Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 01. jun, 2014 13:45

Ja, jeg kunne godt leve med

-------------Raina/Mignolet------------
Flanagan - Skrtel - Lovren - Moreno
----------------Gerrard------------------
---Sterling----Fàbregas---Henderson--
-----------Suarez -- Sturrigde----------

Bænk: Sakho, Enrique, Lambart borini Coutinho Allen

Solgt: agger johnson lucas Toure Aspas coates

Det kan godt lige gå an.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 01. jun, 2014 14:28

Wormie skrev:Ja, jeg kunne godt leve med

-------------Reina/Mignolet------------
Flanagan - Skrtel - Lovren - Moreno
----------------Gerrard------------------
---Sterling----Fàbregas---Henderson--
-----------Suarez -- Sturrigde----------

Bænk: Sakho, Enrique, Lambert, Borini, Coutinho, Allen

Solgt: Agger, Johnson, Lucas, Toure, Aspas, Coates

Det kan godt lige gå an.
Tvivler på at Johnson bliver solgt, det samme gælder Toure.
Desuden har vi flere unge spillere som backup, Suso, Texeira, Ibe, Wisdom, Jones, Brannagan.
Billede

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » søndag, 01. jun, 2014 14:57

Hopper i havet, hvis liverpool nupper selveste fabregas omg
Det er Daily Mail - det gør han ikke. Ender Fabregas i Liverpool skærer jeg min pik af og panerer den."
Ovenstående er sakset fra Uniteds fanforum - nu håber jeg lige LIDT mere på Fábregas :) (ikke fordi jeg tror manden har tænkt sig at panere kalorius, men jeg ville bare elske at se dem måbe over at vi for en gangs skyld har nuppet en stjerne foran dem)

STMO

Indlæg af STMO » søndag, 01. jun, 2014 15:13

Skulle det lykkes os at nappe Fabregas, så vil det blive et mega scoop. Så er der kun forsvaret tilbage at koncentrere os om i dette transfervindue...
I øvrigt skal vi beholde Johnson.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. jun, 2014 16:28

Kom med Pedro eller Sanchez.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 01. jun, 2014 16:43

Aggerdoo skrev:

Vores store interesse i Lallana taget i betragtning, så kunne jeg godt forestille mig, at vores Barca target (hvis vi har et) er Song.

Song vil heller ikke være et skidt emne at fokusere på. Det er altid sjovere for os fans at blive sat i forbindelse med spændende offensive spillere i disse transfervinduer, men helt ærligt så var det jo vores defensiv, der haltede. Hvis Moreno og eksempelvis Song hentes, så er man nået virkelig langt i forhold til at skabe en bedre kvalitet OG balance i truppen.

Og krydres det med Lambert (hvilket lader til at være helt sikkert) og Lallana, så er vi jo nærmest færdige med at handle, før VM overhovedet starter.

Men ja, jeg vil også gerne have Pedro eller Sanchez...
Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. jun, 2014 16:49

texy skrev:
Aggerdoo skrev:

Vores store interesse i Lallana taget i betragtning, så kunne jeg godt forestille mig, at vores Barca target (hvis vi har et) er Song.

Song vil heller ikke være et skidt emne at fokusere på. Det er altid sjovere for os fans at blive sat i forbindelse med spændende offensive spillere i disse transfervinduer, men helt ærligt så var det jo vores defensiv, der haltede. Hvis Moreno og eksempelvis Song hentes, så er man nået virkelig langt i forhold til at skabe en bedre kvalitet OG balance i truppen.

Og krydres det med Lambert (hvilket lader til at være helt sikkert) og Lallana, så er vi jo nærmest færdige med at handle, før VM overhovedet starter.

Men ja, jeg vil også gerne have Pedro eller Sanchez...
Vil være virkelig, virkelig skuffet, hvis vi gør det, du nævner. Tror i øvrigt ikke, det er Song, når vi nu tilsyneladende er ved at hente Emre Can

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » søndag, 01. jun, 2014 17:05

Aggerdoo skrev:
Vil være virkelig, virkelig skuffet, hvis vi gør det, du nævner. Tror i øvrigt ikke, det er Song, når vi nu tilsyneladende er ved at hente Emre Can
Hvor får du egentlig dine sindssygt høje forventninger fra? Altså udover, at Rodgers har sagt at vi gerne vil forstærke vores start-11 (hvilket f.eks. et køb af Moreno jo er nok til at tilfredsstille).
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » søndag, 01. jun, 2014 17:07

Aggerdoo skrev: Vil være virkelig, virkelig skuffet, hvis vi gør det, du nævner. Tror i øvrigt ikke, det er Song, når vi nu tilsyneladende er ved at hente Emre Can
Pas nu på at du ikke får ondt i nakken af at bære rundt på den store nej-hat. Der er tilsyneladende ingen handler der er gode nok til dig. Folk der spiller fast for Real, Barca, Bayern o.l. er ikke realistisk.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. jun, 2014 17:08

Surf skrev:
Aggerdoo skrev:
Hvor får du egentlig dine sindssygt høje forventninger fra? Altså udover, at Rodgers har sagt at vi gerne vil forstærke vores start-11 (hvilket f.eks. et køb af Moreno jo er nok til at tilfredsstille).
Vi var millimeter fra mesterskabet, og vi er i CL. Så skal man gå efter de bedste. Det synes jeg ikke, det lader til, at vi gør.

Moreno vil jeg sådan set være fint tilfreds med. Men Song, Can, Lallana og Lambert er ikke ligefrem noget, der løfter os gevaldigt. Med det sagt synes jeg, at det billige køb af Lambert er ok.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. jun, 2014 17:09

Danie15turridge skrev:
Aggerdoo skrev: Vil være virkelig, virkelig skuffet, hvis vi gør det, du nævner. Tror i øvrigt ikke, det er Song, når vi nu tilsyneladende er ved at hente Emre Can
Pas nu på at du ikke får ondt i nakken af at bære rundt på den store nej-hat. Der er tilsyneladende ingen handler der er gode nok til dig. Folk der spiller fast for Real, Barca, Bayern o.l. er ikke realistisk.
Søde lille ven. Hvis du ser på. hvem jeg ønsker mig, så er det ikke sådanne spillere. Der er masser af handler, der kan være gode nok. Men ikke b-spillere, som vi også kunne få, selvom vi ikke var kvalificeret til CL.

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » søndag, 01. jun, 2014 17:12

Aggerdoo skrev:
Surf skrev:
Aggerdoo skrev:
Vi var millimeter fra mesterskabet, og vi er i CL. Så skal man gå efter de bedste. Det synes jeg ikke, det lader til, at vi gør.

Moreno vil jeg sådan set være fint tilfreds med. Men Song, Can, Lallana og Lambert er ikke ligefrem noget, der løfter os gevaldigt. Med det sagt synes jeg, at det billige køb af Lambert er ok.
Fair nok. Men hvis man har lidt viden om vores generelle strategi på transfermarkedet, så ville man måske vide, at vi ikke kommer til at hente spillere til £50M, der koster halvdelen af Fyn i løn om ugen.

Man har selvfølgelig lov til at være uenig i strategien. Men selve indretningen af vores strategi, og viden herom, burde imø. være nok til, at man ikke skruer sine forventninger så højt op, som dine tilsyneladende er. Så undgår man måske også at blive grumt skuffet.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » søndag, 01. jun, 2014 17:14

Aggerdoo skrev:
Danie15turridge skrev:
Søde lille ven. Hvis du ser på. hvem jeg ønsker mig, så er det ikke sådanne spillere. Der er masser af handler, der kan være gode nok. Men ikke b-spillere, som vi også kunne få, selvom vi ikke var kvalificeret til CL.
Nu nævner du jo selv at vi var millimeter fra mesterskabet. Hvor var det lige det glippede? Det var vist ikke angrebet, da 3-0 føringen mod Palace blev smidt væk. Så hvorfor er det så fandens vigtigt at hente Pedro eller Sanchez? Jeg er godt tilfreds med at det tilsyneladende ser ud til at Rodgers vil have dækket de store mangler ind, frem for at bruge en hulens masse penge på en ligegyldig kantspiller, lille pus.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. jun, 2014 17:15

Surf skrev:
Aggerdoo skrev:
Surf skrev:
Aggerdoo skrev:

Fair nok. Men hvis man har lidt viden om vores generelle strategi på transfermarkedet, så ville man måske vide, at vi ikke kommer til at hente spillere til £50M, der koster halvdelen af Fyn i løn om ugen.

Man har selvfølgelig lov til at være uenig i strategien. Men selve indretningen af vores strategi, og viden herom, burde imø. være nok til, at man ikke skruer sine forventninger så højt op, som dine tilsyneladende er. Så undgår man måske også at blive grumt skuffet.
Det er nok naivt af mig at tro, at klubben ønsker at tage næste skridt og blive en fast bestanddel af toppen i ligaen og CL.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 01. jun, 2014 17:16

Danie15turridge skrev:
Aggerdoo skrev:
Danie15turridge skrev:
Nu nævner du jo selv at vi var millimeter fra mesterskabet. Hvor var det lige det glippede? Det var vist ikke angrebet, da 3-0 føringen mod Palace blev smidt væk. Så hvorfor er det så fandens vigtigt at hente Pedro eller Sanchez? Jeg er godt tilfreds med at det tilsyneladende ser ud til at Rodgers vil have dækket de store mangler ind, frem for at bruge en hulens masse penge på en ligegyldig kantspiller, lille pus.
Nu spillede vi ikke CL i sidste sæson. Vi skal have en meget bredere trup - også i angrebet. Så langt må selv du vel kunne tænke. Og der ønsker jeg mig kvalitet, der er bedre end det, vi har, så vi kan tage næste skridt.

Besvar