Nu står der på "hans" Twitter, at Luke Shaws trøjenavn, for få sekunder siden, kunne bestilles på den officielle hjemmeside "Shaw #12" - Han har sågar screenshot'et det. . Vi har da ikke været linket med Shaw?!? DET er den selvsamme Twitter-profil, der var ude med Fabregas-rygterne*
Skal siges, at jeg ikke har en Twitter-konto, jeg Googlede blot navnet. Jeg ville gå bims, hvis jeg skulle læse alle mulige Twitter-rygter dag ud og dag ind.
Agurketiden er i sandhed skudt i gang! Jeg tager ALT med et gran salt!
Skal siges, at jeg ikke har en Twitter-konto, jeg Googlede blot navnet. Jeg ville gå bims, hvis jeg skulle læse alle mulige Twitter-rygter dag ud og dag ind.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Enrique + £15 mio for Shaw skulle jeg da ikke sige nej til. Det kunne være lækkert, hvis en sådan handel kunne ske.
Mon ikke det bare er lidt Photoshop-sjov, som der efterhånden er blevet tradition for. Det der ville ikke tage lang tid at lave. En select der skal udvides lidt og to inputs der skal klistres over med ikke-udfyldte.JudgeStudge skrev:Hvem er denne NBC-journalist, Michael Stafford? Nu står der på "hans" Twitter, at Luke Shaws trøjenavn, for få sekunder siden, kunne bestilles på den officielle hjemmeside "Shaw #12" - Han har sågar screenshot'et det. . Vi har da ikke været linket med Shaw?!? DET er den selvsamme Twitter-profil, der var ude med Fabregas-rygterne*
mawope skrev:Mon ikke det bare er lidt Photoshop-sjov, som der efterhånden er blevet tradition for. Det der ville ikke tage lang tid at lave. En select der skal udvides lidt og to inputs der skal klistres over med ikke-udfyldte.JudgeStudge skrev:Hvem er denne NBC-journalist, Michael Stafford? Nu står der på "hans" Twitter, at Luke Shaws trøjenavn, for få sekunder siden, kunne bestilles på den officielle hjemmeside "Shaw #12" - Han har sågar screenshot'et det. . Vi har da ikke været linket med Shaw?!? DET er den selvsamme Twitter-profil, der var ude med Fabregas-rygterne*
Helt sikkert photoshop. Agger's navn market med blåt.
Sikkert photoshop, men at Aggers navn er markeret med blåt viser da ikke andet, end at pilen peger på hans navn i drop down menuen.Oomph242 skrev:Helt sikkert photoshop. Agger's navn market med blåt.
I øvrigt Moses der har haft nr. 12, så den skulle være ledig til næste sæson.
Re: Hvem skal ind?
En venstreside bestående af Moreno Og Griezmann ja tak!
Men er vel også urealistisk desværre..
Men er vel også urealistisk desværre..
Javi Martinez er vi iflg. France football interesserede i (set på Liverpool.no). Det er en spændende spiller der har fysik, ro på bolden og visionær spillestil.
We need a new Fowler...
Jeg kan huske for nogle år siden da der var rygter om køb af Glen J, der var han pludselig på oversigten over spillere på den officielle hjemmeside, han blev dog hurtigt fjernet igen.JudgeStudge skrev:Hvem er denne NBC-journalist, Michael Stafford? Nu står der på "hans" Twitter, at Luke Shaws trøjenavn, for få sekunder siden, kunne bestilles på den officielle hjemmeside "Shaw #12" - Han har sågar screenshot'et det. . Vi har da ikke været linket med Shaw?!? DET er den selvsamme Twitter-profil, der var ude med Fabregas-rygterne*
Det er fake, det samme som i går hvor vi havde talt med cesc fabregas agent,
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Så sker der sku noget!
http://www.thisisanfield.com/2014/05/re ... to-moreno/
Liverpool are close to agreeing a deal for Sevilla left-back Alberto Moreno, according to a report in the Spanish media on Wednesday.

http://www.thisisanfield.com/2014/05/re ... to-moreno/
Liverpool are close to agreeing a deal for Sevilla left-back Alberto Moreno, according to a report in the Spanish media on Wednesday.

En bedre spiller end Shaw. Offensivt såvel som defensivt. Han er godt nok tre år ældre, men jeg harsvært ved at se billedet ændre sig. Hvis Moreno kan fås væsentligt billigere, så bør muligheden overvejes.
Jeg er klart mere tilhænger af Rodriguez af de 3, uden at kunne understøtte det, tror jeg også han er den billigste mulighed af de 3.AJ skrev:En bedre spiller end Shaw. Offensivt såvel som defensivt. Han er godt nok tre år ældre, men jeg harsvært ved at se billedet ændre sig. Hvis Moreno kan fås væsentligt billigere, så bør muligheden overvejes.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi har været 'tæt' på Lallana og Can de sidste par uger. Jeg tror ikke på noget, før det er officielt.
edit: ifølge Marca (set på RAWK) har vi tilbudt £16.5 M. + Suso for Moreno.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 314104.240
edit: ifølge Marca (set på RAWK) har vi tilbudt £16.5 M. + Suso for Moreno.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 314104.240
Jeg kan ikke lige se, at Rodriguez skulle være at foretrække frem for Moreno. Rodriguez er noget højere, men synes faktisk Moreno bruger sine færre centimeter ret godt. Rodriguez har også den attribut, at han sparker nogle skarpe dødbolde.
Hvis Rodriguez er langt billigere - for Moreno lyder trods den lavere pris end Shaw også noget pebret - så er forskellen på dem dog ikke større, end at Rodriguez skal være velkommen.
Jeg har mine tvivl om Suso. Han har leveret et pænt antal assists i La Liga, men jeg synes han mangler den sidste teknik og evne til at slippe bolden hurtigt til for alvor at blive værd at satse på.
Hvis Rodriguez er langt billigere - for Moreno lyder trods den lavere pris end Shaw også noget pebret - så er forskellen på dem dog ikke større, end at Rodriguez skal være velkommen.
Jeg har mine tvivl om Suso. Han har leveret et pænt antal assists i La Liga, men jeg synes han mangler den sidste teknik og evne til at slippe bolden hurtigt til for alvor at blive værd at satse på.
Vores tråd der hedder forstærknibger til sommeren 2014 vi har skrevet meget i er den blevet slettet. ?. Jeg kan ikke finde den.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.