hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: hvem skal ud
£7 millioner for Assaidi er endnu et klart bevis på inflationen over de seneste par sæsoner.
Stoke nærmer sig en £7m-transfer for Oussama Assaidi. #LFC
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -deal.html …
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... -deal.html …
Det mener jeg bestemt også. Det kunne være et supersalg for os.Robbie_God_Fowler skrev:£7 millioner for Assaidi er endnu et klart bevis på inflationen over de seneste par sæsoner.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... er-7440970
Agger: “As for the rumours, don’t believe everything you hear. My restaurants were sold four years ago and I’ll be surprised and very sad if anyone has put my house up for sale.”
Agger tager naturligvis afstand, fra rygterne om at han er på vej væk - kan han indfinde sig i muligvis at være back-up, så er han en fremragende spiller at have.
Agger: “As for the rumours, don’t believe everything you hear. My restaurants were sold four years ago and I’ll be surprised and very sad if anyone has put my house up for sale.”
Agger tager naturligvis afstand, fra rygterne om at han er på vej væk - kan han indfinde sig i muligvis at være back-up, så er han en fremragende spiller at have.
Suso er 21, jeg må indrømme at jeg ikke tror på ham mere, han er en god dreng men han er ved at havde den alder hvor han skal til at vise han er klar på første holdet. og han ligner ikke en mand som er bare god nok til at være backup spiller for os.
Når man spiller i PrL toppen og chl skal man performe max hver gang om ikke kun i "glimtvis" vise kvalitet.
Når man spiller i PrL toppen og chl skal man performe max hver gang om ikke kun i "glimtvis" vise kvalitet.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Er det ikke lidt vildt at forvente, at en 21-årig kan vise konsistent højt niveau endsige være klar til at være afgørende på et tophold i verdens hårdeste liga?
Og det skal ikke læses som min holdning til Suso, men til de - efter min mening - urealistiske forventninger til unge spillere
Og det skal ikke læses som min holdning til Suso, men til de - efter min mening - urealistiske forventninger til unge spillere
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Agger sagde også på pressemødet, at tingene havde foregået på en måde sidste sæson, som han ikke var tilfreds med. Han ønskede dog ikke at uddybe hvad det var. For mig var hans kropssprog ret resignerende.
Hvis der er økonomi i det, så kommer Agger højst sandsynligt til at skifte klub. Men som jeg tidligere har skrevet herinde, så holder hans dyre kontrakt mange potentielle bejlere væk.
Hvis der er økonomi i det, så kommer Agger højst sandsynligt til at skifte klub. Men som jeg tidligere har skrevet herinde, så holder hans dyre kontrakt mange potentielle bejlere væk.
problemet er vel at en spiller skal kunne begå sig allerede som 20-21 årig idag og derfra udvikle sig sig til "stjernespillere"
Når jeg kigger på suso de sidste 2-3 år syntes jeg ikke han har udviklet sig ovehoved.
Når jeg kigger på suso de sidste 2-3 år syntes jeg ikke han har udviklet sig ovehoved.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Set i bakspejlet skulle Agger nok være solgt til City eller Barca, da de var interesserede, så vi kunne have tjent en skilling og være kommet videre. Dermed ikke sagt, at vi ikke havde brug for ham, men hans præstationer har ikke været bedre, end de kunne være blevet erstattet af en anden forsvarsspiler, uden det ville være blevet super dyrt. På den anden side håbede man vel også dengang, at Agger kunne finde sit gamle niveau - noget han desværre ikke har formået.
Jeg tror dog ikke, at der er nogen, der er interesseret i at købe Agger pt. Og det er også fint nok at beholde ham, da vi, efter Suarez er smuttet, ikke skal sælge for mange af vores ledere på een gang (her tænker jeg også Johnson og Lucas). Ingen af de tre er gode nok mere, men på grund af deres lederegenskaber og erfaring bliver de nok en sæson endnu, så det hele ikke ender som Spurs, hvor en masse nye kommer til, men der ingen er til at tage ansvar.
Jeg tror dog ikke, at der er nogen, der er interesseret i at købe Agger pt. Og det er også fint nok at beholde ham, da vi, efter Suarez er smuttet, ikke skal sælge for mange af vores ledere på een gang (her tænker jeg også Johnson og Lucas). Ingen af de tre er gode nok mere, men på grund af deres lederegenskaber og erfaring bliver de nok en sæson endnu, så det hele ikke ender som Spurs, hvor en masse nye kommer til, men der ingen er til at tage ansvar.
Formentlig endnu et af de der Fake Twitter rygter, som blot smides ud for at se, om det kan komme i medierne, men sikke en handel det ville være for os...
Kloppite
texy skrev:Formentlig endnu et af de der Fake Twitter rygter, som blot smides ud for at se, om det kan komme i medierne, men sikke en handel det ville være for os...
Ja, jeg elsker Borini som spiller - men til den pris, skal han videre.
- Først og fremmest fordi Rodgers bruger ham helt fremme, men hans succes i Sunderland kom fra kanten, hvor jeg også mener han skal spille. Derudover fortjener han at spille fast og så er jeg ikke et sekund i tvivl om at han nok skal få en flot karriere.
Hvis den pris er rigtig, så har vi vel lavet noget nær det bedste salg, siden Newcastle solgte Carroll til os! Eller vi solgte Torres til CFC.texy skrev:Formentlig endnu et af de der Fake Twitter rygter, som blot smides ud for at se, om det kan komme i medierne, men sikke en handel det ville være for os...
Det er bare endnu et tegn på, at det engelske transfermarked virkelig er råddent. Der er ikke en jordisk chance for, at Borini er 14 mio. pund værd.
Kloppite
God handel af os - men kæft jeg kunne godt lide Borini - men igen prisen er uhyre god.
Det er årets handel. Intet mindre. Flot gået
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!