Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 01. aug, 2014 20:59

Lavezzi kunne godt blive angriberen. Er der mål nok i ham ?.

Mit ønske er Carvani
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 01. aug, 2014 21:15

Kelly skrev:Lavezzi kunne godt blive angriberen. Er der mål nok i ham ?.

Mit ønske er Carvani
Nej, der er ikke nok mål i ham. Jeg tror stadig, vi henter Bony...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. aug, 2014 21:27

Aggerdoo skrev:
Kelly skrev:Lavezzi kunne godt blive angriberen. Er der mål nok i ham ?.

Mit ønske er Carvani
Nej, der er ikke nok mål i ham. Jeg tror stadig, vi henter Bony...

Bony lyder i mine øre noget middelmådigt. Men tror desværre også, det ender med ham..

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » fredag, 01. aug, 2014 22:03

Jeg håber inderligt, at der arbejdes på fuldt tryk for at hente Vidal. Der mangler altså lige en topklassespiller ved siden af Henderson, som løber lige så meget.

Vidal - Hendo
Gerrard

Så ville jeg være ganske godt tilfreds med dette transfervindue.

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » fredag, 01. aug, 2014 22:06

Danie15turridge skrev:Jeg håber inderligt, at der arbejdes på fuldt tryk for at hente Vidal. Der mangler altså lige en topklassespiller ved siden af Henderson, som løber lige så meget.

Vidal - Hendo
Gerrard

Så ville jeg være ganske godt tilfreds med dette transfervindue.
Lallana kan da sagtens spille den plads du har placeret Vidal på, og han løber endda næsten ligeså meget som Henderson, hvilket siger en hel del.
Jeg kan dog godt forstå dit ønske om at se Vidal i Liverpool, da han nok er blandt verdens bedste til at udføre sit job som motor på midtbanen.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 01. aug, 2014 23:40

Efter køb af Lallana og can vil jeg da næsten sige at netop midtbanen er den der mindst trænger til at splashe cash efter en star som vidal. Hellere smid samme beløb på en klasse angriber!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » lørdag, 02. aug, 2014 00:01

LFC-Aaby skrev:Efter køb af Lallana og can vil jeg da næsten sige at netop midtbanen er den der mindst trænger til at splashe cash efter en star som vidal. Hellere smid samme beløb på en klasse angriber!
Enig! Pengene skal først bruges på en angriber og 2 backs
Justice for the 96! <3

Krelle
Geografisk sted: Vejle

Indlæg af Krelle » lørdag, 02. aug, 2014 00:26

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » lørdag, 02. aug, 2014 00:39

Krelle skrev:
Hvis han kunne holde sig til at spille fodbold og glemme alle dumhederne ville han være en klasse signing. Tror dog ikke dette er muligt.
Og hvordan mon det vil se med Sturridge og Balotelli? To af de største humørspillere jeg kender til.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 02. aug, 2014 00:44

Krelle skrev:
Vi er vel allesammen klar over, at Balotelli på mange måder er en helt forrygende spiller, så det er der i sig selv ikke noget overraskende i, at Rodgers også synes. Det interessante er, hvilken kontekst han har sagt det i. Er det svar på et spørgsmål i stil med "Rodgers, are you interested in signing Balotelli?", så har vi en historie. Er det bare en del af en tilfældig samtale om AC Milans hold (hvilket nok er det mest sandsynlige scenarie), så er der vist ikke mere at snakke om. I hvert fald ikke i den her tråd.

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » lørdag, 02. aug, 2014 00:51

LFC-Aaby skrev:Efter køb af Lallana og can vil jeg da næsten sige at netop midtbanen er den der mindst trænger til at splashe cash efter en star som vidal. Hellere smid samme beløb på en klasse angriber!
Hvad så når Lallana spiller på kanten? Allen (og Can/Lucas) er simpelthen ikke god nok backup i min verden. Gerrard er 34 år og spiller næppe 40-50 kampe i denne sæson. Her kan Lucas agere backup sammen med Can på den defensive midt. Vidal har så meget klasse at han kan skubbe alle på vores nuværende midtbane ud af start-elleveren. Desuden synes jeg at det er super vigtigt at have en ordentlig bredde på midtbanen, da vi ofte falder igennem netop på denne del af banen. Vidal scorer som regel også et pænt antal mål (1 pr. 4. kamp ca. i Juvetiden). Udover dette så synes jeg også vi savner en der virkelig tackler i gennem og sætter sig i respekt - der mangler noget vildskab, som vi absolut ikke har i form af Lucas og Allen!

Taget i betragtning af at vi højst sandsynligt kommer til at spille med en enkelt angriber i den kommende sæson, så har vi altså Sturridge, Lambert og Borini. Hvad ville vi få ud af at hente Balotelli, udover problemer når Rodgers kun kan stille en ad gangen? Hvis Borini bliver solgt, skal der selvfølgelig en erstatning ind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 02. aug, 2014 02:17

Danie15turridge skrev:Hvad ville vi få ud af at hente Balotelli, udover problemer når Rodgers kun kan stille en ad gangen?
Hvis en/to back hentes, balotelli bliver væk og Glen Johnson foræres væk, så er dette vindue perfekt. Selv hvis Borini sælges kan jeg ikke se fornuften i et balotelli køb.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » lørdag, 02. aug, 2014 02:29

Orker ikke ballotelli. En mand der er mere end dobbelt så belastende som Suarez og ikke engang halvt så god.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » lørdag, 02. aug, 2014 03:32

Balotelli...

Jeg kan se for mig BR få styr på ham som med Suarez. Han scorer 25+ i to sæsoner og ryger til Real for 1,2 mia
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 02. aug, 2014 04:36

Fik BR styr på Suarez? :?
Badooo siger, hvad han mener!

Besvar