Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ja medmindre de rykker Pepe op som i de "glade" Mourinhodage
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Så for et par dage siden (kan ikke linke, sorry) at Mourinho måske havde meldt sig i kampen om Khedira. Men under alle omstændigheder må han vel være til salg så, og derfor måske ikke tiltænkt nogen stor rolle?
Ang. Alonso, ser jeg ham mest som en 6'er ala. Gerrard og Pirlo, altså dybdeliggende spilfordeler, som bestemt godt kan sætte en takling ind men ellers er der ikke meget "stål" over dem imo.
Ang. Alonso, ser jeg ham mest som en 6'er ala. Gerrard og Pirlo, altså dybdeliggende spilfordeler, som bestemt godt kan sætte en takling ind men ellers er der ikke meget "stål" over dem imo.
Ok debut for Diego Coast i Chelsea. 2 kasser efter 7 min 

Jeg er arogant, men har intet at have det i.
Aspas ind - Real Madrid doomed
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Han har nu spillet i par af de tidligere venskabskampe og har også her score i hvert fald et mål, men virker som om han har fundet skarpheden op til Premier League.Reina skrev:Ok debut for Diego Coast i Chelsea. 2 kasser efter 7 min
Sami Khedira har siden 09/10 sæsonen, hvor whoscored begyndte at registrere, aldrig matchet Xabi Alonso på tacklinger, interceptions og til dels clearinger. Alonso har også alle sæsoner begået flere frispark.
Den samlede statistik for perioden per kamp.
Alonso: 3,2 tacklinger; 2,4 interceptions; 1,2 clearinger; 0,3 blokerede skud og 1,6 frispark.
Khedira: 1,6 tacklinger; 1,4 interceptions; 0,9 clearinger; 0,3 blokerede skud og 1 frispark.
Den samlede statistik for perioden per kamp.
Alonso: 3,2 tacklinger; 2,4 interceptions; 1,2 clearinger; 0,3 blokerede skud og 1,6 frispark.
Khedira: 1,6 tacklinger; 1,4 interceptions; 0,9 clearinger; 0,3 blokerede skud og 1 frispark.
Siden Alonso kom til Liverpool har han nu i 10 år været blandt verdens 3 bedste holding midfielders
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Sådan ser de danske united fans opstilling ud (mod swansea):
Jones - Smalling - Blackett
Young - Herrera - Fletcher - James
Mata
Rooney - Januzaj
klart et mesterskabs kandidat hold
Mata
Rooney - Januzaj

Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
hvem er de andre 2? Pirlo og Gerrard?ilusio skrev:Siden Alonso kom til Liverpool har han nu i 10 år været blandt verdens 3 bedste holding midfielders
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- And I'm Javert
- Alder: 33
Hvem er Blackett og James? Sådan som deres trup ser ud er jeg godt nok ikke imponeret af deres defensiv, heller ikke hvis Rafael/Valencia, Shaw, Evans og Carrick havde været i startopstillingen. Meget kan selvfølgelig ændrer sig med den meget dygtige Van Gaal, men det er sq ikke frygtindgydende. Det er vel faktisk så skidt at af dem du nævner der(altså uden Shaw og De Gea) er der vel ikke en af spillerene der ville forstærke vores hold. Herrera er selvfølgelig et mysterie, men det er nok ikke i defensiven han skal bidrage mest.Wormie skrev:Sådan ser de danske united fans opstilling ud (mod swansea):
Mata
Rooney - Januzaj
Offensivt er det dog en anden sag og jeg kan ikke se hvad der er at grine af. Mata, Rooney og RvP er en trio af absolut topspillere der kan gøre holdet langt bedre end det ser ud. Det kræver selvfølgelig at Mata og Rooney finder deres niveau og at RvP undgår skader, men gør de det tror jeg sagtens det kan medføre at de blander sig i striden op top 4. Vi har jo selv lige bevist at en pinlig defensiv ikke udelukker succes.
Imod moderne fodbold.
Jeg tror simpelthen ikke at United får 3 point i dag mod Swansea.
Det blev så ærten i angrebet i stedet, men hold da op en anderledes opstilling, må man sige.Wormie skrev:Sådan ser de danske united fans opstilling ud (mod swansea):
Mata
Rooney - Januzaj
Heldigt at de ikke møder en af de store i dag, for så tror jeg de ville blive kørt over.Miskat skrev:Det blev så ærten i angrebet i stedet, men hold da op en anderledes opstilling, må man sige.Wormie skrev:Sådan ser de danske united fans opstilling ud (mod swansea):
Mata
Rooney - Januzaj
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvor kan livet dog være vidunderligt sådan en lørdag eftermiddag 
Red: Citerer lige Morten Bruun: "Usikkert, uengageret, usammenhængende. Det skulle lige have været David Moyes, der havde siddet på udskiftningsbænken, så ......."
PS: Det er kun kvinder og små børn, som tror der findes noget, som hedder Jinx!

Red: Citerer lige Morten Bruun: "Usikkert, uengageret, usammenhængende. Det skulle lige have været David Moyes, der havde siddet på udskiftningsbænken, så ......."
PS: Det er kun kvinder og små børn, som tror der findes noget, som hedder Jinx!
Vi SMADRER det PIShold !