15 - Daniel Sturridge
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 15 - Daniel Sturridge
Ja, Thommo, det er vildt. Det samme kan siges om Surinam, som med sine kun 1/2 million indbyggere har fostret mange store spillere til det hollandske landshold. Spillere, som har optrådt på det hollanske landshold, og er født i Surinam, kan nævnes: Jimmy Floyd Hasselbaink, Clarence Seedorf, Edgar Davids, Aron Winter, Edson Braafheid, Romeo Castelen, Regi Blinker og Ulrich Van Gobbel, og der er mange flere. Det sjove ved ovenævnte spillere, er, at de alle er født i samme by - Paramaribo.
Og hollandske spillere med rødder (enten fra én forældre eller fra begge) i Surinam, kan nævnes: Ruud Gullit, Frank Rijkaard, Patrick Kluivert, Nigel De Jong, Jeremain Lens og Memphis Depay. Og der er sikkert mange flere.
Hvis man skal måle ift. indbyggertal, så er Surinam det land udenfor Europa, som har fostret flest landsholdsspillere til et europæisk landshold.
Og hollandske spillere med rødder (enten fra én forældre eller fra begge) i Surinam, kan nævnes: Ruud Gullit, Frank Rijkaard, Patrick Kluivert, Nigel De Jong, Jeremain Lens og Memphis Depay. Og der er sikkert mange flere.
Hvis man skal måle ift. indbyggertal, så er Surinam det land udenfor Europa, som har fostret flest landsholdsspillere til et europæisk landshold.
Re: Sv: 15 - Daniel Sturridge
Det er et spørgsmål om dna. Ud af de 20 bedste tider på 100 meter, så stammer de 19 fra et lille område i Afrika, hvor genmassen gør, at de er særligt eksplosive. Det samme gør sig gældende med mellemdistancerne, de kommer bare bare fra et andet lille, koncentreret sted.
Jeg vil skyde på at spillerne fra Surinam og Jamaica stammer fra det samme område i Afrika, hvor de har genfællesskaber.
Jeg vil skyde på at spillerne fra Surinam og Jamaica stammer fra det samme område i Afrika, hvor de har genfællesskaber.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Jesper skrev:Jeg vil skyde på at spillerne fra Surinam og Jamaica stammer fra det samme område i Afrika, hvor de har genfællesskaber.

Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
...jaa, det lyder klogt, og så alligevel ikkeMazter81 skrev:Jesper skrev:Jeg vil skyde på at spillerne fra Surinam og Jamaica stammer fra det samme område i Afrika, hvor de har genfællesskaber.![]()
![]()
- Tjek lige op på geografien sir

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror Jesper mener, at de afrikanske efterkommere i Surinam og Jamaica stammer fra det samme område i Afrika. Der foregik jo en omfattende transport af slaver til Amerika, og de sende så billigt bomuld den anden vej.
Hr. Drejer har vel svaret på det, så L4, her er vist tale om boomerang....L4 skrev:...jaa, det lyder klogt, og så alligevel ikkeMazter81 skrev:Jesper skrev:Jeg vil skyde på at spillerne fra Surinam og Jamaica stammer fra det samme område i Afrika, hvor de har genfællesskaber.![]()
![]()
- Tjek lige op på geografien sir

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg vil undlade at belære om trekantshandlen, men det er selvfølgelig det der er baggrunden for mit udsagn. 

Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er nok nogle andre trekanter jeg prøver at forhandle mig til, hjemme hos mig 

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Hekkem skrev:Det er nok nogle andre trekanter jeg prøver at forhandle mig til, hjemme hos mig

Mvh
Lasse
Lasse
Håber sturrigde kommer i form til starten, det bekymre mig en del at han har brugt sin "ferie" på at reje Amerika tyndt og de andre lande der ligger der op til.
det betyder ofte ikke så meget fitness træning
det betyder ofte ikke så meget fitness træning
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- TomViolence
- Alder: 36
Mon ikke de hoteller, han bor på, har ganske fine træningsmuligheder.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Come on - Skal du også bare ødelægge det for de folk, der bare gerne vil have nej-hatten på?TomViolence skrev:Mon ikke de hoteller, han bor på, har ganske fine træningsmuligheder.
Selvfølgelig skifter Sturridge rundt fra KFC til McD og så til Carls Junior hele tiden på sin ferie i stedet for at holde sig en lille smule i form.
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
- TomViolence
- Alder: 36
Jeg er bange for at tabet af Suarez gør at vi godt kan barbere 5-6 mål af Sturridge´s scoringsantal næste sæson, han laver vel max 15 kasser i den kommende sæson. Hans bundniveau er for lavt og modstanderne kan rette fokus på ham mm. vi erstatter Suarez med en klasseangriber
Skal de ikke rette fokus mod Lallana? Sterling? Markovic? Vi er heller ikke færdige med at købe ind til angrebet. Du får det til at lyde som om at Sturridge og Suarez var de eneste der kunne finde ud af fodbold på vores hold sidste år.L4 skrev:Jeg er bange for at tabet af Suarez gør at vi godt kan barbere 5-6 mål af Sturridge´s scoringsantal næste sæson, han laver vel max 15 kasser i den kommende sæson. Hans bundniveau er for lavt og modstanderne kan rette fokus på ham mm. vi erstatter Suarez med en klasseangriber
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.