Så du værdisætter Agger til 30 mio £?Xenne skrev:Hvad med den her deal, det nok mest ønske tænkning
Agger til Wolfsburg
10m£ til os + Ricardo Rodriguez
hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
"We're not racist, we only hate the mancs"
Doh, mener selvfølgelig Agger + 10mio for RodriguezEmmy skrev:Så du værdisætter Agger til 30 mio £?Xenne skrev:Hvad med den her deal, det nok mest ønske tænkning
Agger til Wolfsburg
10m£ til os + Ricardo Rodriguez

-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
01 Aug 2014 04:50:25
Rafa Paez off to Bologna on loan, with an option of a permanent deal apparently.
Any truth eds?
Hingle McCringleberry
{Ed001's Note - they are interested in taking him on loan yes.}
Håber sku ikke det er sandt. Han har kun været her i 1 sæson, og han har været en klippe i de kampe jeg har set ham.
Rafa Paez off to Bologna on loan, with an option of a permanent deal apparently.
Any truth eds?
Hingle McCringleberry
Håber sku ikke det er sandt. Han har kun været her i 1 sæson, og han har været en klippe i de kampe jeg har set ham.
Han bliver 20 om få dage og har ikke været omkring sæsonforberedelserne for førsteholdet, så det har vel altid peget i den retning.pommelfeen skrev:01 Aug 2014 04:50:25
Any truth eds?
Hingle McCringleberry
Er jeg den eneste der er lidt bekymret i henhold til Allen? Ud fra det perspektiv, at han ser ud til at langt nede i hierarkiet. Som jeg ser det, er han på de fleste pladser det fjerde alternativ. På den dybe midtbane står han vel bag Gerrard, Lucas og Can. På hendos plads står han vel bag Can, og på den offensive af de tre midtbane positioner, er vel Coutinho, Lallana, Can også foran ham i køen?
Ved nærmere reflektion, er det faktisk en fantastisk følelse, at vi nu endelig har en masse alternativer til de forskellige position omkring på banen - ikke just den følelse, der forfulgte en gennem eventyret sidste sæson
Ved nærmere reflektion, er det faktisk en fantastisk følelse, at vi nu endelig har en masse alternativer til de forskellige position omkring på banen - ikke just den følelse, der forfulgte en gennem eventyret sidste sæson

Joe Allen skal vi skille os af med. Han har ikke det der skal til. Der er flere der er langt bedre og holdbare end han er. Han er ikke så eminent pasningsspiller som det blev gjort til da han tiltrådte. Han bør ikke spille flere at vores træningskampe
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg synes ikke man kan afskrive Allen endnu. Han har givetvis ikke retfærdiggjort sin pris i sine første to sæsoner, men bare se på Henderson, som ingen havde særligt meget fidus til det første halvandet år i klubben. Og med til den historie hører jo også, at han eftersigende spillede skadet i den første sæson, hvor han da også sluttede sæsonen af med at være ude otte kampe. I sidste sæson havde han faktisk nogle fine kampe, hvor bl.a. hans styrker i presspillet var vigtige, fx kampen på Old Trafford og kampen forinden mod Southampton. For mig at se er spillere som Allen essentielle for den måde, som Rodgers til tider ønsker at spille på, hvor vi har brug for en spiller til at sætte tempoet og diktere kampen. Allens flade afleveringer over korte afstande fejler intet i den forbindelse, hvor han er med til at binde spillet samme og sørge for at holde bolden i egne rækker, indtil en mere kampafgørende spiller kan blive sat i scene.
På den baggrund ser jeg mere denne sæson som knald eller fald for Allen, hvor han gerne må bygge lidt på sit spil i forhold til at brede spillet ud med lidt længere afleveringer, som jeg også tror, at der bliver bedre mulighed for, hvis Rodgers gør alvor af at bruge 4-5-1/4-3-3 oftere. Han er da også umiddelbart over nyankomne, tyveårige Can i hierarkiet, ligesom han sagtens kan blive foretrukket frem for Sterling, Lallana eller Coutinho, som han jo også blev det i sidste sæson, ud fra taktiske overvejelser. Han har trods alt spillet over 20 ligakampe i sine to første sæsoner og over 15 kampe fra start.
Havde det været muligt at erhverve Rakitic foran Barcelona, kunne vi givetvis have overvejet en udskiftning, men jeg ser ikke en erstatning til rimelige penge være ledig lige pt.
På den baggrund ser jeg mere denne sæson som knald eller fald for Allen, hvor han gerne må bygge lidt på sit spil i forhold til at brede spillet ud med lidt længere afleveringer, som jeg også tror, at der bliver bedre mulighed for, hvis Rodgers gør alvor af at bruge 4-5-1/4-3-3 oftere. Han er da også umiddelbart over nyankomne, tyveårige Can i hierarkiet, ligesom han sagtens kan blive foretrukket frem for Sterling, Lallana eller Coutinho, som han jo også blev det i sidste sæson, ud fra taktiske overvejelser. Han har trods alt spillet over 20 ligakampe i sine to første sæsoner og over 15 kampe fra start.
Havde det været muligt at erhverve Rakitic foran Barcelona, kunne vi givetvis have overvejet en udskiftning, men jeg ser ikke en erstatning til rimelige penge være ledig lige pt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Synes også, det er meget tydeligt i for eksempel træningsøvelser, at Joe Allen er utrolig rolig og boldsikker på meget små områder. Han skal bare blive dygtigere til at sætte det i scene - ligesom mange andre unge spillere.
Han er enormt dygtig med bolden men som du selv siger så mangler han lige det sidste farlighed. Jeg ser absolut ingen grund til at han skal væk.Alonso skrev:Synes også, det er meget tydeligt i for eksempel træningsøvelser, at Joe Allen er utrolig rolig og boldsikker på meget små områder. Han skal bare blive dygtigere til at sætte det i scene - ligesom mange andre unge spillere.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Han er en fantastisk spiller at have siddende på bænken eller når der er skader i truppen. Jeg tror aldrig han bliver fast starter, men han har alligevel en vigtig rolle synes jeg. Spørgsmålet er vel, om det på et tidspunkt kan blive aktuelt, at han vil søge væk for at få fast spilletid.Emmy skrev:Han er enormt dygtig med bolden men som du selv siger så mangler han lige det sidste farlighed. Jeg ser absolut ingen grund til at han skal væk.Alonso skrev:Synes også, det er meget tydeligt i for eksempel træningsøvelser, at Joe Allen er utrolig rolig og boldsikker på meget små områder. Han skal bare blive dygtigere til at sætte det i scene - ligesom mange andre unge spillere.
Allen er en glimrende bredde-spiller. En som kan affinde sig med ikke at være førstevalg.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Men endnu vigtigere så kan vi risikere, at han bliver god nok til at være førstevalg, ligesom Can også sagtens kan tage hans plads, hvis han går helt amok. Køber vi Vidal e.l., så får vi ikke lige konkurrence om den sidste plads på midtbanen, og Rodgers udtrykte jo i forbindelse med købet af Mignolet, at transferstrategien bl.a. sigtede mod større konkurrence på de enkelte positioner.ilusio skrev:Allen er en glimrende bredde-spiller. En som kan affinde sig med ikke at være førstevalg.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Præcis, ser ham lidt som en blanding af Coutinho og Henderson, altså en allround spiller, der er god på bolden samt i genpresset, uden nogle spidskompetancer i relation til spillertruppen. Giver fleksibilitet på bænken, men min bekymring bunder mere i, at Allen vel er ved at have den alder, hvor startplads er prioritet i forhold til udvikling. Set ud fra Liverpools synsvinkel, er det selvfølgelig kun godt at have en spiller som Allen siddende på bænken.
Virker fornuftigt! - Tror på ham i længden.