hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » lørdag, 17. maj, 2014 16:47

Det er efter min mening et fuldstændigt vanvittigt argument, hvis en spiller skal have lov til at blive, alene fordi han sørger for inklusion. Jeg mener, det kan man da bare få en "støttepædagog" til, der skal have 1/100 af af spillerens løn;-) Vi taler om ovenud fuldblodsprofessionelle, ikke små børn. At man generelt vægter sociale kompetencer, eks også lederskab, som en væsentlig faktor i vurderingen af en spiller, det er en anden sag. Men disse kompetencer kan aldrig stå alene eller vurderes over de egentlige spillemæssige kompetencer.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 17. maj, 2014 16:48

Jesper skrev:Det er efter min mening et fuldstændigt vanvittigt argument, hvis en spiller skal have lov til at blive, alene fordi han sørger for inklusion. Jeg mener, det kan man da bare få en "støttepædagog" til, der skal have 1/100 af af spillerens løn;-) Vi taler om ovenud fuldblodsprofessionelle, ikke små børn. At man generelt vægter sociale kompetencer, eks også lederskab, som en væsentlig faktor i vurderingen af en spiller, det er en anden sag. Men disse kompetencer kan aldrig stå alene eller vurderes over de egentlige spillemæssige kompetencer.
TAK! Det er spot on.

Chris-LFC

Re: hvem skal ud

Indlæg af Chris-LFC » søndag, 01. jun, 2014 13:33

Chronicle Live (lokalavis i Wearside) skriver, at Sunderland er klar til at byde 10 M pund for Borini. Jeg kan ikke komme med et link, da jeg sidder på min ipad, men en hurtigt google søgning burde være nok til at finde artiklen.

Må indrømme, at jeg er lidt splittet på denne her. På den ene side, ser jeg stadig Borini som en spiller med stort udviklingspotentiale, men på den anden side er jeg i tvivl om han nogensinde kan få nok spilletid i Liverpool til at indfri sit potentiale. Specielt nu når Lambert kommer til, at Borini må betegnes som 4. angriber. Jeg er godt klar over, at han også kan spille på kanten - og at det faktisk primært er den position han har spillet i Sunderland - men her synes jeg, at han mangler hurtighed og dribleegenskaber til at begå sig i Liverpools system, og jeg mener at Jordon Ibe passer bedre ind som kantspiller i Rodgers 4-3-3.
En væsentlig ulempe ved at sælge Borini er dog, at det begrænser Rodgers muligheder for at spille diamant-formationen, da vi i så fald kun vil have 3 seniorangribere i klubben til 2 angriber-pladser (forudsat Aspas samtidig sælges). Dette vil dog enten give plads til Jack Dunn som 4. angriber - en spiller jeg personligt har høje forventninger til - eller det vil kunne give plads i truppen til at indkøbe en kant/angriber hybrid der både kan dække kanten i 4-3-3 og spiller angriber i 4-4-2 diamant. Her tænker jeg eksempelvis på en type ala Tello - eller hvis man er lidt mere ambitiøs: Alexis Sanchez/Pedro.

Så hvis jeg skal prøve at komme med en konklusion på et lidt rodet indlæg baseret på et - endnu - løst rygte, så må det umiddelbart være, at jeg håber at vi siger ja til eventuelt bud på 10 M pund, da jeg mener at en kombination af Ibe og Dunn godt kan varetage samme rolle som Borini vill have i truppen, om end det optimalte må være at erstatte ham med en kant/angriber hybrid fra øverste hylde såsom Sanchez eller Pedro.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 01. jun, 2014 13:46

Chris-LFC skrev:Chronicle Live (lokalavis i Wearside) skriver, at Sunderland er klar til at byde 10 M pund for Borini. Jeg kan ikke komme med et link, da jeg sidder på min ipad, men en hurtigt google søgning burde være nok til at finde artiklen.

Må indrømme, at jeg er lidt splittet på denne her. På den ene side, ser jeg stadig Borini som en spiller med stort udviklingspotentiale, men på den anden side er jeg i tvivl om han nogensinde kan få nok spilletid i Liverpool til at indfri sit potentiale. Specielt nu når Lambert kommer til, at Borini må betegnes som 4. angriber. Jeg er godt klar over, at han også kan spille på kanten - og at det faktisk primært er den position han har spillet i Sunderland - men her synes jeg, at han mangler hurtighed og dribleegenskaber til at begå sig i Liverpools system, og jeg mener at Jordon Ibe passer bedre ind som kantspiller i Rodgers 4-3-3.
En væsentlig ulempe ved at sælge Borini er dog, at det begrænser Rodgers muligheder for at spille diamant-formationen, da vi i så fald kun vil have 3 seniorangribere i klubben til 2 angriber-pladser (forudsat Aspas samtidig sælges). Dette vil dog enten give plads til Jack Dunn som 4. angriber - en spiller jeg personligt har høje forventninger til - eller det vil kunne give plads i truppen til at indkøbe en kant/angriber hybrid der både kan dække kanten i 4-3-3 og spiller angriber i 4-4-2 diamant. Her tænker jeg eksempelvis på en type ala Tello - eller hvis man er lidt mere ambitiøs: Alexis Sanchez/Pedro.

Så hvis jeg skal prøve at komme med en konklusion på et lidt rodet indlæg baseret på et - endnu - løst rygte, så må det umiddelbart være, at jeg håber at vi siger ja til eventuelt bud på 10 M pund, da jeg mener at en kombination af Ibe og Dunn godt kan varetage samme rolle som Borini vill have i truppen, om end det optimalte må være at erstatte ham med en kant/angriber hybrid fra øverste hylde såsom Sanchez eller Pedro.
Overhovedet ikke et rodet indlæg, men derimod rigtig godt.

Jeg er enige i alle dine betragtninger. Dog er jeg lidt ærgerlig over kilden, men det er selvfølgelig ikke din skyld. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 01. jun, 2014 13:53

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » søndag, 01. jun, 2014 14:23

Jeg synes vi skal beholde Borini i udgangspunktet. Skulle vi ende med at få Shaquiri ind, og måske endda også Lallana, så kan vi sagtens sælge ham. Men ikke før vi har fået andre ind.

I øvrigt har jeg stadig et lille håb om, at Borini kunne blive en ny Kuyt. Kan godt lide ham som type.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » søndag, 01. jun, 2014 14:31

Surf skrev:Jeg synes vi skal beholde Borini i udgangspunktet. Skulle vi ende med at få Shaquiri ind, og måske endda også Lallana, så kan vi sagtens sælge ham. Men ikke før vi har fået andre ind.

I øvrigt har jeg stadig et lille håb om, at Borini kunne blive en ny Kuyt. Kan godt lide ham som type.
Enig, en tilbagekomst af Borini giver godt med bredde til truppen.
Men hvis en ny spiller kommer til for at få venstre kanten, kan han godt sælges.
Hvis vi kan sælge Borini for 10m£ og købe Shaqiri f.eks. 20m£ for vi altså en rigtig god erstatning for 10m£ hvilket i mine øjne er en no brainer.
Det samme gælder hvis vi henter Konopolyanka for 15£, så får vi altså styrket bredden meget for 5m£.

Konklusion hvis han kan finansierer en endnu bedre spiller, er det godkendt med et salg.
Billede

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » mandag, 02. jun, 2014 09:14

http://www.101greatgoals.com/blog/man-u ... oid-sport/

Ha ha ha - hold kæft det er sejt... Jeg tror virkeligt de mangler nogle clicks på den side.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » mandag, 02. jun, 2014 10:06

tue69 skrev:http://www.101greatgoals.com/blog/man-u ... oid-sport/

Ha ha ha - hold kæft det er sejt... Jeg tror virkeligt de mangler nogle clicks på den side.
Ham og Cavani kan godt danne et vildt makkerpar med Mata og Van Persie bag sig. Så må Rooney tage til takke med en plads på bænken.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 02. jun, 2014 10:08

Det kan koges ned til: Silly Season :shock:
Vi SMADRER det PIShold !

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » mandag, 02. jun, 2014 10:17

Det er da pisse sjovt. Udelukkende for at hælde grus i Reals planer om at kapre Suarez....

LFC YNWA JR FAN
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 26

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » mandag, 09. jun, 2014 10:35

SUSO!! hvad synes i om det? i mine øjne kan han jo sammenlignes med sterling...
Men i betrækning af han kun har 1 år tilbage...

http://www.plbold.dk/2014/06/09/porto-o ... handlinger

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 09. jun, 2014 10:44

LFC YNWA JR FAN skrev:SUSO!! hvad synes i om det? i mine øjne kan han jo sammenlignes med sterling...

De to tåler ingen sammenligning overhovedet. Det er helt fint med mig at vi sælger ham, han bliver ikke en topspiller i PL.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 09. jun, 2014 10:54

Emmy skrev:
LFC YNWA JR FAN skrev:SUSO!! hvad synes i om det? i mine øjne kan han jo sammenlignes med sterling...

De to tåler ingen sammenligning overhovedet. Det er helt fint med mig at vi sælger ham, han bliver ikke en topspiller i PL.
Jeg er enig. Stort talent, men han kommer ikke til at slå igennem i Liverpool. Jeg syntes ikke han udvikler sig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bongfong

Indlæg af bongfong » mandag, 09. jun, 2014 11:53

Det er helt fint at sælge Suso. Især hvis Shaqiri bliver hentet ind.

Det bliver ikke noget stort beløb. Måske £3-4 mio + klausuler.

Suso har omtvisteligt et talent, som jeg tror han kan udfolde bedre sydpå end i PL.

Samtidig kan vi altid lave en tilbagekøbsklausul.

Besvar