Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » torsdag, 14. aug, 2014 13:43

Gider Romero skifte til en klub, hvor han ikke er garanteret førstevalg? Næppe.
Scouser by heart.

Siden 2009.

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » torsdag, 14. aug, 2014 14:11

Så er den vist officiel, der bliver kun taget billeder når lægetjekket er klaret.

Billede

Billede

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » torsdag, 14. aug, 2014 14:20

jacob-vig skrev:Så er den vist officiel, der bliver kun taget billeder når lægetjekket er klaret.

Billede
Følger Ashley Cole med gratis? :lol:

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 14. aug, 2014 14:28

Mirror skriver i dag, at vi nu også har Alex Song i kiggerten. http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ex-4047544

Mit gæt er, at der sidder en på redaktionen og har det sjovt.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » torsdag, 14. aug, 2014 14:32

OBI-WAN skrev:Mirror skriver i dag, at vi nu også har Alex Song i kiggerten. http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ex-4047544
Har håbet på denne transfer i et stykke tid nu! En rigtig 6'er og 8'er. Får vi ham må vi gerne sælge Lucas, får vi ham ikke så skal Lucas også blive.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 14. aug, 2014 14:59

Tænker Song kan være et godt køb, hvis Lucas er på vej ud. Ved godt vi har købt Emre Can, men konkurrence er godt. Song imponerede mig da han var i Arsenal til sidst.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 14. aug, 2014 15:01

TomViolence skrev:Gider Romero skifte til en klub, hvor han ikke er garanteret førstevalg? Næppe.
Muligheden for at være førstevalg er vel til stede når konkurrencen er med mignolet. To ens typer synes jeg.
We need a new Fowler...

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 14. aug, 2014 15:02

Kan det tænkes, at man måske mener, at Markovic kan fungere som den tredje angrebsmulighed? Bed mærke i denne observation.
Liverpool Echo skrev:Liverpool had tracked Markovic the younger since his days with Serbia’s U17 side. There, his blistering pace and eye for goal drew comparisons with Michael Owen, the former Reds striker.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... cs-7611831
Kloppite

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » torsdag, 14. aug, 2014 15:08

nikand skrev:
TomViolence skrev:Gider Romero skifte til en klub, hvor han ikke er garanteret førstevalg? Næppe.
Muligheden for at være førstevalg er vel til stede når konkurrencen er med mignolet. To ens typer synes jeg.

... hvilket er grunden til, at jeg bruger ordet 'garanti'. ;)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 14. aug, 2014 15:16

Ingen spillere er jo garanteret noget. Hvis de var det, så skulle de jo spille, lige meget hvor dårligt de gjorde det, og hvor dårlig form de var i.

Når det er sagt, så forstår jeg selvfølgelig godt din pointe. Jeg forventer bare, at en professionel sportsmand altid vil tænke, at han kan blive førstevalg. Hvis man ikke tror på det, så er man jo ikke et konkurrencemenneske. Hvor er sulten er man lige efter at vinde og blive bedre, hvis man har den anden indstilling? Så kan man lige så godt stoppe karrieren.

Hvem havde troet, at Diego Lopez skulle fortrænge Iker Casillas fra målet i Real Madrid? Sergio Romero, om jeg tror på rygtet eller ej, skal da have den samme tro, hvis han ankommer til klubben.

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » torsdag, 14. aug, 2014 15:34

Alonso skrev:Ingen spillere er jo garanteret noget. Hvis de var det, så skulle de jo spille, lige meget hvor dårligt de gjorde det, og hvor dårlig form de var i.

Når det er sagt, så forstår jeg selvfølgelig godt din pointe. Jeg forventer bare, at en professionel sportsmand altid vil tænke, at han kan blive førstevalg. Hvis man ikke tror på det, så er man jo ikke et konkurrencemenneske. Hvor er sulten er man lige efter at vinde og blive bedre, hvis man har den anden indstilling? Så kan man lige så godt stoppe karrieren.

Hvem havde troet, at Diego Lopez skulle fortrænge Iker Casillas fra målet i Real Madrid? Sergio Romero, om jeg tror på rygtet eller ej, skal da have den samme tro, hvis han ankommer til klubben.
Jep, det er jeg helt enig i, at sportsfolk burde have. Men det er bare ikke altid sagen. Der er sikkert en masse gode eksempler, som jeg ikke lige kan komme på. ;) Nogle foretrækker spilletid frem for udvikling, og det er umuligt at sige, hvad Romero tænker.

Men hvis vi få ham om bord sammen med Mignolet, hører I ikke mig klage!
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Ivanhoe
Geografisk sted: Amager

Indlæg af Ivanhoe » fredag, 15. aug, 2014 09:54

Romero var ju udlånt til Monaco sidste sæson, hvor han ikke var førstemålmand. Ved ikke hvordan hans situation i Sampdoria ser ud, men han har prøvet at sidde på bænken før...

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 15. aug, 2014 12:41

Jeg er spændt på hvornår argentineren i Paris bliver lnket lidt kaftigere til os. Bare rolig, i hørte det her først ;)
Det er kun et spørgsmål om tid.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 15. aug, 2014 12:51

ilusio skrev:Jeg er spændt på hvornår argentineren i Paris bliver lnket lidt kaftigere til os. Bare rolig, i hørte det her først ;)
Det er kun et spørgsmål om tid.
Lavezzi eller Pastore?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 15. aug, 2014 12:55

Jeg tror vi køber Bony og det gør jeg, fordi jeg synes der er et kraftigt mønster i sommeren transfervindue. Vi har udset os nogle mål og så er det som om vi holder gryden i kog, hvorefter vi åbenbart alligevel er blevet så tilpas attraktive og økonomisk stærke, at vi kan købe den pågældende spiller.

Og grunden til at jeg synes det er et klogt valg, det er at vi får en spiller, der med ret stor sandsynlighed kan levere fra dag 1. Og det er på 9er positionen, vi er klart dårligst besat, fordi Sturridge er en smule skrøbelig og alligevel ikke vil kunne spille alle kampe. Og Lambert på udebane mod Real Madrid, det holder ikke (og jeg kan godt lide Lambert). Derudover kan Sturridge også spille de to yderangriberpositioner, hvor vi i forvejen er ret stærkt kørende kvantitetsmæssigt og kvalitetsmæssigt.

Så det er et logisk køb, en spiller der rent faktisk er til at få i (hvis prisen er rigtig) modsætning til dem vi virkelig, virkelig godt kunne tænke os. Derudover er det en spiller, der måske har nogle af de kompetencer, som de øvrige ikke har, så det giver også taktiske- og systemmæssige muligheder. Og så er han ret beset måske ikke sublim verdensklasse, men man skal ikke undervudere ham - jeg synes at han er god!

Det der taler imod, det er at Swansea godt ved, at vi er lidt smådesperate, så prisen kan også blive for høj, hvilket igen er logisk nok, for de skal her sent i vinduet så til at hente en ny angriber.

Som jeg skrev i et indlæg, så var det nok dette køb nok det man i virkeligheden skulle have foretaget aller først, men på den anden side kunne man ikke vide at Remy, tilsyneladende, ikke var fit - den manglende handel ærgrer mig i øvrigt stadigvæk.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar