Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Meget enig.henrik1 skrev:Jeg kan godt følge ideen om en fastlagt strategi, men strategien skal jo også fungere. Der er eksempler på både succeshistorier og fiaskohistorier med de forskellige strategier, og jeg synes ikke vores strategi virker særligt god. To af vores bedste spillere sidste sæson var også vores to største og sikkert også dyreste profiler, nemlig Suarez og Stevie. At lige pludselig erstatte en af disse store profiler og tillige fightere, med en masse ikke nævneværdigt eftertragtede talenter, kan jeg ikke se fidusen i. Det er som et par andre har været inde på lidt "Tottenham"-agtigt. Så ser jeg hellere en strategi mere lig Chelseas, hvor man supplerer både med nogle store navne (Costa) og nogle mindre profilerede (div Atletico Madrid-spillere).
Jeg synes det er fint vi får en bredere trup. Men det hjælper ikke ret meget hvis vi ikke har nogen der kan gå forrest. Jeg kan ikke se nogle i truppen, hverken af de nuværende eller nye, der kan lede angrebet eller midtbanen udover Stevie.
Knapt godkendt transfer-vindue. Eller bare mindre god strategi måske.
Jeg tror dog Coutinho indeholder nogle af det du efterlyser rent offensivt, ved at tage teten og vise hvorledes det skal gøres. Men spørgsmålet er for mig, om han overhovet vil få spilletid nok, til at kunne bevise dette. Det virker ikke til han pt. er første valg til start 11 - blot min fornemmelse af hvorledes i hierakiet han pt. er for trænerteamet.
Jeg venter stadig på den transfer, hvor man kan sige at vi virkelig mener det seriøst ved at være titeludfordrer i næste sæson.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja, og man skal desuden huske på, at en mand som Ayre, der står for forhandlingerne, altså har hevet 6 handler i land samt været med til at sælge/udleje et par spillere allerede. I et transfervindue med VM på tapetet, og med diverse træningskampe og turné til USA, må det vel betegnes som yderst produktivt, da han som alle os andre kun har 24 timer i døgnet til at realisere vores transfers. Mit bud er, at han ikke sover meget i disse måneder...AndreasN skrev:Rigtig godt indlæg, Niche. Det forklarer også ganske fint, hvorfor man ikke fra den ene dag til den anden blot ligger et bud på en spiller som Reus.
Vi kan alle ånde lettet op:
Kan vi så ikke lige bytte Johnson med Nathaniel Clyne, når der nu er gang i den i Southampton.Krelle skrev:Vi kan alle ånde lettet op:
Re: Sv: Hvem skal ind?
For mig at se står dette transfervindue lige nu og tipper, også baseret på de indledende træningskampe. En back ville gøre underværker. Faktisk lidt lige meget om det er i højre eller venstre side, da Johnson og Flannagan kan spille i begge sider. Ret beset mangler vi to klassebacker.henrik1 skrev:Jeg kan godt følge ideen om en fastlagt strategi, men strategien skal jo også fungere. Der er eksempler på både succeshistorier og fiaskohistorier med de forskellige strategier, og jeg synes ikke vores strategi virker særligt god. To af vores bedste spillere sidste sæson var også vores to største og sikkert også dyreste profiler, nemlig Suarez og Stevie. At lige pludselig erstatte en af disse store profiler og tillige fightere, med en masse ikke nævneværdigt eftertragtede talenter, kan jeg ikke se fidusen i. Det er som et par andre har været inde på lidt "Tottenham"-agtigt. Så ser jeg hellere en strategi mere lig Chelseas, hvor man supplerer både med nogle store navne (Costa) og nogle mindre profilerede (div Atletico Madrid-spillere).
Jeg synes det er fint vi får en bredere trup. Men det hjælper ikke ret meget hvis vi ikke har nogen der kan gå forrest. Jeg kan ikke se nogle i truppen, hverken af de nuværende eller nye, der kan lede angrebet eller midtbanen udover Stevie.
Knapt godkendt transfer-vindue. Eller bare mindre god strategi måske.
Vi har brug for en kvalitetsangriber. Jeg synes Remy havde været et godt køb, nu hvor vi tilsyneladende ikke går efter spillere i Reus-klassen (dem er der få af).
Altså en back og en angriber og så tror jeg de fleste trods alt (med salget af Suarez) vil vurdere det som et fint vindue.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ganske enig, Jesper. En back og en angriber, sidstnævnte som minimum på Sturridges niveau - altså en, der kan score 20 mål i sæsonen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Surf kunne det være Monroe og Lavezzi?
Jeg ved godt at Lavezzi hovedsaligt ligger på kanten men mener også han kan bruges som striker.
Han er jo godt nok blevet 29år og på det punkt er han jo nok ikke lige passende på vores indkøbsstrategi.
Jeg ved godt at Lavezzi hovedsaligt ligger på kanten men mener også han kan bruges som striker.
Han er jo godt nok blevet 29år og på det punkt er han jo nok ikke lige passende på vores indkøbsstrategi.
Jeg kan godt lide Lavezzi som type, men han er ikke en spiller, der laver 20 mål på en sæson.
Det er nok rigtigt at Lavezzi ikke laver 20 mål, men samtidig vil jeg ikke udelukke det. Vores måde at spille kontrabold på ligger jo lige til ham og det er jo meget forskelligt fra PSG, så om det vil kunne være med til at hæve hans scoringssnit vil jeg ikke udelukke på forhånd. Jeg syntes bare at han indeholder så meget af det som vi gerne vil.
Jeg har bare svært ved at se hvem vi skal gå efter til den forreste position hvis vi ikke har modet/ambitioner/viljen til at gå efter en fra hylde et. ( Falcao, Reus, Cavani, Vidal ) PS 1: Jeg ved godt at Vidal og Reus ikke spiller som forreste mand.
PS 2 : jeg ved også godt at der er mange herinde der ikke mener af den ene eller anden grund at vi ikke kan gå efter spillere i klassen Reus, men her er jeg en af dem der mener at selvfølglig kan vi det. Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe og da slet ikke en klup som vores.
Jeg har bare svært ved at se hvem vi skal gå efter til den forreste position hvis vi ikke har modet/ambitioner/viljen til at gå efter en fra hylde et. ( Falcao, Reus, Cavani, Vidal ) PS 1: Jeg ved godt at Vidal og Reus ikke spiller som forreste mand.
PS 2 : jeg ved også godt at der er mange herinde der ikke mener af den ene eller anden grund at vi ikke kan gå efter spillere i klassen Reus, men her er jeg en af dem der mener at selvfølglig kan vi det. Man skal ikke sætte sit lys under en skæppe og da slet ikke en klup som vores.
Lavezzi scorer ikke 20 på en sæson, men han er fremragende. Han ville imø passe bedre ind end Reus om end Reus måske er en bedre spiller. Jeg synes stadig,at vi skal gå "all in" på Balotelli. Han har det hele. Fysik, teknik, speed, kynisk foran mål x-factor, vandvid, og så er han stadig ung. Så vil jeg skide på, at han er lidt doven og opfører sig sært uden for banen. Det gir imø bare mere kolorit 

Jeg er ikke helt skarp i det norske, men jeg læser "noen" forstærkningen i flertal: http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Tren ... nger1.aspx
Det er åbenlyst en venstre back, der i hvert fald skal hentes. Når vi har hentet en VB, så tror jeg vi lukker den der.Jesper skrev:Jeg er ikke helt skarp i det norske, men jeg læser "noen" forstærkningen i flertal: http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Tren ... nger1.aspx
Badooo siger, hvad han mener!
Mon ikke også, der kommer en angriber til. Med en skade til enten Sturridge eller Lambert vil det sku se tyndt ud..Badooo skrev:Det er åbenlyst en venstre back, der i hvert fald skal hentes. Når vi har hentet en VB, så tror jeg vi lukker den der.Jesper skrev:Jeg er ikke helt skarp i det norske, men jeg læser "noen" forstærkningen i flertal: http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Tren ... nger1.aspx
Re: Sv: Hvem skal ind?
Men er det ikke i flertal? Den engelske findes vel et stedBadooo skrev:Det er åbenlyst en venstre back, der i hvert fald skal hentes. Når vi har hentet en VB, så tror jeg vi lukker den der.Jesper skrev:Jeg er ikke helt skarp i det norske, men jeg læser "noen" forstærkningen i flertal: http://touch.liverpool.no/Nyheter/-Tren ... nger1.aspx