Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Scherwin

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » søndag, 13. jul, 2014 14:22

Jeg syntes faktisk vi skal smide 50 mil pund for Raphaël Varane
og 20 for moreno.

er også ret sikker på real godt vil sælge til den pris.

Sakho og Varane i forsvaret vil være bundsolidt i 10 år i frem de er landsholdskammarater og taler samme sprog.

Hvis vi så score ca. 71-75 mål næste år og lukker 15-20 mindre ind. så er vi stadig i top 3.

-----------------Mignolet(26)---------------
Flanagan(21) - Varane(21) - Sakho(24) - Moreno(22)
--------------Emra Can(20)"Gerrard"-----------------
----------------Henderson(24)--------------
Sterling(19) ---- Coutinho(22)[Reus] -------Lallana(26)[Di Maria]--
---------------Sturrigde(24)[Cavani]------------------

9 ud af 11 kunne spille for os i 10 år. mindst.
Det ville jeg ikke have noget i mod at bruge alle suarez pengene på.

Så kunne man sprænge fox nok og købe de [] spillere. men ellers vil jeg stadig være tilfreds.

Sammentidig har vi nogle af de største talenter på vej igennem fodboldrækkerne.
Jeg bider mig specielt fast i

Talenter:
Ibe(19)
Suso(20)
Samed Yesil(Hvis han kan undgå skader)(20)
Teixeira(21)

Mega talenter:
Sergi Canos (center/Right wing midtbane)(17)
harry-wilson (venstre wing) (17)
Pedro Chirivella(defensiv 6'er)(17)

Alle som jeg forventer kan komme til at spille en rolle i liverpool første hold allerede i år. og næste år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Kara

Indlæg af Kara » søndag, 13. jul, 2014 14:47

Wormie skrev:Jeg syntes faktisk vi skal smide 50 mil pund for Raphaël Varane
og 20 for moreno.

nej :shock:

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » søndag, 13. jul, 2014 15:01

Wormie skrev:Jeg syntes faktisk vi skal smide 50 mil pund for Raphaël Varane
og 20 for moreno.

Sakho og Varane i forsvaret vil være bundsolidt i 10 år i frem de er landsholdskammarater og taler samme sprog.

Hvis vi så score ca. 71-75 mål næste år og lukker 15-20 mindre ind. så er vi stadig i top 3.

-----------------Mignolet(26)---------------
Flanagan(21) - Varane(21) - Sakho(24) - Moreno(22)
--------------Emra Can(20)"Gerrard"-----------------
----------------Henderson(24)--------------
Sterling(19) ---- Coutinho(22)[Reus] -------Lallana(26)[Di Maria]--
---------------Sturrigde(24)[Cavani]------------------

9 ud af 11 kunne spille for os i 10 år. mindst.
Det ville jeg ikke have noget i mod at bruge alle suarez pengene på.

Så kunne man sprænge fox nok og købe de [] spillere. men ellers vil jeg stadig være tilfreds.

Sammentidig har vi nogle af de største talenter på vej igennem fodboldrækkerne.
Jeg bider mig specielt fast i

Talenter:
Ibe(19)
Suso(20)
Samed Yesil(Hvis han kan undgå skader)(20)
Teixeira(21)

Mega talenter:
Sergi Canos (center/Right wing midtbane)(17)
harry-wilson (venstre wing) (17)
Pedro Chirivella(defensiv 6'er)(17)

Alle som jeg forventer kan komme til at spille en rolle i liverpool første hold allerede i år. og næste år.
Har du ikke fået sovet gårsdagens skid ordentligt ud, ven?
50mio £ for Varane :aliboronz2: Afvent nu vinduet lidt og chill! Vi skal nok komme til at få en ordentlig midterforsvarer inden det lukker, men det bliver næppe en til over 25£ mio.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 13. jul, 2014 15:07

Vi kan vist godt lige snakke lidt pænere til hinanden herinde, ik'?

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » søndag, 13. jul, 2014 15:14

Mugge skrev:Vi kan vist godt lige snakke lidt pænere til hinanden herinde, ik'?
Undskyld.. :doh1:

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 13. jul, 2014 16:45

En af de meget pålidelige på twitter for den som ikke bruger deres tid derinde.

Man må håbe han har ret og at det lykkes os. Dog har jeg hørt tidligere han gerne vil til Scum, så det er noget af en forskel på valg.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

mulle-fox
Alder: 34

Indlæg af mulle-fox » søndag, 13. jul, 2014 17:06

Smid alt efter Reus ! Han er uden tvivl min drømme signing !
Smell the flowers While you Can

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 13. jul, 2014 17:08

Der er vel ikke nogen, der for alvor tror på, at vi kan hente Reus. Men forsøg da endelig.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 13. jul, 2014 17:18

Aggerdoo skrev:Der er vel ikke nogen, der for alvor tror på, at vi kan hente Reus. Men forsøg da endelig.
Mærkeligere ting er sket.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 13. jul, 2014 17:21

Jeg følger ham også på Twitter, og i den "Liverpool-verden", jeg følger, så er det bred konsensus omkring, at han er troværdig - jeg tillader mig i hvert fald at blive en lille smule tændt af det tweet.

Jeg kan læse mig til herinde, at folk himler op omkring de spillere, vi forsøger at hente nu, og det giver jeg - tildels - også ret i. Det er ikke verdensstjerner, vi bliver kædet sammen med, men snarere spillere, der er et niveau eller to under.

Det kan man sige to ting til i min verden. For det første, så er det yderst sjældent, at vi henter deciderede verdensstjerner. Jeg vil vove den påstand, at Suarez ikke var en verdensstjerne, da vi købte ham - ikke engang tæt på. Dertil tror jeg, at man skal passe på ikke at forvente, at vi kommer til at hente kæmpe navne - omvendt kam vi for første gang i 5-6 år tillade os det.

For det andet, så lød det jo til før vinduet, at Rodgers havde fået i omegnen af £60 mio. at spendere. De penge tror jeg, at han er ivrigt igang med at bruge, og det ser ud til, at de penge var tiltænkt at styrke truppen (som vi snakkede om sidste år med de lettere tvivlsomme køb). Jeg ser nu dog den forskel, at vi har hentet markant bedre spillere end vanligt allerede. Lambert, Can, Lallana og Markovic ser jeg som spillere, der allerede nu er seriøse konkurrenter til startopstillingen - i modsætning til Aspas, Moses, Cissokho og Alberto.

Nu har vi jo fået en enorm pose penge fra salget af Suarez, som eftersigende skal gå udelukkende til spillerindkøb. Jeg tror/forventer, at man for disse penge vil forsøge at hente etablerede verdensstjerner som eksempelvis Reus, og det tror jeg vil være tendensen fra nu af. Jeg kan ikke forestille mig, at man vil forsøge at erstatte Suarez med en enkelt spiller for en kæmpe - simpelthen fordi de få spillere der findes ikke er tilgængelige. Hvad jeg derimod tror er, at vi vil forsøge at hente to-tre spillere fra den absolutte top, som kan gå direkte ind og være profiler på holdet. Det kunne være en offensiv spiller som Reus, en back i Moreno og en midterforsvar.

Jeg tror, at resten af vinduet vil være enormt spændende, og jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld. Både med de signings vi har lavet og de signings, jeg tror, vi kommer til at lave.
Liverpool Football Klopp

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 13. jul, 2014 17:22

thefugle skrev:
Aggerdoo skrev:Der er vel ikke nogen, der for alvor tror på, at vi kan hente Reus. Men forsøg da endelig.
Ja. Da vi hentede Aspas, Alberto, Cissokho eller fucking Victor Moses...

Desværre er disse mærkelige ting altid elendige spillere, vi af mærkværdige grunde beslutter at hente. Det er aldrig den anden vej, hvor vi får erhvervet os en rigtig verdensstjerne.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 13. jul, 2014 17:30

thefugle skrev:
Ja, vi betalte £35 M. for Caroll.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » søndag, 13. jul, 2014 17:33

Der vil altid være spillere der ikke lykkedes. Det sker for alle klubber. Vi var vel alle meget enige om at truppen var for tynd og det ser lovende ud mht det problem, og det ser deslige ud til at nogle af de løntunge forsvinder (plus rutine).
Nu går vi som beskrevet af flere efter krydderierne, der kan mindske effekten af Suarez forsvinden. Og Reus nævnes, men hvorfor bliver det af flere herinde beskrevet som umuligt og urealistisk? Det har jeg svært ved at forstå..

Synes tværtimod at det er et realistisk mål. Vi har pengene nu, må man sige.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » søndag, 13. jul, 2014 17:38

Jesper skrev:Der vil altid være spillere der ikke lykkedes. Det sker for alle klubber. Vi var vel alle meget enige om at truppen var for tynd og det ser lovende ud mht det problem, og det ser deslige ud til at nogle af de løntunge forsvinder (plus rutine).
Nu går vi som beskrevet af flere efter krydderierne, der kan mindske effekten af Suarez forsvinden. Og Reus nævnes, men hvorfor bliver det af flere herinde beskrevet som umuligt og urealistisk? Det har jeg svært ved at forstå..

Hvad er det, der gør det realistisk?

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » søndag, 13. jul, 2014 17:42

Aggerdoo skrev:
Jesper skrev:Der vil altid være spillere der ikke lykkedes. Det sker for alle klubber. Vi var vel alle meget enige om at truppen var for tynd og det ser lovende ud mht det problem, og det ser deslige ud til at nogle af de løntunge forsvinder (plus rutine).

Hvad er det, der gør det realistisk?
Det giver jo sig selv? We got the money, money, money! :dance:

Besvar