Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » torsdag, 29. maj, 2014 09:29

Kelly skrev:Vores tråd der hedder forstærknibger til sommeren 2014 vi har skrevet meget i er den blevet slettet. ?. Jeg kan ikke finde den.
Det er nok noget, Mugge har gjort, fordi han blev bedt om det. Der er ingen grund til, at vi har gang i to tråde om det samme.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 29. maj, 2014 09:29

Moreno til venstre vack.
Martinez fra Bayern til defensiv midt
Lallana til offensiv midt. Alternativt Firmino.
Angrevet gerne Pedro. Det bliver svært måske Remy i stddet.
Ungdomskøb Can og evt. Will Hughes.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 29. maj, 2014 09:30

TomViolence skrev:
Kelly skrev:Vores tråd der hedder forstærknibger til sommeren 2014 vi har skrevet meget i er den blevet slettet. ?. Jeg kan ikke finde den.
Det er nok noget, Mugge har gjort, fordi han blev bedt om det. Der er ingen grund til, at vi har gang i to tråde om det samme.
Korrekt. Den er blevet lagt sammen med denne, da det er det samme, der diskuteres i begge tråde.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. maj, 2014 09:31

Xenne skrev:
AJ skrev:En bedre spiller end Shaw. Offensivt såvel som defensivt. Han er godt nok tre år ældre, men jeg harsvært ved at se billedet ændre sig. Hvis Moreno kan fås væsentligt billigere, så bør muligheden overvejes.
Jeg er klart mere tilhænger af Rodriguez af de 3, uden at kunne understøtte det, tror jeg også han er den billigste mulighed af de 3.
Jeg ville også foretrække Rodriquez, men Moreno skal være mere end velkommen. Jeg håber virkelig, at han slår til til de penge.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 29. maj, 2014 09:32

TomViolence skrev:
Nej men den var interessant at læse i. I forhold til alle de rygter der var samlet i den og udviklingen frem til nu.
Jeg syntes det er en fejl at slette den. Der var masser af gode indlæg i den.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 29. maj, 2014 09:33

Mugge skrev:
TomViolence skrev:
Korrekt. Den er blevet lagt sammen med denne, da det er det samme, der diskuteres i begge tråde.

Er indlæggene lagt over i denne eller har du bare slettet den uden videre.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 29. maj, 2014 09:40

Jensen skrev:Så sker der sku noget!

http://www.thisisanfield.com/2014/05/re ... to-moreno/

Liverpool are close to agreeing a deal for Sevilla left-back Alberto Moreno, according to a report in the Spanish media on Wednesday.

Billede
Har vi ikke efterhånden ikke i løbet af de sidste 2 vinduer været "close to agreeing a deal" en del gange uden at der er sket noget? Jeg tror først på det når det står på forsiden af den officielle.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 29. maj, 2014 09:57

Kelly skrev:
Mugge skrev:
TomViolence skrev:

Som jeg skriver, så er den blevet lagt sammen med denne, ergo ingenting slettet. Du kan evt. tjekke "vis brugers indlæg" under din profil.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » torsdag, 29. maj, 2014 10:42

Kelly skrev:Moreno til venstre vack.
Martinez fra Bayern til defensiv midt
Lallana til offensiv midt. Alternativt Firmino.
Angrevet gerne Pedro. Det bliver svært måske Remy i stddet.
Ungdomskøb Can og evt. Will Hughes.
Det ligner 90 mio. £ for "seniorerne" og 25 for de unge.

Har Rodgers omkring 60 at handle for, så skal vi have ca. 55 for:

Reina, Jones, Coates, Kelly, Touré, Coady, Lucas, Alberto, Assaidi, Aspas.

Vi skal nok have Johnson og/eller Enrique med på listen, før vi får regnestykket til at gå op. Laver vi denne bytter, vil jeg medgive dig, at vi bliver væsentligt forstærket.

Chris

Indlæg af Chris » torsdag, 29. maj, 2014 11:43

Fabianski til Swansea

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... l-swansea/

Det ser umiddelbart ud til vi snupper Vorm så.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 29. maj, 2014 11:54

Chris skrev:Fabianski til Swansea

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... l-swansea/

Det ser umiddelbart ud til vi snupper Vorm så.
... Hvilket jeg ikke er helt pjattet med. Niveauforskellen mellem vores Mignolet og Vorm er ikke særlig stort, og de har vel nogenlunde de samme svagheder og styrker? Vorm er nok mere sikker i sit spil, mens Mignolet er bedre i en-mod-en-situationer.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 29. maj, 2014 12:00

Sådan i forhold til venstre back. Jeg lagde endda selv linket ind, med nogen af de backs vi er blevet linket til og sammenlignet med Flanno, men jeg kan ikke helt huske hvem der havde hvad... Men den ene havde rigtig gode stats med hovedet, og det syntes jeg også er vigtigt for os at vurdere med. Det er fint nok, at få en spiller der er rigtig god offensivt og stærk defensivt, men hvis spilleren er lettere svag i hovedstødsdueller, så syntes jeg vi skyder os selv i foden, da vi stadig har store problemer her, specielt på dødbolde. Derfor vil jeg hellere at vi får en spiller der er lidt dårligere offensivt, men stærkere med hovedet end omvendt.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 29. maj, 2014 12:26

Mugge skrev:
Kelly skrev:
Mugge skrev:
TomViolence skrev:

Som jeg skriver, så er den blevet lagt sammen med denne, ergo ingenting slettet. Du kan evt. tjekke "vis brugers indlæg" under din profil.
Kanon Mugge :)

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » torsdag, 29. maj, 2014 12:42

http://www.express.co.uk/sport/football ... rto-Moreno

Ifølge forskellige folk på twitter skulle ham Paul Joyce (forfatteren) til tider have fingeren på pulsen. Selv rynkede jeg på næsen da jeg så det var express, men nuvel.

Det ville sgu være dejligt hvis vi har budt på Moreno, Lallana (vidste vi godt i forvejen), Xherdan Shaqiri, Dejan Lovren og Emre Can !

Jeg synes bare det at vi begynder at eftersigende skulle have budt på folk tyder på et spændende vindue. Det er lidt mere spændende med meldinger om bud frem for hvad vi var vant til sidste sommer ang. Ayre's monotorering af spillere.

Cheers.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 29. maj, 2014 13:03

I Liverpool Echo's løbende nyhedsflash (http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ws-7183041) skriver de følgende:

Xherdan Shaqiri, Liverpool's back-up option should the deal for Lallana not come off, says that he may have to leave Bayern Munich in search of regular first-team football - and England is an option.
He said: "It's clear that I cannot continue like this. If nothing changes, I will have to make some changes myself.

"I want to play in the important games as well and not just in the Bundesliga. I don't want to go through another year like this.

"I only want to play for a major club. The Champions League is important to me. We will see what happens.

"England would be an option. If I were to leave Bayern, it will be for a foreign club. But it will have to be a club challenging for the title."

Der mangler en ordentlig kildeangivelse på, hvor Echo har historien fra, men skulle der være noget om det, siger jeg:
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar