Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Alonso » søndag, 03. aug, 2014 21:58

Hekkem skrev:Nu er der flere der har ytret at Kahlenberg er overvurderet, så det er ikke en selvfølge at Kahlenberg er en klassespiller.
Så er der flere, der skal have hovedet ud af røven.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 03. aug, 2014 22:27

Alonso skrev:
Hekkem skrev:Nu er der flere der har ytret at Kahlenberg er overvurderet, så det er ikke en selvfølge at Kahlenberg er en klassespiller.
Du kan starte med dit eget forstørrede hoved.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 03. aug, 2014 22:41

Alonso skrev:
God respekt for dine meddebattører, der lige har en anden holdning end din ;) :music:
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 03. aug, 2014 22:57

Alonso skrev:
Haha.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 03. aug, 2014 23:03

Ja, jeg trollede vist lidt der. Beklager.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 03. aug, 2014 23:05

Alonso skrev:Ja, jeg trollede vist lidt der. Beklager.
Jo... Hvis 'Trolle' betyder at sige noget vanvittig dumt som man så ikke vil stå inde for bagefter.

Alle 'ej det bare for sjov' som man brugte som lille barn
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 03. aug, 2014 23:13

Ahr, det er dig der er inde i allanshore.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 03. aug, 2014 23:20

Bellamy_fever skrev:
Jo... Hvis 'Trolle' betyder at sige noget vanvittig dumt som man så ikke vil stå inde for bagefter.

Alle 'ej det bare for sjov' som man brugte som lille barn
Jeg står ved det hele - ellers havde jeg jo heller ikke beklaget.

asger90

Indlæg af asger90 » mandag, 04. aug, 2014 12:21

Det kan måske lyde en anelse skørt, men jeg vil blot tilføje til Kahlenberg debatten, at det altså også virker til at ALT Brøndby's spil SKAL gå i gennem ham. Det virker som om at medspillerne har så stor respekt for ham, at de afleverer den til ham i stedet for at starte initiativer selv, når der ellers er tid og plads. I går så man hvor effektivt man kan lukke Brøndby ned ved blot at tvinge Kahlenberg til at spille på tværs langt nede i banen. Så jeg synes, at Kahlenberg står med for meget ansvar for deres spil.

Men jeg melder mig i koret af dem, som ikke mener der er tale om en klassespiller. Hans lange afleveringer er gode og han kan fordele spillet, men det går ganske enkelt for langsomt. Hans drive er simpelthen for langsomt. Og Brøndby vil jo som udgangspunkt være spilstyrrende i de fleste kampe, hvorfor der er brug for at sætte spillet hurtigt op. Fysisk er han, som du selv, Sjampen påpeger, svag når modstanderen er enten fysisk stærkere eller hurtigere. Det fører til en del af de her farlige bold tab, som vi også så mod LFC og at Brøndby's midtbane ofte bliver overløbet.

Må godt nok sige at jeg synes du negligerer FCK's præstation mod DNIPRO helt vildt, Sjampen. Jeg synes faktisk, at FCK leverer en klassepræstation. FCK har europæisk erfaring og det udnytter de til, at optræde med den disciplin det kræver at man skal have for at kunne klare et omstillingsfarligt hold som DNIPRO. Det fungerede super med Amartey og Delaney på midten, som lukkede hullerne centralt og med Bashkim og Amankwaa som hjalp backerne mod de gode kanter. Forstår ikke hvorfor du kritiserer Nicolai Jørgensen? Det er klart, at i sådan en kamp hvor kanterne sjældent kommer over midten, der er det svært for ham i sin frie rolle at skabe noget for sine medspillere. Derfor vil det selvfølgelig være på inviduelle præstationer han skal skabe noget, men jeg synes han i mange tilfælde får driblet sig fri og holdt fast i bolden. Cornelius er på en meget svær opgave. Han er helt alene nærmest i hele kampen. Jeg er dog enig i, at han ikke har haft den bedste start på sæsonen trods to mål mod FCV.

Brøndby begik den modsatte fejl. Brugge havde uendeligt meget plads i hele mellemrummet mellem midtbane og forsvar, hvorfor især Almeback så dum ud fordi han tit blev hevet ud af position. Ørnskov fylder noget, men Phiri og Kahlenberg evnede ikke at støtte tilstrækkeligt eller presse Brugge længere oppe på banen.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 05. aug, 2014 09:29

@ asger90

Nicolai Jørgensen lavede et utal af fejl, hvoraf flere var decideret uprovokerede. Så det er ganske rimeligt at kritisere ham.

Han lægger sit spil op på for højt et niveau, hvor medspillerne ikke kan være med. Han skal spille mere simpelt, når modstanden er sværere end i superligaen.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 06. aug, 2014 20:38

Så har vi FCK i front mod et videre deltagelse af CHL! Cornelius på pletten, men Stephan Andersen halter godt nok i hans dueller, men spændende kamp end til videre. :)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 06. aug, 2014 21:53

AJ skrev:@ asger90

Nicolai Jørgensen lavede et utal af fejl, hvoraf flere var decideret uprovokerede. Så det er ganske rimeligt at kritisere ham.

Han lægger sit spil op på for højt et niveau, hvor medspillerne ikke kan være med. Han skal spille mere simpelt, når modstanden er sværere end i superligaen.
Blandt andet et frispark der skal give gult, men dommeren lod spillet fortsætte og glemte vidst at vende retur med en ostemad.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 06. aug, 2014 22:02

Super flot resultat af FCK i aften. Forhåbentlig kan AaB holde fast i deres fine resultat.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 06. aug, 2014 22:05

Man kan sige med om Ståle, men for satan, hvor kan han de her kampe! Yes!!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. aug, 2014 22:06

Fantastisk 2. halvleg af FCK, hvor de tør spille fodbold og til tider udspiller Dnipro..

Kom så AaB.

Besvar