Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Men tweetet stammer angiveligt fra hans søster. Konen hedder vist Amy.
Okay, jeg tog fejl. Men alligevel.RedRedRed skrev:Men tweetet stammer angiveligt fra hans søster. Konen hedder vist Amy.

Konen er sgu også på banen!Aggerdoo skrev:Okay, jeg tog fejl. Men alligevel.RedRedRed skrev:Men tweetet stammer angiveligt fra hans søster. Konen hedder vist Amy.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hmmm, Lambert, måske en Gary Mac signing, hmm.
fake fake og fake.
hvorfor skulle disse personer skrive et tweet og så fjerne det 1 sec efter igen når "den rette" person lige har fået et billede...
hvorfor skulle disse personer skrive et tweet og så fjerne det 1 sec efter igen når "den rette" person lige har fået et billede...
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Nu så jeg selv søsterens tweet..........Wormie skrev:fake fake og fake.
Du er også " den rette "Aggerdoo skrev:Nu så jeg selv søsterens tweet..........Wormie skrev:fake fake og fake.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Lallana, Lovren, Lambert, Moreno, Can og Shaqiri. Må indrømme jeg er virkelig glad for at se v bliver kædet sammen med så mange spillere, og vil blive glade for alle! Vi får både unge spillere fra Europa, der kan gå ind på holdet med det samme, men vi får også PL klasse, hvilket jeg også synes er vigtigt. Det har virkelig været en vild dag med så mange rygter, og det tegner virkelig godt, da vi jo skal huske vi stadig kun er i maj måned. Er virkelig spændt, og jeg ser bestemt positivt på fremtiden!
Meget enig, Krelle. Det lader til at være spillerne, vi ønsker.Krelle skrev:Lallana, Lovren, Lambert, Moreno, Can og Shaqiri. Må indrømme jeg er virkelig glad for at se v bliver kædet sammen med så mange spillere, og vil blive glade for alle! Vi får både unge spillere fra Europa, der kan gå ind på holdet med det samme, men vi får også PL klasse, hvilket jeg også synes er vigtigt. Det har virkelig været en vild dag med så mange rygter, og det tegner virkelig godt, da vi jo skal huske vi stadig kun er i maj måned. Er virkelig spændt, og jeg ser bestemt positivt på fremtiden!
Mon ikke det kommer til at koste de 50 mio. £ til Saints for alle 3 med de priser, vi har hørt indtil videre ?
Can til 10, Moreno til 18. Shaqiri bliver vel først aktuel, hvis vi ikke får Lallana ?
Men ca. 80 mio. £ må betyde, at der også skal sælges en del spillere og et køb af Lovren kunne medføre salg af enten Agger eller Skrtel, da jeg ellers ikke kan se en grund til købet. Køber vi både Can og Lallana, så må det også betyde et farvel til en midtbanespiller, og her tænke jeg først og fremmest på Lucas.
------------------ Sturridge -------------
--------- Suarez ------------------------
----- Lallana -------------- Sterling ----
---------- Stevie ------ Hendo ---------
Moreno --- Sakho --- Skrtel --- Flanno
------------------ Migno -----------------
Bænk: (Jones), Lovren, (Johnson), Can, Allen, Coutinho, Lambert
2 til startopstilling og 3 til bænken. Det forudsættes, at bl.a. Agger og Lucas sælges.
Yderligere kvalificerede spillere til bænken eller som startere i cup kampe:
Ilori, Enrique, Suso, Teixeira, Ibe, Borini
Brugbare unge spillere: Wisdom, McLaughlin, Smith, Brannagan
Jeg syntes der tegner sig et billede.
http://liverpool.no/rykter/Swansea-krev ... -Bony.aspx
http://liverpool.no/Nyheter/I-forhandli ... villa.aspx
http://liverpool.no/Nyheter/Enige-om-Lambert.aspx
Moreno, Lallana, Can og Lambert.
Moreno og Lallana er helt kanon. Can og Lambert ser jeg ikke som forstærkninger.
http://liverpool.no/rykter/Swansea-krev ... -Bony.aspx
http://liverpool.no/Nyheter/I-forhandli ... villa.aspx
http://liverpool.no/Nyheter/Enige-om-Lambert.aspx
Moreno, Lallana, Can og Lambert.
Moreno og Lallana er helt kanon. Can og Lambert ser jeg ikke som forstærkninger.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Re: Sv: Hvem skal ind?
Jeg tror og forventer mere. Det virker som om at taktikken er at adressere konkrete problemstillinger i forhold til truppen. Derefter handler det om krydderiet. For som sådan har jeg svært ved at se vores start 11er forstærket ift de navne der cirkulerer rundt og det var Rodgers udmelding. Derfor glæder jeg mig til den stærke chili og den kommer først på bordet efter VM.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er jo intet mindre end fantastisk. Tyder virkelig på vi mener det seriøst i år, og har tænkt os at lukke handlerne hurtigt. Det ser i den grad spændende ud det her.
Tre fremragende atleter. Man kan jo kun krydse fingre og alt det der.Krelle skrev: Det er jo intet mindre end fantastisk. Tyder virkelig på vi mener det seriøst i år, og har tænkt os at lukke handlerne hurtigt. Det ser i den grad spændende ud det her.
Moreno og Can ja, men Lovren er måske mere tvivlsom. Synes godt vi kunne få en bedre CB, men jeg er jo bare en sofamanager, så hvad ved jeg.Alonso skrev:Tre fremragende atleter. Man kan jo kun krydse fingre og alt det der.Krelle skrev: Det er jo intet mindre end fantastisk. Tyder virkelig på vi mener det seriøst i år, og har tænkt os at lukke handlerne hurtigt. Det ser i den grad spændende ud det her.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Lovren er en individuelt virkelig stærk spiller. Godt fodarbejde i en mod en situationer og fuldt fokus på bolden. Han positionerer sig generelt godt. Glimrende i luften mod selv de bedste headere i ligaen. Det er sjældent fra stående, men fordi han er aggressiv bolden. Spiller generelt med stor aggression, hvilket leder tankerne hen på Skrtel og Sakho. Har ligesom de to spillere tendens til at overvurdere sig selv, hvilket kan skabe farlige situationer.thefugle skrev:Moreno og Can ja, men Lovren er måske mere tvivlsom. Synes godt vi kunne få en bedre CB, men jeg er jo bare en sofamanager, så hvad ved jeg.Alonso skrev:Tre fremragende atleter. Man kan jo kun krydse fingre og alt det der.Krelle skrev: Det er jo intet mindre end fantastisk. Tyder virkelig på vi mener det seriøst i år, og har tænkt os at lukke handlerne hurtigt. Det ser i den grad spændende ud det her.
Men generelt meget, meget stærk spiller, der i mine øjne passer perfekt ind til det, som vores midterforsvarere skal kunne - noget som er blevet diskuteret hidsigt på blandt andet dette forum.