Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 10:56

athomsen skrev:Kan rent faktisk godt forstå, hvis Sanchez foretrækker Arsenal. De har været i CL de seneste 17 år, mens vi har været nærmest ikke eksisterende i turneringen i mange år. Der udover ligger de i London, vi sælger vores bedste spiller - mens konkurrenterne opruster. Jeg håber han kommer, men kun hvis han vitterlig vil.

Sanchez, Reus, Hummels/Lovren og Moreno ind så er jeg mere end tilfreds. Tror desværre chancerne er minimale, men det er tidligt i vinduet og tager optimist hatten på
Og hvor meget var det lige de vandt i de 17 år?
Vi vandt turneringen i 2005.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 05. jul, 2014 10:58

LFC-Aaby skrev:Nu er der jo langt fra nogen garanti for at Suarez ville have scoret ligeså mange mål. Det tvivler jeg faktisk på vil være muligt. Han har scoret vanvittigt mange mål, men mener at have læst et sted at Sturridge scorede flere "vigtige mål". Hvordan det er målt ved jeg så ikke.
Vi kommer uden tvivl til at savne hans mål, men med den usikkerhed der er omkring hans gøren på banen så forstår jeg godt et. Fornuftigt af FSG at presse på og vente en sæson med at sælge ham. Med Champions League har vi nemlig mulighed for at erstatte ham med ordenligt kvalitet - dette ville nok ikke være muligt hvis vi solgte ham til Arsenal sidste sommer.

Jeg er slet ikke i tvivl om at vi får en rigtig god erstatning ind for ham. Som hold tror jeg vi bliver langt bedre, og ikke mindst mindre afhængig af en/to spilleres mål. Der kommer flere mål fra kanterne og midtbanen. Vi kommer heller ikke til at lukke ligeså mange mål ind. Alt bliver finansieret fra salg af Suarez.

Jeg er meget spændt på det her transfervindue. Har allerede fundet popcorn frem :aliboronz8:
Dejlig optimistisk. Jeg håber du har ret.
Enig i at i alle sammenhænge prof privat mv er det grundstenene at man kan stole på hinanden. Luis er i den sammenhæng ikke værd at samle på. Og ja der kommer meget mere ro på holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 11:02

Oomph242 skrev:
LFC-Aaby skrev:Nu er der jo langt fra nogen garanti for at Suarez ville have scoret ligeså mange mål. Det tvivler jeg faktisk på vil være muligt. Han har scoret vanvittigt mange mål, men mener at have læst et sted at Sturridge scorede flere "vigtige mål". Hvordan det er målt ved jeg så ikke.
Vi kommer uden tvivl til at savne hans mål, men med den usikkerhed der er omkring hans gøren på banen så forstår jeg godt et. Fornuftigt af FSG at presse på og vente en sæson med at sælge ham. Med Champions League har vi nemlig mulighed for at erstatte ham med ordenligt kvalitet - dette ville nok ikke være muligt hvis vi solgte ham til Arsenal sidste sommer.

Jeg er slet ikke i tvivl om at vi får en rigtig god erstatning ind for ham. Som hold tror jeg vi bliver langt bedre, og ikke mindst mindre afhængig af en/to spilleres mål. Der kommer flere mål fra kanterne og midtbanen. Vi kommer heller ikke til at lukke ligeså mange mål ind. Alt bliver finansieret fra salg af Suarez.

Jeg er meget spændt på det her transfervindue. Har allerede fundet popcorn frem :aliboronz8:
Som jeg husker sidste sæson, var Suarez direkte indblandet i rigtigt mange af Sturridge's mål.
Så jeg frygter, at Sturridge score langt færre mål i næste sæson.

Som jeg ser det, var Suarez forskellen mellem et tophold og et midterhold.
Kan nemt ske. Men nu er det jo ikke sådan at kun kan score når suarez er der. Det gik da fint da han var væk i de første 8 kampe. Bedste står vi har haft i mange år. Coutinho, Lallana og Sterling kommer til at lave et hav af assists til ham.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » lørdag, 05. jul, 2014 11:04

LFC-Aaby skrev:
athomsen skrev:Kan rent faktisk godt forstå, hvis Sanchez foretrækker Arsenal. De har været i CL de seneste 17 år, mens vi har været nærmest ikke eksisterende i turneringen i mange år. Der udover ligger de i London, vi sælger vores bedste spiller - mens konkurrenterne opruster. Jeg håber han kommer, men kun hvis han vitterlig vil.

Sanchez, Reus, Hummels/Lovren og Moreno ind så er jeg mere end tilfreds. Tror desværre chancerne er minimale, men det er tidligt i vinduet og tager optimist hatten på
Og hvor meget var det lige de vandt i de 17 år?
Vi vandt turneringen i 2005.
Enig. Men er du med i turneringen, har du chancen for at vende den. Er du ikke med, så kan du følge turneringen på tv

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 05. jul, 2014 11:08

http://www.footballfancast.com/premiers ... ld-cup-ace

lad endelig Yedlin få en trial, han har været en stor overraskelse fra USA - Råt talent, men glimrende speed og højreben. Han ville været et spændende langsigtet projekt.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 05. jul, 2014 11:10

LFC_20 skrev:http://www.footballfancast.com/premiers ... ld-cup-ace

lad endelig Yedlin få en trial, han har været en stor overraskelse fra USA - Råt talent, men glimrende speed og højreben. Han ville været et spændende langsigtet projekt.
Han var virkelig god da han blev skiftet ind mod Belgien. En trial kan måske vise om det var en enlig svale eller det virkelig er niveauet, så det er en fin ide.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 11:12

Apropros Arsenal vs Liverpool. Man må da gå ud fra at en spiller vurderer sin fremtidige klub på et professionelt fodboldmæssigt plan, og ikke på hvor det er lækrest at bo eller hvor solen skinner mest. Derudover kigger man vel også på træneren og spillestilen. Det vil jo passe perfekt til Sanchez. Og Rodgers er en bedre træner end Wenger. Og ja det mener jeg. Ikke i tvivl om at han er Englands fremtidige landstræner. Selvom det ikke siger særlig meget pt(Roy).

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 05. jul, 2014 11:32

LFC-Aaby skrev:Apropros Arsenal vs Liverpool. Man må da gå ud fra at en spiller vurderer sin fremtidige klub på et professionelt fodboldmæssigt plan, og ikke på hvor det er lækrest at bo eller hvor solen skinner mest. Derudover kigger man vel også på træneren og spillestilen. Det vil jo passe perfekt til Sanchez. Og Rodgers er en bedre træner end Wenger. Og ja det mener jeg. Ikke i tvivl om at han er Englands fremtidige landstræner. Selvom det ikke siger særlig meget pt(Roy).
Selvfølgelig kigger de også på hvor de skal bo og hvem der spiller i klubben etc. - De er bare mennesker, det skal squ spille det hele, for at man vælger en klub. Ikke kun det fodboldmæssige, som selvfølgelig også spiller en markant rolle i valget ditto.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 11:57

LFC_20 skrev:
LFC-Aaby skrev:Apropros Arsenal vs Liverpool. Man må da gå ud fra at en spiller vurderer sin fremtidige klub på et professionelt fodboldmæssigt plan, og ikke på hvor det er lækrest at bo eller hvor solen skinner mest. Derudover kigger man vel også på træneren og spillestilen. Det vil jo passe perfekt til Sanchez. Og Rodgers er en bedre træner end Wenger. Og ja det mener jeg. Ikke i tvivl om at han er Englands fremtidige landstræner. Selvom det ikke siger særlig meget pt(Roy).
Selvfølgelig kigger de også på hvor de skal bo og hvem der spiller i klubben etc. - De er bare mennesker, det skal squ spille det hele, for at man vælger en klub. Ikke kun det fodboldmæssige, som selvfølgelig også spiller en markant rolle i valget ditto.
Korrekt. Og en klub som fx AGF kan tiltrække bedre spillere end de kunne hvis de lå i en anden by end Århus. Ingen tvivl om det.
Men når man er på det niveau som Sanchez er, så kigger han på klubben. Liverpool er så vidt jeg er orienteret også en lækker by. Jeg tror ikke at Liverpool kontra London bliver den afgørende faktor. Det gør løn, ambitioner, klubbens langsigtede projekt og overtalelsesevner.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 13:47

Jeg er faktisk pænt sikker på at vi henter Alexis! BR skulle ifølge Twitter rygter have samtaler med Sanchez i løbet af de næste dage. Hans spanske skal nok kunne overtale ham!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 05. jul, 2014 14:10

At tro faktorer som geografisk beliggenhed ikke har indflydelse på spillerens valg af klub er i mine øjne en kende naivt. Det er ikke anderledes end i det "normale" erhvervsliv, hvor karrieredrevende mennesker til tider kan have forbehold for at skulle bosætte sig i udkantsdanmark. Desuden anser jeg det for naturligt, at mange af disse beslutninger træffes i samråd med familien, hvor vi ofte har set eksempler på, at metropoler og varmere himmelstrøg foretrækkes. Mascherano sagaen var et godt eksempel herpå.

Ser vi et sekund bort fra det sportslige, vil Arsenal grundet deres geografiske placering således ofte være den mest attraktive mulighed af de to klubber. Medtager vi det sportslige element, og forsøger at stille os objektivt til valget Liverpool vs. Arsenal, har Arsenal siden slut 90'erne bevist, at de tilhører toppen af engelsk fodbold, hvor det er blevet til 3 engelske mesterskaber under Wenger. Præstationerne for Liverpool har foruden denne sæson været ret middelmådige siden Benitez' sidste sæson.

Tager man ovenstående i betragtning, så har jeg fuld forståelse for, at en stjernespiller i sin bedste alder (Sanchez) angiveligt foretrækker Arsenal fremfor Liverpool, da beliggenhed og det sportslige fundament er stærkere hos Arsenal. Liverpool er unægteligt på vej frem. Men i takt med at klubben er ved at sælge deres absolutte stjernespiller sender de et signal til omverdenen, at der en grad af usikkerhed omkring, hvorvidt Liverpool FC kan bygge videre på de imponerende præstationer fra sidste sæson. Slutteligt spiller økonomien i den grad også ind, og her er mit indtryk, at Arsenal igen har en sundere økonomi.

Jeg håber på spillere som Sanchez og Reus, og synes i den grad også, at vi skal udforske muligheden for at hente spillere fra øverste hylde. Sad jeg i Ayre og Rodgers stol, så satte jeg dog alle sejl ind på at hente morgendagens stjerner. Spillere der allerede nu har bevist, at de kan gå begå sig på den internationale scene, men som samtidig har et udviklingspotentiale, der gør dem i stand til at blive absolutte topspillere. Eksempler herpå kunne være Markovic, Moreno, Shaqiri, Firmino, Aurier etc.

Jeg er MEGET lun på Markovic. Han har utrolig fart og et meget elegant, nærmest Laudrupsk, løb med bolden. Samtidig er han meget arbejdsom, og er ofte den første spiller, der deltager i op- og genpres. Han skal arbejde på sit end product, hvor han godt kan tilføre flere assists og mål til sit spil. Han er dog kun 20 år, og det er meget naturligt, at unge spillere med tiden tilfører dette til deres spil i takt med, at de opnår større erfaring.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 05. jul, 2014 14:12

LFC-Aaby skrev:Jeg er faktisk pænt sikker på at vi henter Alexis! BR skulle ifølge Twitter rygter have samtaler med Sanchez i løbet af de næste dage. Hans spanske skal nok kunne overtale ham!
I har snakket om helt relevante faktorer som by, medspillere og Champions League... og nu tror du, at det er Rodgers' spanskkundskaber, der bliver det tungtvejende argument for, at han vælger os?

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 05. jul, 2014 14:21

Aarde skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg er faktisk pænt sikker på at vi henter Alexis! BR skulle ifølge Twitter rygter have samtaler med Sanchez i løbet af de næste dage. Hans spanske skal nok kunne overtale ham!
I har snakket om helt relevante faktorer som by, medspillere og Champions League... og nu tror du, at det er Rodgers' spanskkundskaber, der bliver det tungtvejende argument for, at han vælger os?
Nej... Ikke at han kan tale spansk. Mente at han kunne bruge sine spanske gloser til at overbevise ham om at Liverpool er det rigtige valg.
Det er altså argumenter han bruger der skal overtale ham. Trods alt lidt nemmere at få formidlet ud når de taler samme sprog.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 05. jul, 2014 14:28

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... um=twitter

Metro skriver vi vil tilbyde Sanchez - £150,000 om ugen, som et sidste bud på at få ham til Merseyside.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 05. jul, 2014 14:33

LFC-Aaby skrev:
Aarde skrev:
Nej... Ikke at han kan tale spansk. Mente at han kunne bruge sine spanske gloser til at overbevise ham om at Liverpool er det rigtige valg.
Det er altså argumenter han bruger der skal overtale ham. Trods alt lidt nemmere at få formidlet ud når de taler samme sprog.
Ahh... så forstår jeg bedre.

Besvar