Telegraph, mfl. melder om det samme. http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... oreno.htmlmrwhiskey skrev:http://www.express.co.uk/sport/football ... rto-Moreno
Ifølge forskellige folk på twitter skulle ham Paul Joyce (forfatteren) til tider have fingeren på pulsen. Selv rynkede jeg på næsen da jeg så det var express, men nuvel.
Det ville sgu være dejligt hvis vi har budt på Moreno, Lallana (vidste vi godt i forvejen), Xherdan Shaqiri, Dejan Lovren og Emre Can !
Jeg synes bare det at vi begynder at eftersigende skulle have budt på folk tyder på et spændende vindue. Det er lidt mere spændende med meldinger om bud frem for hvad vi var vant til sidste sommer ang. Ayre's monotorering af spillere.
Cheers.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://www.bold.dk/nyt/Bayern-spiller-E ... n-mulighed.
Ville han være god nok? Jeg følger slet ikke nok med i tysk fodbold til at vide hvor godt han har spillet for Bayern.
Ville han være god nok? Jeg følger slet ikke nok med i tysk fodbold til at vide hvor godt han har spillet for Bayern.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Der er forskellige meninger. Martinez til den defensive midt ville være et bedre køb fra Bayern.YNWA! skrev:http://www.bold.dk/nyt/Bayern-spiller-E ... n-mulighed.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Grinagtigt og uambitiøst, hvis det er sandt.
Hvis vi nu kan hente ham MEGA billigt. Så synes jeg egentlig han er en fin mand at have i truppen med alle de kampe vi får nu her. Og så sælge Aspas. Han skal være meget meget billig!!!!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Alt fra 0 til 2 millioner pund kan jeg gå med til. Alt andet - så er det bare lidt småpinligt.LFC-Aaby skrev:Hvis vi nu kan hente ham MEGA billigt. Så synes jeg egentlig han er en fin mand at have i truppen med alle de kampe vi får nu her. Og så sælge Aspas. Han skal være meget meget billig!!!!
Prisen er angiveligt 4 mio pund. Lægetjek lørdag.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
ha ha ha ha vi har været linket til halvdelen af sotons hold - Lambert, Clyne, Lallana, Lovren, Harrison Reed.
Vil du hellere beholde Aspas???Aggerdoo skrev:Alt fra 0 til 2 millioner pund kan jeg gå med til. Alt andet - så er det bare lidt småpinligt.LFC-Aaby skrev:Hvis vi nu kan hente ham MEGA billigt. Så synes jeg egentlig han er en fin mand at have i truppen med alle de kampe vi får nu her. Og så sælge Aspas. Han skal være meget meget billig!!!!
Jeg synes egentlig det er super hvis nu vi sælger Aspas og køber ham. Så er der flere penge til bedre spillere til vigtigere positioner end angrebet hvor vi er klart bedst.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Nu er det vel ikke udelukkende et valg mellem Aspas og Lambert?!LFC-Aaby skrev:Vil du hellere beholde Aspas???Aggerdoo skrev:Alt fra 0 til 2 millioner pund kan jeg gå med til. Alt andet - så er det bare lidt småpinligt.LFC-Aaby skrev:Hvis vi nu kan hente ham MEGA billigt. Så synes jeg egentlig han er en fin mand at have i truppen med alle de kampe vi får nu her. Og så sælge Aspas. Han skal være meget meget billig!!!!
Jeg synes egentlig det er super hvis nu vi sælger Aspas og køber ham. Så er der flere penge til bedre spillere til vigtigere positioner end angrebet hvor vi er klart bedst.

Hvem skal ind?
Lad os antage det er sandt. Så synes jeg det er en rigtig fin handel. Aspas må kunne sælges for stort det samme beløb og Lambert er en markant bedre PL spiller. Så vi står styrket.Aggerdoo skrev:
Prisen er angiveligt 4 mio pund. Lægetjek lørdag.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hvis det er sandt, så har vi en der vil acceptere 3. angriber rollen. Og som udgør en plan B, fordi han er så markant anderledes end dem vi har. Plus at han er god på dødbolde og især straffe
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Fin handel hvis vi henter Lambert til 4 millioner pund.
MEGET hellere ham som backup end Aspas.
Også gør det jo heller ikke noget han er scouser med LFC i blodet
MEGET hellere ham som backup end Aspas.
Også gør det jo heller ikke noget han er scouser med LFC i blodet

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
En af twitter teorierne går på, at vi betaler en høj pris for Lambert, men samtidig køber Lallana for en lav pris. Dette giver flere penge i Southamptons lomme, da 25% Lallanas transferbeløb angiveligt skal betales videre til Bournemouth.
Jeg har dog svært ved at forestille mig en Lambert handel alligevel. For det første synes jeg ikke han passer typemæssigt ind på Liverpool holdet og for det andet har jeg svært ved at forestille mig, at Southampton accepterer nogen bud på deres spillere før de har fået en ny manager ind og denne har fået overblik og situationen.
Jeg har dog svært ved at forestille mig en Lambert handel alligevel. For det første synes jeg ikke han passer typemæssigt ind på Liverpool holdet og for det andet har jeg svært ved at forestille mig, at Southampton accepterer nogen bud på deres spillere før de har fået en ny manager ind og denne har fået overblik og situationen.