Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af Surf » torsdag, 26. jun, 2014 00:19

@JudgeStudge
Er det seriøst, at vi skal glo på et grimt billede af en tidligere scumspiller, hver gang du laver et indlæg fra nu af? Bare fordi du skal illustrere en eller anden søgt pointe?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Sv: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 28. jun, 2014 23:06

Jesper skrev:Tale om at overdrive og lægge følelserne ind i indlæggene! Fantastisk! Faktum er at du røg i vandet, men bare ikke vil indrømme det!
Jeg har overhovedet ikke kommenteret sagen i denne omgang. Men udstil da endelig dig selv!
Røg i vandet?Nu røg du selv i vandet. Hvornår kommer du op igen og bliver voksen?

Var det grundet din kyniske dobbeltmoral, at du aldrig fik postet den her: ;)

http://metro.co.uk/2014/06/16/world-cup ... e-4763643/

Som så ledte til det her:

http://www.101greatgoals.com/blog/the-w ... id-mascot/

Som faktisk minder om Ronaldos situation. To fodboldspillere, der bliver beskyldt for at lyve og forherlige sig selv, selvom de på ingen måde, giver udtryk for det.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 28. jun, 2014 23:12, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 28. jun, 2014 23:11

JudgeStudge skrev:
Jesper skrev:Tale om at overdrive og lægge følelserne ind i indlæggene! Fantastisk! Faktum er at du røg i vandet, men bare ikke vil indrømme det!
Jeg har overhovedet ikke kommenteret sagen i denne omgang. Men udstil da endelig dig selv!
Røg i vandet? Ja, du er i sandhed hyklerisk. Nu røg du selv i vandet. Hvornår kommer du op igen og bliver voksen?

Var det grundet din kyniske dobbeltmoral, at du aldrig fik postet den her:

http://metro.co.uk/2014/06/16/world-cup ... e-4763643/

Du må leve et småligt liv.
@ Mugge
Vil godt åbent klage over det her indlæg. Synes det overskrider retningslinjer temmeligt markant.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 28. jun, 2014 23:14

Gør du bare det. Du kan selv se, hvornår jeg rettede det - Ergo alt imens du klagede. Men det ændrer ikke på, at du ikke har følt dig for god til selv at komme med flabede stikpiller. Så fej for egen dør, så tager jeg gerne min første karantæne nogensinde, hvis det kan gøre dig glad. :army6: :army5:

Henvend dig da til ham privat, i stedet for at lade alle andre vide, du er mopset, medmindre, der selvfølgelig var en bagtanke bag det? :dontknow:

Du kan forhåbentlig selv se, hvor hamrende hyklerisk og kynisk, det er at spekulere i bagtanker - Selv Messi (som du idoliserer) bliver jo ramt.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 28. jun, 2014 23:20, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. jun, 2014 23:17

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 02. jul, 2014 13:10

Der mange, der beskylder Suarez for at se sammensværgelser imod ham overalt. Men han er vist ikke den eneste.

Yaya Toure føler sig i hvert fald også konstant forfulgt og uelsket.

http://www.dailymail.co.uk/sport/worldc ... d-Cup.html
Kloppite

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 02. jul, 2014 14:19

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 02. jul, 2014 17:21

texy skrev: Yaya Toure føler sig i hvert fald også konstant forfulgt og uelsket.

http://www.dailymail.co.uk/sport/worldc ... d-Cup.html
Skal han ikke snart til at opføre sig som en mand, istedet for det tøse fis konstant, han har pebet siden han ikke fik et fødselsdagskort. Har han det røde konstant, for han opfører sig sådan?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 03. jul, 2014 15:00

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber nogen ved noget om.
Jeg leder efter noget tilsvarende spillerforeningen/divisionsforeningen, som vi har i Danmark, bare til de andre ligaer også. Har hørt om PFA, men er det det samme? Og er det kun gældende for spillere i England?

Vidste ikke hvilken tråd jeg skulle smide den ind i, og ville ikke oprette en ny da det bare var hurtigt spørgsmål. Håber det er ok, Mugge ;-)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 14. jul, 2014 15:49

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » mandag, 14. jul, 2014 16:24

yep, men reelt set er det "kun" 30 mil pund om året mere ind os.

Ja 30 mil kan man få en rigtig god spiller for men det er jo ikke "groundbreaking",
det sjove er så at den er LANGT større ind alle andre klubber også. tror real er næst største og det er omkring 45 mil pund om året eller sådan i den stil
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 15. jul, 2014 23:18

Conte er færdig i Juventus. Det baner nok vejen for et skifte for både Pogba og Vidal.

http://www.bbc.com/sport/0/football/28320845

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 15. jul, 2014 23:47

JudgeStudge skrev:Conte er færdig i Juventus. Det baner nok vejen for et skifte for både Pogba og Vidal.

Hvorfor? Den nye træner vil sikkert gerne beholde de bedste spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » onsdag, 16. jul, 2014 01:00

Emmy skrev:
JudgeStudge skrev:Conte er færdig i Juventus. Det baner nok vejen for et skifte for både Pogba og Vidal.

Hvorfor? Den nye træner vil sikkert gerne beholde de bedste spillere.
Snakken går på, at Conte netop stopper, fordi Juve ikke kan/vil holde på deres bedste spillere. Hvis det er sandt (og det er selvfølgelig kun rygter), så tvivler jeg på, at de henter en ny træner ind, der ikke er indforstået med de forhold.

Men det bliver interessant at se, hvad der sker med Juve nu. De har været flagskib for en mere og mere pauvert udseende italiensk flåde de seneste år. Hvis selv de begynder at smuldre nu, så er det endog meget bekymrende tegn for italiensk fodbolds udvikling.

Det ville være en skam at se italienerne bombet endnu længere tilbage mod stenalderen, end de allerede er. På den anden side er det nogle gange det, der skal til, for at skabe den nødvendige revolution i en kultur - med den tyske liga- og landsholdsudvikling som det mest lysende eksempel.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 16. jul, 2014 07:54

Conte stopper for at blive italiensk landstræner. Det andet tror jeg ikke helt på.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar