hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Så længe Borini ikke har skrevet under på noget, er han stadig Liverpool spiller og derfor er han taget med til Boston.
Det giver jo også Borini en god forhandlingsposition overfor Sunderland, at der går rygter om at han helst vil blive i Liverpool og at han er taget med til Boston.
Er ret sikker på, at handlen bliver en realitet.
Det giver jo også Borini en god forhandlingsposition overfor Sunderland, at der går rygter om at han helst vil blive i Liverpool og at han er taget med til Boston.
Er ret sikker på, at handlen bliver en realitet.
Respekt hvis han bliver.
Vi fans burde være glade for spillere med den loyalitet og lyst.
- Hvis han ikke sælges, så glæd jer over han er i klubben, istedet for at brokke jer over han ikke blev solgt.
Jeg er vild med Borini som spiller, men jeg giver at 14 mio. pund, ville være en yderst profitabel handel for klubben.
Regner med en af de to ryger, hvem ved jeg ikke.
Kelly burde tage videre, for at få sin karriere på skinner igen - Han udvikler sig ikke nok, når han ikke får spilletid i Liverpool.
Mon ikke han skifter? - Er han overhovedet med i USA?
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Han er med på tour. Der var et interview med ham på echo i dag
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Er du sikker på at Assaidi er med på Tour? - Han står ikke i blandt de 33 spillere, som blev udtaget som udgangspunkt.Mazter81 skrev:Han er med på tour. Der var et interview med ham på echo i dag
-
- Kontakt:
Sry. Jeg forventede, at det var Kelly du talte om.
Hej alle sammen. Især de gamle gutter der stadig kan huske mig
Nu er der igen lidt tid i ens liv til at følge med her.
Med Toure ude, så har vi Skrtel, Agger, Sakho og Ilori til 2 pladser. Henter vi en lovren fx, så skal en af de første 4 ud. Vi kan ikke have 4 gode + et ungt talent til 2 pladser. Så hellere lidt stabilitet i de valgte spillere.
Henter vi en venstre back, som de fleste af os håber, så kan/skal vi overveje om der er plads til både Flanagan, Kelly og Johnson. Dog så giver det mening at beholde dem da Flanagan fx kan dække af i begge sider.
Vi skal ikke af med Lucas. Vi har brug for 2 til at dække den defensive plads, så ham og Can kan dække denne plads.
Derudover er der vel bare at håbe på at vi får solgt Borini til de £14 mio som der er omtalt flere steder.

Med Toure ude, så har vi Skrtel, Agger, Sakho og Ilori til 2 pladser. Henter vi en lovren fx, så skal en af de første 4 ud. Vi kan ikke have 4 gode + et ungt talent til 2 pladser. Så hellere lidt stabilitet i de valgte spillere.
Henter vi en venstre back, som de fleste af os håber, så kan/skal vi overveje om der er plads til både Flanagan, Kelly og Johnson. Dog så giver det mening at beholde dem da Flanagan fx kan dække af i begge sider.
Vi skal ikke af med Lucas. Vi har brug for 2 til at dække den defensive plads, så ham og Can kan dække denne plads.
Derudover er der vel bare at håbe på at vi får solgt Borini til de £14 mio som der er omtalt flere steder.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
- And I'm Javert
- Alder: 33
Jeg siger ikke nødvendigvis, at vi skal af med Lucas, men det ser jo ud til at Gerrard stort set har monopol på den defensive plads på midtbanen. Det efterlader os jo så med to back-ups til den defensive midt. Angående Lucas, så vil jeg gerne have den nuværende bredde til pladsen, da Gerrard er oppe i årene og vi spiller Champions League. Can dækker pladsen men er stadig en ubekendt, samtidig med at han kan dække flere pladser længere fremme på midtbanen samt venstre back. Lucas er så den direkte afløser for Gerrard, som jeg gerne så, der var i klubben. Problemet her er dog at Lucas' niveau er dalet drastisk siden hans mange skader. Så skal vi skaffe os af med Lucas, synes jeg vi bør finde en afløser, hvilket jeg på den anden side heller ikke er meget for, da vi allerede har hentet mange spillere og ser ud til at hente flere, og truppen har godt af klubmænd og den stabilitet, det giver. Jeg ville ønske at Lucas fandt niveauet fra 2010-2011, men jeg ser det ikke ske. Dog ønsker jeg ikke overflod af nye spillere i truppen, så hvis vi kunne vente et år med at finde en afløser til ham, tror jeg det ville være bedre for truppen.ilusio skrev:Hej alle sammen. Især de gamle gutter der stadig kan huske mig![]()
Do not forget my name!
Gerrard og Lucas har 2 forskellige roller.
Lucas skal ryde op og give bolden videre til dem som skal føre den frem.
Gerrard er spilfordeleren der skal føre bolden frem.
Can tror jeg er set som den næste opryder, men vi kan ikke nøjes med 1 kun. Så vi har brug for både Lucas og Can. Som du selv skriver så skal vi have en ny ind hvis Lucas sælges.
Allen er nok det nærmeste vi finder til backup til Gerrard.
Can tror jeg er set som den næste opryder, men vi kan ikke nøjes med 1 kun. Så vi har brug for både Lucas og Can. Som du selv skriver så skal vi have en ny ind hvis Lucas sælges.
I min verden er der plads til Lucas smutter, Can kan varetage hans plads og skal have spilletid til at udvikle sig, Coady må evt. være reserve. Hvis Lucas også er der, vil det være på bekostning af Can han skal spille og hans udvikling må gerne prioriteres højt. Derudover er Lucas niveau ikke hvad det har været, han har selv brug for spilletid og er også kommet i den alder, hvor han formentlig gerne ville spille fast.ilusio skrev:Gerrard og Lucas har 2 forskellige roller.

-
- Kontakt:
Men vi har vel (forhåbentlig) omkring 60 kampe eller flere denne sæson?Xenne skrev:I min verden er der plads til Lucas smutter, Can kan varetage hans plads og skal have spilletid til at udvikle sig, Coady må evt. være reserve. Hvis Lucas også er der, vil det være på bekostning af Can han skal spille og hans udvikling må gerne prioriteres højt. Derudover er Lucas niveau ikke hvad det har været, han har selv brug for spilletid og er også kommet i den alder, hvor han formentlig gerne ville spille fast.ilusio skrev:Gerrard og Lucas har 2 forskellige roller.
- And I'm Javert
Korrekt. Men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at vi spiller uden Henderson og Lallana, hvilket kommer til at ske, hvis Lucas og Allen skal spille, for at give plads til mere kreativitet fremme. Lucas spiller reelt en position der ikke anvendes i Liverpool. I hvert fald set sidste sæson.ilusio skrev:Gerrard og Lucas har 2 forskellige roller.
Hvis Lucas anvendes som skraldemand, mangler vi, som du siger, en spilfordeler. Hvis det bliver Allen/Gerrard, så bliver vores anvendte opstilling nok nærmere en 4-2-3-1 som under Benitez, med Lallana/Coutinho foran dem, hvilket jeg ikke tror at nogen, inklusiv Rodgers, synes er en god idé. Ikke med Henderson i truppen.
Vi så i kampen mod Tottenham tilbage i december 2013, hvor vi ødelagde dem 5-0, at vi stillede om med Lucas, Allen og Henderson på midten, hvorfra man måske kunne gå ud fra, at Lucas og Allen kunne være en del af en tre-mands midtbane. Problemet, som jeg ser det her, er at vi kun kunne tillade os at stille op med den midtbane, fordi vi havde en ekstraordinær angriber i Luis Suarez og naturligvis fordi, at Tottenham havde en håbløs midtbane. Nu står vi uden Suarez, og vores offensiv med sådan en midtbane ville nok være Coutinho, Sterling og Sturridge. Ikke helt samme saft og kraft. Derfor tror jeg ikke, at Lucas som skraldemand bliver et stærkt aktiv i klubben. Dette så vi også senere i foråret, hvor Lucas blev anvendt længere fremme på midtbanen, i en rolle lignende den Henderson spiller. En rolle, hvor Lucas bestemt ikke imponerede.
Anyway, som sagt, jeg vil gerne have den bredde, som en ekstra spiller vil tilføje midtbanen, og den spiller er Lucas pt. Jeg synes dog ikke at Lucas er spilleren, der skal fylde pladsen. Især fordi at systemet ikke er tilpasset Lucas, som det var engang. Men som jeg også skriver, ser jeg gerne at vi venter med den udskiftning i truppen til næste sommer eventuelt.
Do not forget my name!
- And I'm Javert
Sæt lige dine forventninger 10 kampe ned.Mazter81 skrev:Men vi har vel (forhåbentlig) omkring 60 kampe eller flere denne sæson?Xenne skrev:I min verden er der plads til Lucas smutter, Can kan varetage hans plads og skal have spilletid til at udvikle sig, Coady må evt. være reserve. Hvis Lucas også er der, vil det være på bekostning af Can han skal spille og hans udvikling må gerne prioriteres højt. Derudover er Lucas niveau ikke hvad det har været, han har selv brug for spilletid og er også kommet i den alder, hvor han formentlig gerne ville spille fast.ilusio skrev:Gerrard og Lucas har 2 forskellige roller.
38 i Premier League, ikke mere end 8-10 stykker i Champions League og så de to cups, hvor vi altid ryger ud tidligt i den ene.
For at nå de 60, skal vi mindst nå semifinalerne i cup-turneringerne og en semifinale i Champions League.
Do not forget my name!
38 i PL, 13 i CL. Resten kan reserverne fåAnd I'm Javert skrev:
Sæt lige dine forventninger 10 kampe ned.
38 i Premier League, ikke mere end 8-10 stykker i Champions League og så de to cups, hvor vi altid ryger ud tidligt i den ene.

Jeg synes du modsiger dig selv en smule.
Du nævner selv midtbanen med Lucas, Allen og Henderson, men mener så her at vi klarede os godt pga en svag spurs midt. Deres svage performance skyldes nok nærmere den sammensætning af hhv. en spilfordeler, en opryder og en box-to-box spiller i Henderson.
Henderson var nok vores bedste midt sidste år, men jeg mener ikke du kan sammenligne ham med Lucas. Lucas skal "kun" spille opryder i en typisk 4-2-3-1 eller i en diamant 4-1-2-1-2.
Allen er for mig backup, og Can/Lucas må så slås om hvem der er backup til opryder-pladsen.
BR viste sidste år at han er meget fokuseret på at tilpasse sig modstanderne, og til dette skal han have alternativer, og dette giver Lucas.
Du nævner selv midtbanen med Lucas, Allen og Henderson, men mener så her at vi klarede os godt pga en svag spurs midt. Deres svage performance skyldes nok nærmere den sammensætning af hhv. en spilfordeler, en opryder og en box-to-box spiller i Henderson.
Henderson var nok vores bedste midt sidste år, men jeg mener ikke du kan sammenligne ham med Lucas. Lucas skal "kun" spille opryder i en typisk 4-2-3-1 eller i en diamant 4-1-2-1-2.
Allen er for mig backup, og Can/Lucas må så slås om hvem der er backup til opryder-pladsen.
BR viste sidste år at han er meget fokuseret på at tilpasse sig modstanderne, og til dette skal han have alternativer, og dette giver Lucas.