Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 06. jul, 2014 00:06

Emmy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Ifølge en journalist på Liverpool Echo skulle vi være tæt på Ryan Bertrand. Prisen skulle ligge på ca. £6 millioner.

Hvis dette skulle vise sig at være rigtig håber jeg i den grad, at det er som 2. valg, og det betyder salg af Enrique og køb af endnu en venstre back.
Jeg synes det er penge direkte ned i kloakken.

Er der en realistisk mulighed for at BR kan se noget i ham som ingen af os andre kan? Det må der simpelthen være for jeg synes han er ringere end det vi har.
Rodgers har så vidt jeg husker trænet Bertrand i sin tid i Chelsea.

Jeg er også meget lunken ved denne handel. Specielt når det er til en position, hvor vi i den grad har behov for forbedring. Hverken Enrique eller Bertrand har i mine øjne niveau til et hold, der har en klar målsætning om at skulle være en fast del af toppen.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. jul, 2014 00:07

Robbie_God_Fowler skrev:Ifølge en journalist på Liverpool Echo skulle vi være tæt på Ryan Bertrand. Prisen skulle ligge på ca. £6 millioner.

Hvis dette skulle vise sig at være rigtig håber jeg i den grad, at det er som 2. valg, og det betyder salg af Enrique og køb af endnu en venstre back.
Det er virkelig skidt, hvis det niveau der primært sigtes efter i dette vindue.
Havde håbet på Moreno, ville blive købt til pladsen.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 06. jul, 2014 00:10

Oomph242 skrev:

Ret beset ved vi jo heller ikke, om Bertrand er tiltænkt en rolle som reserve og vi er ved at afskippe Enrique. Det synes dog mere sandsynligt, at man normalt søger at sikre sig sine førsteprioriteter.

Hentes Bertrand skal han selvfølgelig have fuld opbakning og tid til at vise sit værd. Men ja, det kan godt sende nogle bekymrende signaler.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 06. jul, 2014 00:41

LFC-Aaby skrev: Top4 bliver svær i år.
Jep tror man c, scum, chelsea, arse spurs får det lidt svært, vi scorede en 2. plads uden offensiv bredde, vi har fået lidt bredde nu, så det bliver sgu godt.
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 06. jul, 2014 07:29

Robbie_God_Fowler skrev:
Oomph242 skrev:

Ret beset ved vi jo heller ikke, om Bertrand er tiltænkt en rolle som reserve og vi er ved at afskippe Enrique. Det synes dog mere sandsynligt, at man normalt søger at sikre sig sine førsteprioriteter.

Hentes Bertrand skal han selvfølgelig have fuld opbakning og tid til at vise sit værd. Men ja, det kan godt sende nogle bekymrende signaler.
han er BRs mand.men klart en breddespiller.Moreno kommer tror jeg.Og Can kan også dække pladsen.Det betyder så et farvel til Enrique.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 06. jul, 2014 07:38

Hvem er bedst Markovic, Shaqiri eller den lille aresenalfan fra Barca.

Et godt køb til fremtiden kunne være P.Emil Højberg fra Bayern.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » søndag, 06. jul, 2014 09:29

Kelly skrev:Hvem er bedst Markovic, Shaqiri eller den lille aresenalfan fra Barca.

Det virker lidt som noget, du bare slynger ud. Har du set meget med ham da?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 06. jul, 2014 09:45

TomViolence skrev:
Kelly skrev:Hvem er bedst Markovic, Shaqiri eller den lille aresenalfan fra Barca.

Det virker lidt som noget, du bare slynger ud. Har du set meget med ham da?
jeg har set flere ungdomslandskampe med ham Han er et kæmpetalent bedre end Can. fantastisk ro han spiller med og overblik. jeg tror han bliver Danmarks bedste siden Laudrup.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » søndag, 06. jul, 2014 10:04

Det kommer jo meget an på, hvilken rolle Bertrand er tiltænkt. Som starter er jeg lunken. Han er dog en forstærkning i forhold til sidste sæson, da han under alle omstændigheder er en bedre venstreback end Jon Flanagan. Men ser ikke Bertrand som starter på et hold, der ønsker at kæmpe med om titlerne. Dog en god atlet.

Men vi vandt CL med Djimi Traore på venstreback, så måske er den position ikke så vigtig alligevel ;)

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 06. jul, 2014 10:09

en ung, britisk venstre back som backup/rotation hvis man enten beholder Enrique eller køber et nyt førstevalg - det er jeg sgu egentlig okay med, især når man ser på hvad BR har fået ud af Flanagan.

Men køber vi Bertrand må det være endegyldigt farvel til Jack Robinson til gengæld.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 06. jul, 2014 10:10

Alonso skrev:Det kommer jo meget an på, hvilken rolle Bertrand er tiltænkt. Som starter er jeg lunken. Han er dog en forstærkning i forhold til sidste sæson, da han under alle omstændigheder er en bedre venstreback end Jon Flanagan. Men ser ikke Bertrand som starter på et hold, der ønsker at kæmpe med om titlerne. Dog en god atlet.

Men vi vandt CL med Djimi Traore på venstreback, så måske er den position ikke så vigtig alligevel ;)
Meeen, vi blev samtidig kun nummer 5 a' point med Bolton og efter Everton i selv samme sæson, såååå......

Men jeg tager, da gerne sådan en sæson igen :D
Kloppite

LFC YNWA JR FAN
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 26

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » søndag, 06. jul, 2014 10:32

hvis vi siger vi har 140 mil pund at købe får og brendan har sagt at vi kommer til at bruge det hele

1-2 ny LB (Bertrand eller moreno - emre can) (ca. 30 mil hvis vi køber dem alle)

1-2 nye klasse kanter (Sanches/Shaqiri/DiMaria/JAMESRODRIGUEZ) Sanches 38 mil - shaqiri 15 mil - dimaria 40 mil - JAMES 50 mil

1 ekstra angriber (Huntelaar/Negredo) er det nok bare med stur og lambert? hvis 1 bliver skadet har vi kun ASPAS!!!! (10-20 mil)

1 ny cb (LOVREN) vil det betyde salg af agger som jo lige har sat hans hus og en af hans restauranter tilsalg... (med salg af agger (omkring 10 mil) og køb af lovren 20 mil pund...

"MÅLMAND"
hvad kommer der til at ske med Reina? bliver han solgt eller henter vi ham hjem? køber vi evt. en ny "anden" målmand

LB=30 mil
KANTER=50 mil
ANG= CA. 15 MIL
CB=10-20 mil afhænger om vi sælger agger
Målmand - tror vi køber ny for det vi evt. får for reina

30+50+15+20=115 (regner med salg af agger så 105)

I ALT=105 Millioner (vi har nu købt for ca. 40 mil så 145 mil hvis vi så "kun" bruger 40 mil på kanter så 135 mil ;)

så 14/15

Målmænd: Mignolet, NY/Reina, Jones

Forsvar: Lovren, Sakho, Skrtel, Kolo, Johnson, Flanno, Bertrand, Can, Moreno (salg af enrique og agger)

Midtbane: STEVIE<3, HENDO, Lucas, Allen, Can, Lallana, Cou (evt ny klasse kant/midtbane)
l
Angreb: Stur, Lambert, Origi, Aspas --- Sanches, James, Shaqiri, DiMaria

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 06. jul, 2014 13:01

Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.

Vi får kamp om Origi af Dortmund, og Lovren ønskes også af Spurs. Origi skulle foretrække Dortmund, og Lovren foretrækker os.

Benfica ser ud til at ville have ca. 30 mio. £ for Markovich, og det lyder umiddelbart som noget mere, end jeg vil værdisætte sådan en ung spiller til.

Jeg synes folk herinde undervurderer Enrique, og det er ikke en position, jeg frygter for, hvis han bliver 100% klar til sæsonstart, da også Can, Flanno og Johnson kan spille pladsen fint.

Vi tager nok et år mere med Johnson på HB, så må han slås med Flanno om startpladsen.

Jeg er heller ikke så urolig mht. midterforsvaret, da vi har virkelig rutinerede spillere derinde i Skrtel, Agger, Sakho og Touré. Ilori henter jeg gerne hjem, og vi har også en Wisdom. Coates bør sælges.

Jeg tror, at forsvaret bliver hjulpet en hel del, når vi har en dynamisk duo som Henderson og Lallana foran Stevie, og vi ved, at Sterling også kan gøre et godt defensivt stykke arbejde, når det er påkrævet. Enrique's hurtighed vil også afhjælpe mange omstillinger mod os.

Jeg synes, vi skal gå all in på at hente en virkelig stjerne offensiv i stedet for at bruge 30 mio. £ på f.eks. Markovic.

Spillere som: James Rodriques, Falcao, Reus.

Jeg bruger gerne 40-50 mio. £ på en af disse spillere.

Vi har brugt ca. 37 mio indtil nu og med Suarez salget har vi vel 130, så ryger der 50 på en af nævnte spillere, så er der 43 mio £ tilbage.

Jeg bruger gerne 6 på Bertrand som konkurrent til Enrique, hvor vi så signer Rodriques om et år.

Så er der 37 mio. tilbage, hvor jeg ville kigge på spillere som Thomas Müller eller Muriel, som sikkert kan erhverves for 20 mio.

Så er der 17 mio. tilbage + hvad vi kan sælge spillere for.

1: James Rodriquez / Reus / Falcao

2: Thomas Müller / Muriel / Mandzukic

3: Bertrand

Så er der stadig penge til en Lovren og en Origi forudsat spillersalg af f.eks. Assaidi, Aspas, Coates, Kelly.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 06. jul, 2014 13:14

Niels K skrev:Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.

Vi får kamp om Origi af Dortmund, og Lovren ønskes også af Spurs. Origi skulle foretrække Dortmund, og Lovren foretrækker os.

Benfica ser ud til at ville have ca. 30 mio. £ for Markovich, og det lyder umiddelbart som noget mere, end jeg vil værdisætte sådan en ung spiller til.

Jeg synes folk herinde undervurderer Enrique, og det er ikke en position, jeg frygter for, hvis han bliver 100% klar til sæsonstart, da også Can, Flanno og Johnson kan spille pladsen fint.

Vi tager nok et år mere med Johnson på HB, så må han slås med Flanno om startpladsen.

Jeg er heller ikke så urolig mht. midterforsvaret, da vi har virkelig rutinerede spillere derinde i Skrtel, Agger, Sakho og Touré. Ilori henter jeg gerne hjem, og vi har også en Wisdom. Coates bør sælges.

Jeg tror, at forsvaret bliver hjulpet en hel del, når vi har en dynamisk duo som Henderson og Lallana foran Stevie, og vi ved, at Sterling også kan gøre et godt defensivt stykke arbejde, når det er påkrævet. Enrique's hurtighed vil også afhjælpe mange omstillinger mod os.

Jeg synes, vi skal gå all in på at hente en virkelig stjerne offensiv i stedet for at bruge 30 mio. £ på f.eks. Markovic.

Vi har brugt ca. 37 mio indtil nu og med Suarez salget har vi vel 130, så ryger der 50 på en af nævnte spillere, så er der 43 mio £ tilbage.

Jeg bruger gerne 6 på Bertrand som konkurrent til Enrique, hvor vi så signer Rodriques om et år.

Så er der 37 mio. tilbage, hvor jeg ville kigge på spillere som Thomas Müller eller Muriel, som sikkert kan erhverves for 20 mio.

Så er der stadig penge til en Lovren og en Origi forudsat spillersalg af f.eks. Assaidi, Aspas, Coates, Kelly.

Lækre navne. Men den eneste, jeg ser sandsynlig blandt dem. Er desværre Bertrand.

Brugeravatar
Kara

Indlæg af Kara » søndag, 06. jul, 2014 13:21

Niels K skrev:Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.

jeg ville elske at få Müller, han har målene, arbejdraseriret og hvis han kan spille Bayerns system kan han også vores, men tror han kommer til at koste omkring de 30-35 M £. hvorfor Muriel nævnes i samme kategori som Müller og Mandzukic fatter jeg intet af

Besvar