Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg tror faktisk at Reus er en mulig spiller for LFC. Jeg tænker vi skal give Reus og BVB Dortmund et seriøst bud.
Vi skal selvfølgelig kæmpe med Barcelona, Real Madrid, Juventus, Bayern og engelske klubber. Men har ikke set nogen rygter ang. Reus.
Vi skal selvfølgelig kæmpe med Barcelona, Real Madrid, Juventus, Bayern og engelske klubber. Men har ikke set nogen rygter ang. Reus.
We need a new Fowler...
nikand skrev:Jeg tror faktisk at Reus er en mulig spiller for LFC. Jeg tænker vi skal give Reus og BVB Dortmund et seriøst bud.
Men er Reus mon interesseret i, at skifte klub. Han spiller for en klub der både kommer langt i CL og kæmper med om mesterskabet, samt spiller foran 67.000 hver gang de er på hjemmebane.
Jeg tror han vil se LFC, som et trin ned klubmæssigt.
Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
+ Han er født og opvokset i Dortmund, så der bor hans familie og venner, det var kun i korttid han var i Gladbach.Oomph242 skrev:nikand skrev:Jeg tror faktisk at Reus er en mulig spiller for LFC. Jeg tænker vi skal give Reus og BVB Dortmund et seriøst bud.
Men er Reus mon interesseret i, at skifte klub. Han spiller for en klub der både kommer langt i CL og kæmper med om mesterskabet, samt spiller foran 67.000 hver gang de er på hjemmebane.

Ja, jeg ser også Reus som helt urealistisk, da Dortmund er højere oppe i fødekæden end Liverpool. Andre spillere der bliver nævnt som Müller, James Rodriguez og Falcao ser jeg også som urealistiske, da vi i så fald skulle slå langt større klubber i kampen om at få deres underskrift.Oomph242 skrev:nikand skrev:Jeg tror faktisk at Reus er en mulig spiller for LFC. Jeg tænker vi skal give Reus og BVB Dortmund et seriøst bud.
Mario Balotelli bliver også nævnt. Når han rammer dagen er han blandt Europas bedste angribere, men han er en helt anden type end Suarez. Udover det ene punkt, at han ligesom Suarez også er en "walking accident", som den engelske presse vil være over 24 timer i døgnet. Det skulle eftersigende være en af hovedårsagerne til at man ville sælge Suarez, hvilket nok betyder at man ikke vil gå efter Balotelli. Han er i øvrigt langt mere en Sturridge-type end en Suarez-type: Højt topniveau, men hamrende ustabil og meget humørbetonet. Derudover er han meget lidt arbejdsom, hvorfor han ikke vil være en optimal erstatning. Den engelske presse skulle eftersigende være en af årsagerne til at han skiftede væk fra Premier League, så han er højst sandsynligt ikke interesseret i at vende tilbage.
Jeg synes ikke rigtigt der er nogle oplagte realistiske afløsere på markedet lige nu, så man burde gå efter en midlertidig løsning. Her tænker jeg på en spiller som Carlos Tevez (Hvis han overhovedet er realistisk?), som ganske vist er nogle niveauer under Suarez, men besidder nogle af de samme kvaliteter. Han er som Suarez en aggressiv angriber, som man altid kan forvente leverer en arbejdsindsats, også på de dårlige dage. Han vil være god i genpresset. Han er målfarlig og kender Premier League. Jeg tror at han som type vil passe godt sammen med Sturridge. Det store minus er hans alder, og han er heller ikke en optimal løsning på lang sigt. Men som kortsigtet løsning tror jeg, at han er det bedste bud lige nu som midlertidig afløser indtil der dukker en ny Suarez op i en af de mindre europæiske klubber som vi realistisk set vil kunne købe.
LFC-Aaby skrev:Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.
Hvem? Jeg har ingen ide om, hvem det skulle være!
Netop. Ved det heller ikke...Oomph242 skrev:LFC-Aaby skrev:Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.
LFC-Aaby skrev:Netop. Ved det heller ikke...Oomph242 skrev:LFC-Aaby skrev:Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.
Hehe. Ja det ser sku noget sort ud:).
Jeg ville også placere Müller sammen med de 3 øverst nævnte, men her spilleren alderen altså også ind, og han er vist rundet de 30. Jeg aner ikke, om nogle af spillerne er tilgængelige, men det var for at illusterere, hvordan jeg personligt ville prioritere, når vi mister Suarez og ikke får Sanchez den anden vej. Jeg vil ikke betale 30-35 for Müller, når han sikkert kun har 1-3 år på toppen tilbage, og vi ikke har videresalgsmulighed. Det tror jeg heller ikke ejerne og Rodgers vil, men 20 er OK imo.Kara skrev:jeg ville elske at få Müller, han har målene, arbejdraseriret og hvis han kan spille Bayerns system kan han også vores, men tror han kommer til at koste omkring de 30-35 M £. hvorfor Muriel nævnes i samme kategori som Müller og Mandzukic fatter jeg intet afNiels K skrev:Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.
Vi får kamp om Origi af Dortmund, og Lovren ønskes også af Spurs. Origi skulle foretrække Dortmund, og Lovren foretrækker os.
Benfica ser ud til at ville have ca. 30 mio. £ for Markovich, og det lyder umiddelbart som noget mere, end jeg vil værdisætte sådan en ung spiller til.
Jeg synes folk herinde undervurderer Enrique, og det er ikke en position, jeg frygter for, hvis han bliver 100% klar til sæsonstart, da også Can, Flanno og Johnson kan spille pladsen fint.
Vi tager nok et år mere med Johnson på HB, så må han slås med Flanno om startpladsen.
Jeg er heller ikke så urolig mht. midterforsvaret, da vi har virkelig rutinerede spillere derinde i Skrtel, Agger, Sakho og Touré. Ilori henter jeg gerne hjem, og vi har også en Wisdom. Coates bør sælges.
Jeg tror, at forsvaret bliver hjulpet en hel del, når vi har en dynamisk duo som Henderson og Lallana foran Stevie, og vi ved, at Sterling også kan gøre et godt defensivt stykke arbejde, når det er påkrævet. Enrique's hurtighed vil også afhjælpe mange omstillinger mod os.
Jeg synes, vi skal gå all in på at hente en virkelig stjerne offensiv i stedet for at bruge 30 mio. £ på f.eks. Markovic.
Spillere som: James Rodriques, Falcao, Reus.
Jeg bruger gerne 40-50 mio. £ på en af disse spillere.
Vi har brugt ca. 37 mio indtil nu og med Suarez salget har vi vel 130, så ryger der 50 på en af nævnte spillere, så er der 43 mio £ tilbage.
Jeg bruger gerne 6 på Bertrand som konkurrent til Enrique, hvor vi så signer Rodriques om et år.
Så er der 37 mio. tilbage, hvor jeg ville kigge på spillere som Thomas Müller eller Muriel, som sikkert kan erhverves for 20 mio.
Så er der 17 mio. tilbage + hvad vi kan sælge spillere for.
1: James Rodriquez / Reus / Falcao
2: Thomas Müller / Muriel / Mandzukic
3: Bertrand
Så er der stadig penge til en Lovren og en Origi forudsat spillersalg af f.eks. Assaidi, Aspas, Coates, Kelly.
Af hvad? Rundet 30?Niels K skrev:Jeg ville også placere Müller sammen med de 3 øverst nævnte, men her spilleren alderen altså også ind, og han er vist rundet de 30. Jeg aner ikke, om nogle af spillerne er tilgængelige, men det var for at illusterere, hvordan jeg personligt ville prioritere, når vi mister Suarez og ikke får Sanchez den anden vej. Jeg vil ikke betale 30-35 for Müller, når han sikkert kun har 1-3 år på toppen tilbage, og vi ikke har videresalgsmulighed. Det tror jeg heller ikke ejerne og Rodgers vil, men 20 er OK imo.Kara skrev:jeg ville elske at få Müller, han har målene, arbejdraseriret og hvis han kan spille Bayerns system kan han også vores, men tror han kommer til at koste omkring de 30-35 M £. hvorfor Muriel nævnes i samme kategori som Müller og Mandzukic fatter jeg intet afNiels K skrev:Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.
Vi får kamp om Origi af Dortmund, og Lovren ønskes også af Spurs. Origi skulle foretrække Dortmund, og Lovren foretrækker os.
Benfica ser ud til at ville have ca. 30 mio. £ for Markovich, og det lyder umiddelbart som noget mere, end jeg vil værdisætte sådan en ung spiller til.
Jeg synes folk herinde undervurderer Enrique, og det er ikke en position, jeg frygter for, hvis han bliver 100% klar til sæsonstart, da også Can, Flanno og Johnson kan spille pladsen fint.
Vi tager nok et år mere med Johnson på HB, så må han slås med Flanno om startpladsen.
Jeg er heller ikke så urolig mht. midterforsvaret, da vi har virkelig rutinerede spillere derinde i Skrtel, Agger, Sakho og Touré. Ilori henter jeg gerne hjem, og vi har også en Wisdom. Coates bør sælges.
Jeg tror, at forsvaret bliver hjulpet en hel del, når vi har en dynamisk duo som Henderson og Lallana foran Stevie, og vi ved, at Sterling også kan gøre et godt defensivt stykke arbejde, når det er påkrævet. Enrique's hurtighed vil også afhjælpe mange omstillinger mod os.
Jeg synes, vi skal gå all in på at hente en virkelig stjerne offensiv i stedet for at bruge 30 mio. £ på f.eks. Markovic.
Vi har brugt ca. 37 mio indtil nu og med Suarez salget har vi vel 130, så ryger der 50 på en af nævnte spillere, så er der 43 mio £ tilbage.
Jeg bruger gerne 6 på Bertrand som konkurrent til Enrique, hvor vi så signer Rodriques om et år.
Så er der 37 mio. tilbage, hvor jeg ville kigge på spillere som Thomas Müller eller Muriel, som sikkert kan erhverves for 20 mio.
Så er der stadig penge til en Lovren og en Origi forudsat spillersalg af f.eks. Assaidi, Aspas, Coates, Kelly.
Han er 24 år har derfor mange år tilbage på top niveau, hvilket nok kun vanskeligøre handlen.
Vil gerne give dig at han ligner en på 30, men ikke desto mindre siger hans fødselsdato noget helt andet

Så mange klubber, er der altså heller ikke, der kan smide 50 mio. £ på bordet for en angriber. Det er Barca og RM samt olieklubberne PSG, Monaco, City og Chelsea og måske nogle russiske/øst europæiske, og så har manure tilsyneladende også en god pose penge at handle for, men de skal også have mange spillere, og ser ud til at betale ca. 30-35 mio. max. for spillerne.Oomph242 skrev:LFC-Aaby skrev:Netop. Ved det heller ikke...Oomph242 skrev:LFC-Aaby skrev:Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.
Barca har handlet Suarez, RM vil måske slet ikke handle (kæmpestort) i dette vindue, og de 4 andre klubber kan altså max. have x-antal angribere på holdet.
De tyske klubber plejer slet ikke at betale så mange penge for spillere - heller ikke BM.
At sige Liverpool er et skridt ned ad stigen ift. Dortmund finder jeg helt hen i vejret, men derfor kan en spiller da godt have en forkærlighed for klubben og Bundesligaen/Tyskland.
Müller er 24Niels K skrev:Jeg ville også placere Müller sammen med de 3 øverst nævnte, men her spilleren alderen altså også ind, og han er vist rundet de 30. Jeg aner ikke, om nogle af spillerne er tilgængelige, men det var for at illusterere, hvordan jeg personligt ville prioritere, når vi mister Suarez og ikke får Sanchez den anden vej. Jeg vil ikke betale 30-35 for Müller, når han sikkert kun har 1-3 år på toppen tilbage, og vi ikke har videresalgsmulighed. Det tror jeg heller ikke ejerne og Rodgers vil, men 20 er OK imo.Kara skrev:jeg ville elske at få Müller, han har målene, arbejdraseriret og hvis han kan spille Bayerns system kan han også vores, men tror han kommer til at koste omkring de 30-35 M £. hvorfor Muriel nævnes i samme kategori som Müller og Mandzukic fatter jeg intet afNiels K skrev:Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Er ikke sikker på hvordan man skal forstå dette tweet. Vil han ikke til Liverpool eller vil han bare ikke være tungen på vægtskålen i handlen?
Nogen der ved om der er en økonomisk fordel ved at blive solgt, kontra at indgå i en byttehandel?
Det var da vildt. Jeg undersøgte det ikke engang, da jeg var helt overbevist om hans alder, men du har ret. Han fylder 25 i september, og derfor har du sikkert også ret i BM's forlangende, hvis de overhovedet vil af med ham. Han skal da med i kategorien med James, Falcao og Reus så, men 50 er måske nok liiige i overkanten ?West skrev:Af hvad? Rundet 30?Niels K skrev:Jeg ville også placere Müller sammen med de 3 øverst nævnte, men her spilleren alderen altså også ind, og han er vist rundet de 30. Jeg aner ikke, om nogle af spillerne er tilgængelige, men det var for at illusterere, hvordan jeg personligt ville prioritere, når vi mister Suarez og ikke får Sanchez den anden vej. Jeg vil ikke betale 30-35 for Müller, når han sikkert kun har 1-3 år på toppen tilbage, og vi ikke har videresalgsmulighed. Det tror jeg heller ikke ejerne og Rodgers vil, men 20 er OK imo.Kara skrev:jeg ville elske at få Müller, han har målene, arbejdraseriret og hvis han kan spille Bayerns system kan han også vores, men tror han kommer til at koste omkring de 30-35 M £. hvorfor Muriel nævnes i samme kategori som Müller og Mandzukic fatter jeg intet afNiels K skrev:Det lader til, at Sanchez er tabt, og så står vi altså svækket pt. ift. Arsenal.
Han er 24 år har derfor mange år tilbage på top niveau, hvilket nok kun vanskeligøre handlen.
Vil gerne give dig at han ligner en på 30, men ikke desto mindre siger hans fødselsdato noget helt andet

På hvilke parametre synes du Liverpool slår Dortmund?Niels K skrev:Så mange klubber, er der altså heller ikke, der kan smide 50 mio. £ på bordet for en angriber. Det er Barca og RM samt olieklubberne PSG, Monaco, City og Chelsea og måske nogle russiske/øst europæiske, og så har manure tilsyneladende også en god pose penge at handle for, men de skal også have mange spillere, og ser ud til at betale ca. 30-35 mio. max. for spillerne.Oomph242 skrev:LFC-Aaby skrev:Netop. Ved det heller ikke...Oomph242 skrev:LFC-Aaby skrev:Der må da forfanden være nogen af de helt store stjerner der er Liverpool fans og dermed er game på at give projektet en chance.
Barca har handlet Suarez, RM vil måske slet ikke handle (kæmpestort) i dette vindue, og de 4 andre klubber kan altså max. have x-antal angribere på holdet.
De tyske klubber plejer slet ikke at betale så mange penge for spillere - heller ikke BM.
At sige Liverpool er et skridt ned ad stigen ift. Dortmund finder jeg helt hen i vejret, men derfor kan en spiller da godt have en forkærlighed for klubben og Bundesligaen/Tyskland.