City sang også deres Gerrard sang flere gange i går. Det var vel næsten den eneste sang man rigtig kunne høre fra deres fans.And I'm Javert skrev:This.JudgeStudge skrev:Det var da nogle ynkelige "fans", Chelsea har. Jeg kan forstå, at man synger smædesange, når Steven Gerrard rent faktisk er til stede på banen, men det er han jo ikke i dag mod Burnley. Det er godt nok mangel på klasse fra olieklubbens plastik-fans. Patetisk. De famler efter de få græsstrå, som der er i deres patetiske fodboldliv.
De må jo være pinlige over deres forrige sæson, hvis det er, hvad de husker.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Dagens Kampe
@Robbie9Fowler: Chelsea fans singing about liverpools stevie g again... You'd think he's the only player that's ever slipped http://t.co/pxn38p0wtk
Beklager, men er på telefonen, så jeg kan ikke få tweetet rigtigt ind, men lad os nøjes med at sige Robbie Fowler 1-0 Chelseafans.
Beklager, men er på telefonen, så jeg kan ikke få tweetet rigtigt ind, men lad os nøjes med at sige Robbie Fowler 1-0 Chelseafans.
Senest rettet af AndreasN mandag, 18. aug, 2014 21:57, rettet i alt 2 gange.
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det er vel de færreste angribere der er noget værd, når de har en stærk midterforsvarer hængende på ryggen.Martin E skrev:Costa var ikke en pind værd til VM, hvis han står overfor en stærk midterforsvare som ligger tæt, så er han intet værd.
Costa havde op til VM spillet 90 minutter i ca. tusind kampe i løbet af sæsonen - de sidste 500 mere eller mindre helskadet. Han spillede alle de mange minutter for Atletico, fordi de ikke havde andre (og ikke turde undvære ham, selv når han ikke var klar). Præcis det same som Spanien til VM, i øvrigt. Min pointe er bare; selvfølgelig var han en skygge af sig selv til VM.Martin E skrev:Costa var ikke en pind værd til VM, hvis han står overfor en stærk midterforsvare som ligger tæt, så er han intet værd.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
-
Re: Sv: Dagens Kampe
Costa vil givetvis blive matchet fysisk, men i mine øjne har han langt flere facetter i sit spil. Hans evne til at placere sig og bringe sig selv i de rette positioner er ganske god, hvor han ofte søger forsvarsspillerens blinde vinkel.Jesper skrev:Nu kender vi da Costa igen. Ja, måske har du ret ift Costa, men jeg tvivler. Eksempelvis pillede Pique ham fuldstændigt ud af banen sidste år i en kamp og efter kampen udtalte han, at det netop var et fysisk match han ikke kunne lide. Fabregas offensive kvaliteter fornægter ingen, men får han for stort defensivt ansvar, så er det dømt til at gå galt. Han er uhyre langsom.Robbie_God_Fowler skrev:Fabregas kunne godt være den playmaker, som Mourinho synes at mangle i sidste sæson. Desuden tror jeg mange bliver overrasket over Diego Costa. Han er langt mere end en fysisk stærk angriber, hvilket han har bevist over de seneste to sæsoner i Atletico.
Fabregas tror jeg i højere grad kommer til at spille 10'er end 8'er, når Ramires eller en ny signing er oppe i omdrejninger. Skulle han spille 8'er, vil spillere som Oscar, Willian og Schürrle qua deres arbejde tilbage i banen kunne dæmme op for Fabregas manglende defensive evner.
Det er selvfølgelig ikke givet, at Costa slår til i Premier League. Men jeg synes i den grad, at Costa af mange herinde opfattes som en spiller, der mest af alt lever på sin fysiske styrke. Det mener jeg så kun er den halve sandhed.
Fremragende start til både Costa, Fabregas og Curtois 

Siden hvornår er det egentligt at Costa er gået fra at være en Europas bedste og mest attraktive angribere til at være en overvurderet angriber der kun lever på sin kropsstyrke og med stor sandsynlighed vil fejle i Chelsea? Synes efterhånden man hører den holdning mange steder efter at han skiftede til Chelsea.Robbie_God_Fowler skrev:Costa vil givetvis blive matchet fysisk, men i mine øjne har han langt flere facetter i sit spil. Hans evne til at placere sig og bringe sig selv i de rette positioner er ganske god, hvor han ofte søger forsvarsspillerens blinde vinkel.Jesper skrev:Nu kender vi da Costa igen. Ja, måske har du ret ift Costa, men jeg tvivler. Eksempelvis pillede Pique ham fuldstændigt ud af banen sidste år i en kamp og efter kampen udtalte han, at det netop var et fysisk match han ikke kunne lide. Fabregas offensive kvaliteter fornægter ingen, men får han for stort defensivt ansvar, så er det dømt til at gå galt. Han er uhyre langsom.Robbie_God_Fowler skrev:Fabregas kunne godt være den playmaker, som Mourinho synes at mangle i sidste sæson. Desuden tror jeg mange bliver overrasket over Diego Costa. Han er langt mere end en fysisk stærk angriber, hvilket han har bevist over de seneste to sæsoner i Atletico.
Fabregas tror jeg i højere grad kommer til at spille 10'er end 8'er, når Ramires eller en ny signing er oppe i omdrejninger. Skulle han spille 8'er, vil spillere som Oscar, Willian og Schürrle qua deres arbejde tilbage i banen kunne dæmme op for Fabregas manglende defensive evner.
Det er selvfølgelig ikke givet, at Costa slår til i Premier League. Men jeg synes i den grad, at Costa af mange herinde opfattes som en spiller, der mest af alt lever på sin fysiske styrke. Det mener jeg så kun er den halve sandhed.
Jeg er sikker på at han bliver en succes for Chelsea. Han er 25 år, på vej ind i sin bedste fodboldalder og besidder i sin spillestil både stor vindermentalitet, koldblodighed og uimponerethed. At han så også besidder kropsstyrke kan da kun være en fordel i forhold til at kunne begå sig i Premier League.
Fandme tæt på Demba Ba scorede på første spark, mod Arsenal:
Ærgerligt.

Ærgerligt.
Patetisk spil! Men han er da langt fra den eneste!TobyLfc skrev:Mathias Zanka Jørgensen er lidt den danske version af David Luis...
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Dommeren må være tyskerTobyLfc skrev:Der slipper han for et rødt kort ham Tin Jedvaj, skandale dommer!

Justice for the 96! <3
han er ihvertfald helt væk, auf die autobahn..Sivi skrev:Dommeren må være tyskerTobyLfc skrev:Der slipper han for et rødt kort ham Tin Jedvaj, skandale dommer!

"YNWA"
-
Son er meget spændende. Fart, teknisk stærk, godt skud og god spilforståelse.