Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 31. jul, 2014 22:55

Brügge spiller en fantastisk kamp, men er du svimmel, hvor var brøndby dårlige over hele linjen. Thomas Frank fejler fuldstændig, og jeg er helt enig i, hvad du skriver, sjampen. Vi, FCK, har ikke niveauet til CL, omend det var en rigtig, rigtig god kamp defensivt og organisatorisk mod Dnipro, men Dnipro er et klassemandskab, der ikke havde deres bedste kamp samtidigt med, at vi gjorde det svært for dem.

Jeg tror, at det bliver et helt andet hold på onsdag. Jeg så Dnipro mod Tottenham på stadion sidste sæson, hvor de er decideret uheldige med ikke at gå videre. Klart bedre end Tottenham og flere kreative, løbestærke og udfordrende spillere, men jeg tror på, at vi har en chance.

Jeg kan på ingen måde ikke fryde mig over, at brøndby ryger ud på røv og albuer, men den måde Carsten Werge gør sit arbejde på er decideret usmagelig. Magen til flabet lille tyk mand skal man lede længe efter. En lille bitte smule respekt (kun meget lidt!) til Thomas Frank og Almebäck for at svare på hans spørgsmål i stedet for at pande ham én.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 31. jul, 2014 23:10

Brøndbys problemer kan tilskrives, at der næsten på intet tidspunkt var pres på boldholderen. Samtidig var afstemningen i bagkæden håbløs, hvor en af de fire spillere ofte var håbløst fejlplaceret, hvilket gav Brügges dygtige dybdeløbere plads til at gøre skade. Jeg vil tilskrive Brøndby minimum halvdelen af belgiernes succes. Det var en beskæmmende indsats. Om Thomas Franks oplæg har været mangelfuldt, eller om hans spillere har glemt at lytte efter, ved jeg ikke, men det var godt nok usammenhængende.

FCK gjorde de elementære ting flot, hvilket man næsten altid kan forvente med Ståle. Desværre stopper glæden så også her, hvorfor han heller ikke har niveau til andet end et sekunda hold. FCKs største chance er at få straffespark, for hvis de skal skabe mere end den halve chance de fik i første kamp, så vil det skabe plads til Dnipros individualister, der på en normal dag nådesløst vil tage livet fra FCK.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » torsdag, 31. jul, 2014 23:19

Jeg synes nu, Ståle har bevist, at han kan få resultater mod langt større klubber end Dnipro. Dette hold har potentiale fordums styrke, men er der ikke - langtfra. Men igen, det bliver et helt andet Dnipro i København, men vi kan godt gå videre.
Liverpool Football Klopp

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 31. jul, 2014 23:25

AndreasN skrev:Brügge spiller en fantastisk kamp, men er du svimmel, hvor var brøndby dårlige over hele linjen. Thomas Frank fejler fuldstændig, og jeg er helt enig i, hvad du skriver, sjampen. Vi, FCK, har ikke niveauet til CL, omend det var en rigtig, rigtig god kamp defensivt og organisatorisk mod Dnipro, men Dnipro er et klassemandskab, der ikke havde deres bedste kamp samtidigt med, at vi gjorde det svært for dem.

Jeg tror, at det bliver et helt andet hold på onsdag. Jeg så Dnipro mod Tottenham på stadion sidste sæson, hvor de er decideret uheldige med ikke at gå videre. Klart bedre end Tottenham og flere kreative, løbestærke og udfordrende spillere, men jeg tror på, at vi har en chance.

Jeg kan på ingen måde ikke fryde mig over, at brøndby ryger ud på røv og albuer, men den måde Carsten Werge gør sit arbejde på er decideret usmagelig. Magen til flabet lille tyk mand skal man lede længe efter. En lille bitte smule respekt (kun meget lidt!) til Thomas Frank og Almebäck for at svare på hans spørgsmål i stedet for at pande ham én.
Helt enig, en katastrofal indsats og det er mærkværdigt at det er vores "rutinerede" spillere der falder helt sammen. I defensiven var Riza klart den bedste, imens Almebäck og Albrechtsen var pinlige. Semb så ud til at være OK, han dummede sig i hvert fald ikke. På midten har Kalle ikke en dårlig kamp, men han formår slet ikke at tage over som han skal også var hans dødbolde utrolig skuffende. Phiri viste vejen. Jeg er som sådan ikke utilfreds med at vi ryger ud som alle forventede da Brügge røg op ad hatten(og som vi unægteligt ser ud til at gøre allerede nu), men måden det sker på er pinlig. En total nedsmeltning på banen og en underlig taktik fra bænken.

Jeg er så lidt uenig omkring Dnipro. Jeg så dem også i EL sidste år og kan ligge genkendende til det du siger. Igår så jeg dog absolut intet der skulle betyde at Dnipro har noget at gøre i CL. De havde absolut intet tempo eller drive i deres spil, deres afleveringer var slet ikke på et niveau der holder i europæisk fodbold. Man ville kunne rose FCK for resultatet hvis det var sidste års Dnipro, men sådan som de spillede igår burde FCK have præsteret langt bedre. Der var vel ikke en dansk skud på mål før Dnipro løb trætte i varmen efter 70-80 minutter. Nikolaj Jørgensen og Cornelius er så pinligt ringe at det gør decideret ondt og se på. Det samme kan man sige om Delaney der dog levere et imponerende stykke løbearbejde(Der ligger en joke omkring Dnipros hools et eller andet sted her), men hvis i regner med at ham og Amartey skal være jeres chanceskabende midtbanedynamo så vil jeg være overrasket hvis ikke et af de 2 jyske hold løber med guldet igen. Sådan som Dnipro leverede igår skal FCK kunne bidrage med mere end en god og organisatorisk defensiv kamp. Er Dnipro ikke bedre i København, så skal FCK simpelthen være i stand til at sende dem hjem med et nederlag og forhåbentlig får man lokket deres fans i bur fra Zoo før man sender dem på flyet hjem. Men sådan som FCK selv leverede er jeg meget i tvivl om der overhovedet er nogle fra de 2 kampe der burde have lov at gå videre, eller om man bare burde finde en klub til næste runde andetsteds fra.

Det er faktisk meget sjovt du nævner Werge. Tidligere, vi taler nok mere end 10 år siden hvis det ellers kan være rigtigt, var jeg faktisk meget begejstret for Werge. Jeg synes hans kommentator arbejde bar stor præg af at han var velforberedt og han havde et glimt i øjet og turde leve sig ind i kampene, imens han stadig var professionel og guidede en igennem forløbet. I takt med at viasat i stor stil har taget over international fodbold, forsvandt den del dog fuldstænding. Jeg tror ikke jeg har set hverken optakt, nedtakt eller noget andet end selve kampen i over 5 år, for jeg kan simpelthen ikke holde ud at høre på dem. Det er ikke kun Werge, men han er selvfølgelig posterboy. Jeg er nemlig helt enig i at Viasats journalister bærer præg af at være flabede og respektløse, fordi de så gerne vil være klassen frække dreng. Jeg synes deres studier og analyser er grænsende pinlige, når jeg bare sammenligner med nogle af de ting man ellers kan finde på nettet uden nær den samme økonomi bag. Det er næsten udelukkende de her dumsmarte bemærkninger og råben højt man får under kampene nu. Viasat og i særdeleshed Carsten Werge er indbegrebet af uprofessionel dækning af fodbold. Hvis man i tiden med de her Smart TV havde muligheden for at slå kommentatorene fra og bare lytte til spillet på banen og lyden fra fans så havde jeg gjort det, men det er vel så heller ingen hemmelighed at jeg foretrækker at se mine superligakampe fra tribunen.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
AndreasN

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » torsdag, 31. jul, 2014 23:45

@sjampen

Dnipro lignede langt fra sig selv, og da slet ikke det hold, de har været de seneste sæsoner, men man kan ikke fornægte, at vi spiller en god kamp og lukker med for deres nøglespillere, og det er vist heller ingen hemmelighed, at det er meget typisk Ståle at komme efter en 0-0. Fornuftig tilgang med det materiale han har til rådighed.

Ang. dine kommentarer om Nicolai Jørgensen og Cornelius synes jeg, at det er en smule, hvis ikke meget, malplaceret. Nicolai Jørgensen kom tilbage fra skade i nærmest sidste kamp af sæsonen og mangler selvsagt en del kamptræning for at finde niveau - ikke destomindre gør han, hvad der passer ham mod Nordsjælland og sætter flere gange mod Dnipro sin direkte mand. Der hvor han mangler er at gøre sine medspillere bedre - det ender tit ud i ingenting, fordi han enten prøver selv eller finder den forkerte aflevering. Dog ting som nok skal komme med tiden. Cornelius spillede efter omstændighederne en god kamp, men når man ikke går helhjertet efter en sejr, så er det ikke nemt at være ene mand på toppen.

Delaney også lige kommet tilbage fra skade og går direkte ind og organisere en ellers vaklende midtbane både i preseason og i kampen mod Silkeborg.

Amartey er for stadig lidt en ubekendt. For mig at se er hans forcer klart i det defensive, hvor han kommer på tværs af utrolig meget og vinder mange nærkampe. På bolden er han stadig lidt usikker, men jeg synes allerede, at det ser bedre ud. Chanceskabende har vores midtbane jo ikke været Hutchinson spillede der - tildels Claudemir på sit højeste. Dertil at der kræves, at kanterne kan meget på eget hånd, hvorfor et køb af Kadrii giver god mening.

Igen, jeg tror, kampen i København bliver en helt anden. Dnipro vil være klart bedre forberedte, mens vi uden tvivl ikke vil spille ligeså henholdende, men vil prøve at styre kampen mere. Jeg er okay fortrøstningsfuld, men jeg forventer et Dniprohold, der kommer ud for fuld musik.

Ang. deres fans, så sad jeg lige ved siden af deres udeafsnit på White Hart Lane, og det bestod ikke andet end en 200-300 hundrede mand, der får Horsens' fans til at ligne vilde dyr - og så lige en 4-5 ordentlige gutter nede foran. Alle de feje kujoner, der jagtede vores fans kommer (forhåbentligt) garanteret ikke.

Dit sidste afsnit er jeg fuldkommen enig i.
Liverpool Football Klopp

sjampen

Indlæg af sjampen » fredag, 01. aug, 2014 00:32

Nikolaj Jørgensen var umiddelbart også en kommentar præget på hans indsats igår, hvor han var forfærdelig. I det hele taget er min opfattelse af ham at han er enten genial eller katastrofal. Cornelius derimod synes jeg er decideret ringe hele tiden. Han lever efter min mening højt på sit efterår hvor han spillede helt sindssygt godt, men det efterfølgende forår og hans tid i Cardiff og efterfølgende FCK comeback har på ingen måde imponeret mig. Han har næsten været ligeså ringe som Makienok.

Jeg er dog stadig ikke enig i at man bare sådan lige kan feje FCKs præstation under gulvtæppet ved at sige det havde defensivt udgangspunkt og kom efter en 0-0. Offensivt var det helt skidt, og det var alt der ikke fungerede. I havde vel nærmest ikke bolden på Dnipros halvdel og var da slet ikke farlige. Defensivt var jeg nun heller ikke synderlig imponeret. Kredit for at trække Dnipro ned i tempo, men der blev alligevel givet chancer væk og til tider brugt noget uortodokst og håbløst forsvarsspil som jeg ikke troede jeg skulle se igen i lang tid, før Almebäck forsøgte at gøre det endnu mere imponerende ringe.

Når det kommer til fansne, så synes jeg det var et åbenlyst tegn på at der ikke bør spilles kampe i Ukraine. Klubberne og landet kan ikke håndtere sikkerheden og afviklingen, den stemning der befinder sig i landet hos diverse folkefærd er tydeligvis ikke til at afholde den slags begivenheder. Jeg forstår simpelthen ikke at UEFA vil være med til at sende andre klubber og deres fans derover. Havde de haft noget som helst format så havde de betalt for klubberne og deres tilhængere kunne rejse til Polen eller andre steder hvor de har respektable stadions og spillet kampene. Det havde intet med fodbold og gøre, men var udelukkende en reaktion på det politiske problem i landet. Jeg havde ærlig talt godt kunne forstå hvis Ståle ikke havde været tryg ved at sende sine spillere på banen til 2. halveg og holdt dem i omklædningsrummet.
Nu er FCK jo dog heller ikke uvante med at have tæskehold rendende rundt i TeliArena, men der skal da i hvert fald bruges samme forhold som når os abekatte fra vestegnen invadere parken, for jeg er da ikke sikker på at de ikke går fuldstænding galt hvis Dnipro bliver sendt ud. Lufthavn-Stadion-Lufthavn og hjem til krigen må være opskriften, hvis der bare er tegn på det mindste fra udeholdets fans i dagene optil kampen.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 01. aug, 2014 04:25

En masse "vi" snak omhandlende andre klubber end Liverpool. Forkert.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » fredag, 01. aug, 2014 08:09

sjampen skrev:Nikolaj Jørgensen var umiddelbart også en kommentar præget på hans indsats igår, hvor han var forfærdelig. I det hele taget er min opfattelse af ham at han er enten genial eller katastrofal. Cornelius derimod synes jeg er decideret ringe hele tiden. Han lever efter min mening højt på sit efterår hvor han spillede helt sindssygt godt, men det efterfølgende forår og hans tid i Cardiff og efterfølgende FCK comeback har på ingen måde imponeret mig. Han har næsten været ligeså ringe som Makienok.

Jeg er dog stadig ikke enig i at man bare sådan lige kan feje FCKs præstation under gulvtæppet ved at sige det havde defensivt udgangspunkt og kom efter en 0-0. Offensivt var det helt skidt, og det var alt der ikke fungerede. I havde vel nærmest ikke bolden på Dnipros halvdel og var da slet ikke farlige. Defensivt var jeg nun heller ikke synderlig imponeret. Kredit for at trække Dnipro ned i tempo, men der blev alligevel givet chancer væk og til tider brugt noget uortodokst og håbløst forsvarsspil som jeg ikke troede jeg skulle se igen i lang tid, før Almebäck forsøgte at gøre det endnu mere imponerende ringe.

Når det kommer til fansne, så synes jeg det var et åbenlyst tegn på at der ikke bør spilles kampe i Ukraine. Klubberne og landet kan ikke håndtere sikkerheden og afviklingen, den stemning der befinder sig i landet hos diverse folkefærd er tydeligvis ikke til at afholde den slags begivenheder. Jeg forstår simpelthen ikke at UEFA vil være med til at sende andre klubber og deres fans derover. Havde de haft noget som helst format så havde de betalt for klubberne og deres tilhængere kunne rejse til Polen eller andre steder hvor de har respektable stadions og spillet kampene. Det havde intet med fodbold og gøre, men var udelukkende en reaktion på det politiske problem i landet. Jeg havde ærlig talt godt kunne forstå hvis Ståle ikke havde været tryg ved at sende sine spillere på banen til 2. halveg og holdt dem i omklædningsrummet.
Nu er FCK jo dog heller ikke uvante med at have tæskehold rendende rundt i TeliArena, men der skal da i hvert fald bruges samme forhold som når os abekatte fra vestegnen invadere parken, for jeg er da ikke sikker på at de ikke går fuldstænding galt hvis Dnipro bliver sendt ud. Lufthavn-Stadion-Lufthavn og hjem til krigen må være opskriften, hvis der bare er tegn på det mindste fra udeholdets fans i dagene optil kampen.
Det synes jeg er lige groft nok. Både Zanka og Nilsson vinder vel stort set alle deres dueller, mens Bengtsson og Høgli lukker ned på kanterne. Især fremragende præstation af Høgli, der holder Konoplyanka ude af hele kampen. Så jeg synes, at det forfejlet at kritisere forsvaret. Angrebet havde selvsagt ikke meget at byde på, men det er heller ikke nemt, når de to mand skulle forsøge at skabe det hele - her forstår jeg ikke, hvorfor man ikke har forsøgt at sætte Kadrii mere i scene over for deres svage backs, men Ståle fik 0-0, og det var det, han kom for. Det så allerede en del bedre ud, da Toutouh kom på banen.

Ang. episoden i Parken, så er der absolut ingen afsted på den tur, der havde noget at gøre med tæskeholdet i Parken. Et tæskehold, der opstod efter brøndby selv havde annonceret derbyinvasion på alle tribuner, hvilket selvsagt ikke kan ske på en hjemmebane til derby. Dermed ikke sagt, at det retfærdiggøre tossers angreb på familiefædre og andre, der tydeligvis på ingen måde er kommet for balladen.

@Emmy

Det kan ikke komme bag på nogle, at vi er mange herinde, der har en passion for en dansk klub også.
Liverpool Football Klopp

sjampen

Indlæg af sjampen » fredag, 01. aug, 2014 09:00

AndreasN skrev: Ang. episoden i Parken, så er der absolut ingen afsted på den tur, der havde noget at gøre med tæskeholdet i Parken. Et tæskehold, der opstod efter brøndby selv havde annonceret derbyinvasion på alle tribuner, hvilket selvsagt ikke kan ske på en hjemmebane til derby. Dermed ikke sagt, at det retfærdiggøre tossers angreb på familiefædre og andre, der tydeligvis på ingen måde er kommet for balladen.
Ja det er utroligt at man i Parken opererer med Udeholdets stemningstribune også FCK tribuner hvor alle andre end FCK fans er jaget vildt, på trods af at der ikke engang til et derby er udsolgt. Jeg synes det er beskæmmende at man for at se den største fodboldkamp vi i Danmark kan præstere så skal man hvis man ønsker at se den i Parken være FCK fan eller en del af de stemningsskabende Brøndbyfans. Hvis man er neutral fodboldfan har mindre børn kan man altså ikke se fodbold. Ligeledes kan man heller ikke have en ven fra den modsatte fanskare, for ligegyldigt hvad vil den ene være udsat. Jeg forstår udemærket godt at man på alle andre tribuner end udeholdets, kan opretteholde et ordensreglement der betyder at man ikke må have udeholdets trøjer eller andet på, men sådan som FCKs sikkerhedsfolk reagerede under kampen og FCKs organisation opførte sig efter kan jeg kun tolke det som om at de stod inde for opførslen.

Jeg har iøvrigt aldrig oplevet at der til derbys på det mindre Brøndby Stadion skulle have været 3 tribuner til "os" og 1 til udeholdet, men derimod FCK enden, Sydsiden og 2 neutrale, hvor de 2 neutrale sider dog har de forhold at den ene side bruges en del til sponsorer, journalister etc. (APOLLO) og den anden side er forholdsvist besøgt af sæsonkortholdere(LOXAM) der ikke ønsker at sidde på sydsiden.
Også er det foriøvrigt ikke kun til derbys at alle andre end FCK fans skal igennem deres egen version af den spanske inkvisition: http://www.mx.dk/sport/sportsnyheder/story/21924695
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
AndreasN

Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » fredag, 01. aug, 2014 10:13

Du kan jo ikke sammenligne episoden med tyrkerne med det, der skete i Ukraine. I stedet for blot at tro, at uskyldige tyrkere blev jagtet af farlige fans, så er det klart for enhver idiot, at man ikke stiller sig på Sektion 12, hvis man er fan af udeholdet. Skulle man være så fræk/dum at gøre det alligevel (som tilfældet var her), så er det også en rigtig dårlig idé at føre sig frem, når man bliver bedt både af vagter og fans om at fjerne sig fra tribunen. En reaktion var derfor uundgåelig. I Ukraine bliver helt uskyldige fans jagtet på deres eget afsnit uden at have opført sig åndssvagt. Selvsamme ukrainere, der dagen inden kampen havde overfaldet selvsamme mennesker på hotellet.

Ang. derby, så har det jo også altid været sådan, at der er to stemningstribuner - en til hvert hold - og to mere eller mindre neutrale tribuner (i Parken skal man selvfølgelig ikke stille sig på Nedre C, hvis man er fan af udeholdet). Til dette derby annoncerer Alpha kæmpe derbyinvasion og opfordrer folk til at købe billetter til at neutrale afsnit, samle sig og bidrage til stemningen der. Allerede der er det utænkeligt, at der ikke vil komme en reaktion. Men igen - det retfærdiggøre selvfølgelig ikke, at man angriber tilfældige familier mm. og beslutter sig for at uddele tæsk til alle, der viser den mindste sympati til brøndby. Når nu den såkaldte "derbyinvasion" ikke var noget, så kunne man nemt bare have holdt sig væk, men nu snakker vi om håbløse psykopater, der havde taget en beslutning om at tæve alle.
Senest rettet af AndreasN fredag, 01. aug, 2014 14:25, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » fredag, 01. aug, 2014 11:49

Efter et par dage med europæisk bold, kom jeg til at spekulere på, hvornår der egentlig trækkes lod til den nye CL-sæson? Altså hvornår grupperne trækkes. Nogen der ved det? :)
YNWA

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » fredag, 01. aug, 2014 12:00

SimonA skrev:Efter et par dage med europæisk bold, kom jeg til at spekulere på, hvornår der egentlig trækkes lod til den nye CL-sæson? Altså hvornår grupperne trækkes. Nogen der ved det? :)
Torsdag d. 28. August.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » fredag, 01. aug, 2014 12:04

Alonso skrev:
SimonA skrev:Efter et par dage med europæisk bold, kom jeg til at spekulere på, hvornår der egentlig trækkes lod til den nye CL-sæson? Altså hvornår grupperne trækkes. Nogen der ved det? :)
Torsdag d. 28. August.
For sivan hvor er det fedt at vi skal spille Champions League igen :D

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » fredag, 01. aug, 2014 12:04

Alonso skrev:
Torsdag d. 28. August.
Mange tak!
YNWA

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » fredag, 01. aug, 2014 18:21

Faldt lige over Carsten Werges interviews fra i går. Kan fra min tid på journalisthøjskolen sige, at han laver et par interviews, der er meget langt fra det vi lærer på skolen. Faktisk begår han undervejs flere af de såkaldte dødssynder. Det virker som om, at han havde sat sig for at være kritisk, men glemte helt hvad målet med interviewet var. Hans hårde tone, hvor han næsten konstant træder i karakter med egen holdning, da der bruges mange værdiladede ord i spørgsmålene, skaber billedet af en åben slagsudveksling mellem ham og interviewpersonen. Han har altså på alle måder forladt den professionelle rolle.

Jeg forstår sagtens, at man meget gerne vil hurtigt frem til pointen, hvilket kan fremprovokere lidt for mange ledende spørgsmål. Nogle gange er formatet ikke til andet. Men lige her havde han god tid til at spørge løs, så han kunne få talt både Thomas Frank og Michael Almebäck varme, så de selv kunne pointere hvad der gik galt. I stedet får vi Carsten Werges påstande og to personer, der står med paraderne oppe og helst ikke vil erkende noget. Med andre ord er interviewet ubrugeligt, da det er Werge der siger noget og ikke de to personer.

Derfor bliver jeg også oprigtig ked af den holdning TV3sports redaktionschef, Kim Mikkelsen, har: "Carsten Werge er en af landets dygtigste sportsjournalister. Mange ville have dukket hovedet og stillet ufarlige spørgsmål for at undgå en ubehagelig konfrontation efter sådan en kamp, men Werge holdt fast, og gik hårdt og kontant til aktørerne, som netop havde leveret en miserabel indsats. Det skal han have ros for."

En umådeligt blåøjet analyse af interviewet. Havde klædt redaktionen at erkende, at interviewet ikke var nogen ubetinget succes. De skal altså ikke stikke nogen kniv i ryggen på Werge, men bare acceptere og forstå den kritik, der har været. Når man ser sådan en arrogance, så forstår man, at journalister ikke er de mest elskede i kongeriget. Jeg græmmes.

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... nterviews/

Besvar